Vilken liten gullunge jag har fått ;0)
_0312 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2003
    #1

    Vilken liten gullunge jag har fått ;0)

    Rasmus har haft en period på drygt 3 veckor när han bara har slagits och slagits..alla som har kommit i hans väg har fått sig en snyting. Jag höll på att bli tokig på honom....
    Men dom 2 sista veckorna så har han slutat helt med det och vill bara pussas och kramas! När jag hämtade honom igår så satt en pojke och grät och Rasmus pussade och kramade honom oavbrutet. Hoppas nu bara att det håller i sig lääääänge :0)
  2. 1
    Vilken liten gullunge jag har fått ;0) Rasmus har haft en period på drygt 3 veckor när han bara har slagits och slagits..alla som har kommit i hans väg har fått sig en snyting. Jag höll på att bli tokig på honom....
    Men dom 2 sista veckorna så har han slutat helt med det och vill bara pussas och kramas! När jag hämtade honom igår så satt en pojke och grät och Rasmus pussade och kramade honom oavbrutet. Hoppas nu bara att det håller i sig lääääänge :0)
  3. Jag m bebis*031215+bf6/1
    #2

    haha

    Vad gulligt!! Men vänta du bara. Det vänder nog igen. Du får ju ha i åtanke att din unge _är_ en tvättäkta huligan! *S*

    Grattis på namnsdagen Rasmus och ses på fredag!

  4. 2
    haha Vad gulligt!! Men vänta du bara. Det vänder nog igen. Du får ju ha i åtanke att din unge _är_ en tvättäkta huligan! *S*

    Grattis på namnsdagen Rasmus och ses på fredag!

Liknande trådar

  1. Gullunge
    By piccolina in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-10-31, 13:11
  2. gullunge :)
    By nickan73 in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-11-25, 09:47
  3. Min gullunge!
    By mimax in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-05-10, 20:08
  4. nu har vi fått en liten..
    By java in forum Utsatta barn & familjehem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-05-15, 15:11
  5. Gullunge
    By M med 2 in forum Ur barnamun
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-13, 23:37
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar