Var är ni tjejer och hur mår ni?
Provrörsbefruktning - IVF
  1. Medlem sedan
    Apr 2005
    #1

    Var är ni tjejer och hur mår ni?

    Tycker det är väldigt lugnt härinne. Alla är väl duktiga och fokuserar på jobb och plugg .... som jag har väldigt svårt att fokusera på just nu.

    Hoppas iaf att ni mår bra!
    En extra tumme till Humlan .... hoppas hon haft det bra på resan och testar + imorgon! Om du läser det här Humlan, lova då att berätta hur testet gått imorgon bitti!!
  2. 1
    Var är ni tjejer och hur mår ni? Tycker det är väldigt lugnt härinne. Alla är väl duktiga och fokuserar på jobb och plugg .... som jag har väldigt svårt att fokusera på just nu.

    Hoppas iaf att ni mår bra!
    En extra tumme till Humlan .... hoppas hon haft det bra på resan och testar + imorgon! Om du läser det här Humlan, lova då att berätta hur testet gått imorgon bitti!!
  3. Medlem sedan
    Jun 2004
    #2

    Jag räknas inte in

    i den skaran som sköter jobb/plugg. Jag är mest lat just nu. *skäms*

    Idag ska jag och jensan73 träffas och fika. Kul! =)

    Håller också tummarna för Humlan.
  4. 2
    Jag räknas inte in i den skaran som sköter jobb/plugg. Jag är mest lat just nu. *skäms*

    Idag ska jag och jensan73 träffas och fika. Kul! =)

    Håller också tummarna för Humlan.
  5. Medlem sedan
    Apr 2005
    #3

    Hälsa Jensan73!

    Du får hälsa Jensan73 och gratta henne igen från mig! Blir så glad när någon får + ... det gör att man själv vågar hoppas på att också få ett + någon gång!

    Du är inte ensam om att vara \"lat\" just nu! Jag som ska sitta hemma och JOBBA har bara jobbat ca 25 min effektiv tid hittills! ;)
  6. 3
    Hälsa Jensan73! Du får hälsa Jensan73 och gratta henne igen från mig! Blir så glad när någon får + ... det gör att man själv vågar hoppas på att också få ett + någon gång!

    Du är inte ensam om att vara \"lat\" just nu! Jag som ska sitta hemma och JOBBA har bara jobbat ca 25 min effektiv tid hittills! ;)
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4

    Hej!

    o tack för hälsningen.. Såg den innan jag o B-Boom träffas i dag..

    Om du visste hur mycket jag håller mina tummar för dig nu!! Och Humlan givetvis!!!
  8. 4
    Hej! o tack för hälsningen.. Såg den innan jag o B-Boom träffas i dag..

    Om du visste hur mycket jag håller mina tummar för dig nu!! Och Humlan givetvis!!!
  9. Medlem sedan
    Apr 2005
    #5

    Tack för tummar!

    Håller på att bli galen av vaggisarna ... de rinner ju så man tror att det är mensen som kommit hela tiden! In och ut på toa varje timme! ;)
  10. 5
    Tack för tummar! Håller på att bli galen av vaggisarna ... de rinner ju så man tror att det är mensen som kommit hela tiden! In och ut på toa varje timme! ;)
  11. Medlem sedan
    Jun 2004
    #6

    =D

    Ja, jag lovar att hälsa henne. *fnissar*

    Nu ska jag hoppa in i duschen och försöka åka in till stan lite tidigare. Har lovat sambon att köpa lite kläder till honom (och mig själv).
  12. 6
    =D Ja, jag lovar att hälsa henne. *fnissar*

    Nu ska jag hoppa in i duschen och försöka åka in till stan lite tidigare. Har lovat sambon att köpa lite kläder till honom (och mig själv).
  13. Medlem sedan
    Jan 2004
    #7

    Kul!

    Men gör inte av med alla pengar... Måste spara lite fikapengar...
  14. 7
    Kul! Men gör inte av med alla pengar... Måste spara lite fikapengar...
  15. Medlem sedan
    Jan 2004
    #8

    Jag vet!

    Tog min sista igår och känner mig sååå fräsch idag!
  16. 8
    Jag vet! Tog min sista igår och känner mig sååå fräsch idag!
  17. Medlem sedan
    Jun 2004
    #9

    *S*

    Jag har ju närmare 50 000 på sparkontot så det är luuugnt! (CvL har inte skickat faktura än, så det är därför).
  18. 9
    *S* Jag har ju närmare 50 000 på sparkontot så det är luuugnt! (CvL har inte skickat faktura än, så det är därför).
  19. Medlem sedan
    Jun 2004
    #10

    Om du skulle sakna

    vaggiskänslan så har jag ett gäng vaggisar hemma som jag kan ta med. *S*
  20. 10
    Om du skulle sakna vaggiskänslan så har jag ett gäng vaggisar hemma som jag kan ta med. *S*
  21. Medlem sedan
    Jan 2004
    #11

    Eh..

    Nej tack! Jag hoppas jag slipper såna på ett BRA tag nu..
  22. 11
    Eh.. Nej tack! Jag hoppas jag slipper såna på ett BRA tag nu..
  23. Medlem sedan
    Jan 2004
    #12

    Åh, långfika..

    Vilken lång fika vi kan ta då! ;-) Vi fick inte fakturan förrän vi var på plats..
  24. 12
    Åh, långfika.. Vilken lång fika vi kan ta då! ;-) Vi fick inte fakturan förrän vi var på plats..
  25. Medlem sedan
    Jun 2004
    #13

    Någonting säger mig

    att för de pengarna skulle vi kunna hyra hela kaféet för oss själva så vi kan prata ostört. *ler*
  26. 13
    Någonting säger mig att för de pengarna skulle vi kunna hyra hela kaféet för oss själva så vi kan prata ostört. *ler*
  27. Medlem sedan
    Jun 2004
    #14

    Men LillaSandra

    Hur mår du då? Visst skulle du tjuvtesta? När?
  28. 14
    Men LillaSandra Hur mår du då? Visst skulle du tjuvtesta? När?
  29. Medlem sedan
    Jan 2004
    #15

    haha

    Det vore nåt!

    See you later!
  30. 15
    haha Det vore nåt!

    See you later!
  31. Medlem sedan
    Apr 2005
    #16

    Söndag!

    På söndag blir det tjuvtestning!
    Tänkte åka förbi Apoteket på fredag och köpa dubbelpack CB (man vet ju aldrig om man behöver fler än ett test!) .... sen, oavsett vad resultatet blir på söndag, så blir det även test på ordinarie testdag (2 nov) med HS gravtest.

    Fortfarande mensvärk och menskänsla, men ingen tillstymmelse till blödning eller flytning (förutom från vaggisarna då) än! Huvudvärk från och till, yr igår, annars ingenting. Så det känns som det kan gå precis hur som helst. Men med min (obefintliga) tur lär väl tantj-veln dyka upp precis efter jag fått - på söndag *grrr*
  32. 16
    Söndag! På söndag blir det tjuvtestning!
    Tänkte åka förbi Apoteket på fredag och köpa dubbelpack CB (man vet ju aldrig om man behöver fler än ett test!) .... sen, oavsett vad resultatet blir på söndag, så blir det även test på ordinarie testdag (2 nov) med HS gravtest.

    Fortfarande mensvärk och menskänsla, men ingen tillstymmelse till blödning eller flytning (förutom från vaggisarna då) än! Huvudvärk från och till, yr igår, annars ingenting. Så det känns som det kan gå precis hur som helst. Men med min (obefintliga) tur lär väl tantj-veln dyka upp precis efter jag fått - på söndag *grrr*
  33. Medlem sedan
    Oct 2002
    #17

    Hallå!

    Förstår om du har svårt att koncentrera dig :-)
    Själv väntar jag på att det ska bli den 9/11. Då är det spraystart för mig. Så just nu händer det inte så mycket på IVF fronten här.

  34. 17
    Hallå! Förstår om du har svårt att koncentrera dig :-)
    Själv väntar jag på att det ska bli den 9/11. Då är det spraystart för mig. Så just nu händer det inte så mycket på IVF fronten här.

  35. Medlem sedan
    Jun 2004
    #18

    *impad*

    Att du kan hålla dig så länge! Fortsätter hålla mina tummar.
  36. 18
    *impad* Att du kan hålla dig så länge! Fortsätter hålla mina tummar.
  37. Medlem sedan
    Apr 2005
    #19

    jaså

    själv *skäms* jag för att jag inte pallar vänta till ordinarie testdag!
    Just nu både vill jag och vill jag inte testa ... är rädd dels för vad resultatet ska vara och dels för att det ska vara för tidigt och därför ge ett felaktigt resultat!
  38. 19
    jaså själv *skäms* jag för att jag inte pallar vänta till ordinarie testdag!
    Just nu både vill jag och vill jag inte testa ... är rädd dels för vad resultatet ska vara och dels för att det ska vara för tidigt och därför ge ett felaktigt resultat!
  39. Medlem sedan
    Jun 2004
    #20

    Njäää

    OK, jag ska inte övertala dig till att begå ett testbrott, men hade jag varit du så hade jag inte suttit här och knappat på datorn utan försökt pricka på stickan.

    Jag tycker att du är duktig som kan låta bli! Det finns de som inte har självdisciplin för 5 öre. *pekar på en hornprydd B-boom* Vid förra IVFen sa jag till läkaren redan vid ET att jag tänker testa en vecka innan den utsatta tiden, jag kunde liksom inte ens dölja sånt för de. =)
  40. 20
    Njäää OK, jag ska inte övertala dig till att begå ett testbrott, men hade jag varit du så hade jag inte suttit här och knappat på datorn utan försökt pricka på stickan.

    Jag tycker att du är duktig som kan låta bli! Det finns de som inte har självdisciplin för 5 öre. *pekar på en hornprydd B-boom* Vid förra IVFen sa jag till läkaren redan vid ET att jag tänker testa en vecka innan den utsatta tiden, jag kunde liksom inte ens dölja sånt för de. =)
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. OT tjejer
    By skanetjej in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-08-02, 21:10
  2. Hej på er tjejer!!
    By -Helena m AoM- in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-06-04, 14:44
  3. Hej tjejer!
    By F m. N05+H06+L09 in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-03-26, 12:32
  4. hej tjejer!!!
    By MYZOXE! in forum Försöker bli med barn
    Svar: 25
    Senaste inlägg: 2006-03-03, 14:48
  5. hej tjejer
    By MYZOXE! in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-03-02, 14:08
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar