nu har jag blivit farbrorsfru :)
_0401 Januaribarn
  1. Zahra med 2 busfrön + bf 7/3-06
    #1

    nu har jag blivit farbrorsfru :)

    Min mans bror ringde nyss och berättade att de fick en flicka inatt! Vattnet gick i lördags kväll och de skulle in i går för igångsättning. Läkarna ville dock vänta till kvällen och en timme innan de skulle sätta igång det fick hon värkar. Så skönt att hon slapp igångsättning.

    Det tog 5 timmar innan hon var helt öppen men utdrivningen blev jobbig. Det tog 2 timmar och på slutet blev värkarna korta och täta. Men det gick bra och det blev en liten flicka, 3400 g och 47 cm om jag inte minns fel nu. Ihh så häftigt jag hoppas de kommer och hälsar på snart.

    kram en lycklig Zahra
  2. 1
    nu har jag blivit farbrorsfru :) Min mans bror ringde nyss och berättade att de fick en flicka inatt! Vattnet gick i lördags kväll och de skulle in i går för igångsättning. Läkarna ville dock vänta till kvällen och en timme innan de skulle sätta igång det fick hon värkar. Så skönt att hon slapp igångsättning.

    Det tog 5 timmar innan hon var helt öppen men utdrivningen blev jobbig. Det tog 2 timmar och på slutet blev värkarna korta och täta. Men det gick bra och det blev en liten flicka, 3400 g och 47 cm om jag inte minns fel nu. Ihh så häftigt jag hoppas de kommer och hälsar på snart.

    kram en lycklig Zahra
  3. Medlem sedan
    Feb 2002
    #2

    Å vad roligt!!

    Grattis då fabrorsfru! =)
  4. 2
    Å vad roligt!! Grattis då fabrorsfru! =)
  5. Zahra med 2 busfrön + bf 7/3-06
    #3

    tackar tackar

    undrar vad jag kallas egentligen hehe. Kommer inte på något bättre än farbrorsfru fast det låter som om jag just gift mig haha. Hm pappas svägerska kanske hehe.
  6. 3
    tackar tackar undrar vad jag kallas egentligen hehe. Kommer inte på något bättre än farbrorsfru fast det låter som om jag just gift mig haha. Hm pappas svägerska kanske hehe.

Liknande trådar

  1. Nu har vi blivit med
    By 3-barnsmorsan in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-09-14, 16:54
  2. Jag har blivit med hus!
    By -Fluffyn- in forum _0605 Majbarn
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2007-02-27, 11:17
  3. Har blivit
    By Anonym in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-01-18, 13:54
  4. nu har jag blivit farbrorsfru :)
    By feja v 22 in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-10-26, 14:48
  5. nu har jag blivit farbrorsfru :)
    By feja v 22 in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-10-26, 14:39
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar