Hej
Gravidsnack
  1. Linda
    #1

    Hej

    Jag ska ha mitt första barn i mitten av april (15/4)
    Jag är i vecka 16 snart 17....denna veckan har jag kännt som molande mensvärk och känslan utav magknip..ringde barnmorskan..och hon sa att det kunde bero på mkt...känner ngn igen symtomen så är jag jätte tacksam för svar...man blir ju orolig!!
  2. 1
    Hej Jag ska ha mitt första barn i mitten av april (15/4)
    Jag är i vecka 16 snart 17....denna veckan har jag kännt som molande mensvärk och känslan utav magknip..ringde barnmorskan..och hon sa att det kunde bero på mkt...känner ngn igen symtomen så är jag jätte tacksam för svar...man blir ju orolig!!
  3. _Diana_
    #2

    Ja, jag hade lite liknande så som du

    beskriver, fast tidigare. Det berodde enligt BM på att livmodern håller på att töja ut sig.

    Fortsätter det att göra ont så ska du nog be att få komma in för en undersökning.
  4. 2
    Ja, jag hade lite liknande så som du beskriver, fast tidigare. Det berodde enligt BM på att livmodern håller på att töja ut sig.

    Fortsätter det att göra ont så ska du nog be att få komma in för en undersökning.
  5. Medlem sedan
    Jul 2005
    #3

    låter som träningsvärk

    tycker jag. det kan kännas som kraftig mensvärk,men om det håller i sig å du blir orolig så kontakta gynakuten där kan de göra UL,eller be din Bm att få komma å lyssna på hjärtat.Lycka till
  6. 3
    låter som träningsvärk tycker jag. det kan kännas som kraftig mensvärk,men om det håller i sig å du blir orolig så kontakta gynakuten där kan de göra UL,eller be din Bm att få komma å lyssna på hjärtat.Lycka till
  7. Medlem sedan
    Jul 2005
    #4

    Har samma...

    Hej.
    Jag har bf 31/3 och har känt som molvärk till och från senaste veckorna. Hade ungefär samma första veckorna oxå. Jag tror iaf att det är \"växtvärk\", börjar ju hända en del där inne nu, rent platsmässigt. Så länge det inte gör ont kan jag inte tänka mig att det är något farligt. Lycka till! Och du, snart dax för ultraljud va? Då får du ju se att allt är ok!
  8. 4
    Har samma... Hej.
    Jag har bf 31/3 och har känt som molvärk till och från senaste veckorna. Hade ungefär samma första veckorna oxå. Jag tror iaf att det är \"växtvärk\", börjar ju hända en del där inne nu, rent platsmässigt. Så länge det inte gör ont kan jag inte tänka mig att det är något farligt. Lycka till! Och du, snart dax för ultraljud va? Då får du ju se att allt är ok!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar