Är det acceptabelt att förskoleklassens
Förskoleklass (6-års.)
  1. Britta
    #1

    Är det acceptabelt att förskoleklassens

    toaletter är smutsiga? Det finns ingrodd smuts i toasitsarna och fröknarnas toaletter är exklusiva? Hos fröknarna glänser toalettrummen och toaletterna, medan hos barnen, ja vad är motsatsen till glans?
  2. 1
    Är det acceptabelt att förskoleklassens toaletter är smutsiga? Det finns ingrodd smuts i toasitsarna och fröknarnas toaletter är exklusiva? Hos fröknarna glänser toalettrummen och toaletterna, medan hos barnen, ja vad är motsatsen till glans?
  3. fritidspedagog
    #2

    nej........................

    men ta upp det med personalen så får dom ta med städarna. Eftersom vi inte städar toaletterna eller golv så ska städbolaget få en näsknäpp.
  4. 2
    nej........................ men ta upp det med personalen så får dom ta med städarna. Eftersom vi inte städar toaletterna eller golv så ska städbolaget få en näsknäpp.
  5. Anonym idag
    #3

    Det har jag

    varit med om på mitt jobb. De som städade var noga med de vuxnas toaletter men struntade i barnens. Vi pratade med städbolag och städledare och vi var själva där och städade istället. Men det är faktiskt inte lätt att hinna städa toaletter också mitt i arbetet med barnen.
    Det hände inte mycket på städfronten, vi slutade städa barnens toaletter, föräldrarna blev arga över smutsen och pratade med rektor. Då blev det plötsligt ändring!
  6. 3
    Det har jag varit med om på mitt jobb. De som städade var noga med de vuxnas toaletter men struntade i barnens. Vi pratade med städbolag och städledare och vi var själva där och städade istället. Men det är faktiskt inte lätt att hinna städa toaletter också mitt i arbetet med barnen.
    Det hände inte mycket på städfronten, vi slutade städa barnens toaletter, föräldrarna blev arga över smutsen och pratade med rektor. Då blev det plötsligt ändring!
  7. NillaN
    #4

    På mitt jobb

    som är på en skola, städas barnens toaletter 2 ggr/dag.
    medans våran vuxentoa städas 1 gång/dag.

    Min dotters skola, ser ok ut, & skulle den inte de, skulle jag säga till.
    det är ju ohygensiskt äckligt annars.
  8. 4
    På mitt jobb som är på en skola, städas barnens toaletter 2 ggr/dag.
    medans våran vuxentoa städas 1 gång/dag.

    Min dotters skola, ser ok ut, & skulle den inte de, skulle jag säga till.
    det är ju ohygensiskt äckligt annars.
  9. Medlem sedan
    May 2000
    #5

    Nog städas det,

    har ju sett dem göra det, men ungarna klarar ju inte av att pinka _i_ toaletten, det hamnar _väldigt_ ofta bredvid!

    Jag klarar inte av att gå in på de toaletterna när sonen ska gå på toan, pga stanken, så vi går alltid till nästa kapprum, fritids, där knappt nån går på toan. MKT bättre där. ;-)
  10. 5
    Nog städas det, har ju sett dem göra det, men ungarna klarar ju inte av att pinka _i_ toaletten, det hamnar _väldigt_ ofta bredvid!

    Jag klarar inte av att gå in på de toaletterna när sonen ska gå på toan, pga stanken, så vi går alltid till nästa kapprum, fritids, där knappt nån går på toan. MKT bättre där. ;-)
  11. mamma till 4 kottar
    #6

    Ta upp det med den som köper in tjänsten

    På min kommunala arbetsplats är städningen bedrövlig. Städningen sköts av ett privat bolag och det har ingen som helst effekt att vi som jobbar där klagar, vare sig hon bolaget eller hos den som köper in tjänsten.

    Ring uppköparen inom kommunen och klaga - och skriv gärna en insändare i tidningen.
  12. 6
    Ta upp det med den som köper in tjänsten På min kommunala arbetsplats är städningen bedrövlig. Städningen sköts av ett privat bolag och det har ingen som helst effekt att vi som jobbar där klagar, vare sig hon bolaget eller hos den som köper in tjänsten.

    Ring uppköparen inom kommunen och klaga - och skriv gärna en insändare i tidningen.

Liknande trådar

  1. Är det här acceptabelt??
    By Bluepearl in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-11-25, 14:22
  2. Vad är acceptabelt?
    By Annika m M&V in forum _05 Höstbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-02-26, 07:53
  3. Vad är acceptabelt?
    By -sl- in forum Ordet är fritt
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2008-01-11, 14:52
  4. Kan det vara acceptabelt med
    By Not fair problem in forum Sex & erotik
    Svar: 28
    Senaste inlägg: 2006-11-25, 19:48
  5. Vad ar acceptabelt/oacceptabelt
    By Lena i London in forum Föräldraskap
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-10-19, 15:32
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar