Ledsen OT
_01 Vårbarn
  1. Anonym
    #1

    Ledsen OT

    Idag har jag varit på djursjukhuset med min häst, återbesök. Han blev utdömd

    Men även om det känns jättejobbigt så känner jag ändå att det är det bästa för honom. Han har de senaste åren bara gått promenadridning, men håller inte ändå.

    Har sedan han var tre år åkt jojo till sjukhuset med honom. Vi har varit där nästan 30 gånger.

    Han har svår kissing spines, många lösa benbitar och pålagringar i vänster bakkota, förändringar i vänster bakknä och lös benbit i vänster has. Han har även lösa fragment i ett framben, och han är opererad för lös benbit i höger bak. Han är ett måndagsexemplar med mycket skört skelett.

    Har kämpat med honom i alla år, behandlat, vilat, kiropraktik osv. Men nu känner jag att det räcker, han ska inte behöva lida mer.

    Ska skicka in papper och sedan vänta på försäkringsbolaget.

    Min älskling

    Underbarare häst finns nog inte enl mig. Han har varit en underbar kompis och en urtrevlig tävlingspartner. Superärlig och hur lättahanterad som helst. Har alltid fått beröm för honom att han är så lätthanterlig.

    Just nu känns det inget vidare.

    Halsen gör jätteont, det känns som att svälja ett par tre rakblad varje gång. Undrar om jag har halsfluss? Jag har fortfarande feber och ont i örat.

    Min svärfar dog natten till förra tisdagen och ska begravas på fredag. Usch, jag lider så med min sambo.
  2. 1
    Ledsen OT Idag har jag varit på djursjukhuset med min häst, återbesök. Han blev utdömd

    Men även om det känns jättejobbigt så känner jag ändå att det är det bästa för honom. Han har de senaste åren bara gått promenadridning, men håller inte ändå.

    Har sedan han var tre år åkt jojo till sjukhuset med honom. Vi har varit där nästan 30 gånger.

    Han har svår kissing spines, många lösa benbitar och pålagringar i vänster bakkota, förändringar i vänster bakknä och lös benbit i vänster has. Han har även lösa fragment i ett framben, och han är opererad för lös benbit i höger bak. Han är ett måndagsexemplar med mycket skört skelett.

    Har kämpat med honom i alla år, behandlat, vilat, kiropraktik osv. Men nu känner jag att det räcker, han ska inte behöva lida mer.

    Ska skicka in papper och sedan vänta på försäkringsbolaget.

    Min älskling

    Underbarare häst finns nog inte enl mig. Han har varit en underbar kompis och en urtrevlig tävlingspartner. Superärlig och hur lättahanterad som helst. Har alltid fått beröm för honom att han är så lätthanterlig.

    Just nu känns det inget vidare.

    Halsen gör jätteont, det känns som att svälja ett par tre rakblad varje gång. Undrar om jag har halsfluss? Jag har fortfarande feber och ont i örat.

    Min svärfar dog natten till förra tisdagen och ska begravas på fredag. Usch, jag lider så med min sambo.
  3. Medlem sedan
    Nov 2000
    #2

    Nä...

    ... nu känns det väl som om det blir lite för mycket på en gång.

    Skickar tröstkramar, men glöm inte bort att kolla upp halsflussen också mitt i allt elände.
  4. 2
    Nä... ... nu känns det väl som om det blir lite för mycket på en gång.

    Skickar tröstkramar, men glöm inte bort att kolla upp halsflussen också mitt i allt elände.
  5. Anonym
    #3

    Oj oj oj

    Det var verkligen mycket på en gång. Skickar en stoooor tröstkram.
  6. 3
    Oj oj oj Det var verkligen mycket på en gång. Skickar en stoooor tröstkram.
  7. Nettan med robin och max
    #4

    kramar till dig

    Ush jag lider med dig,för en månad sedan dog min katt 17år gammal av en hjärnblödning,det är fruktansvärt när djuren inte orkar mer.
    Jag skickar kramar till dig.
  8. 4
    kramar till dig Ush jag lider med dig,för en månad sedan dog min katt 17år gammal av en hjärnblödning,det är fruktansvärt när djuren inte orkar mer.
    Jag skickar kramar till dig.
  9. Anja m Samuel och Tove
    #5

    Det

    var mycket på en gång. Usch vad tråkigt att din häst och kompis blev utdömd. Men som du säger, så är det kanske det bästa för honom, då han inte funkar och skadar sig gång på gång. Hoppas allt går på bästa sätt som möjligt är.

    Appropå halsont, har du jätte ont samt feber skulle jag snarast åka till VC och få Pencillin. Det där med rakblad känner jag igen, har haft halsfluss flera gånger. Halsont + feber för mig har aldrig varit annat än halsfluss än så länge.

    Tråkigt även att svärfar inte finns mera, så mycket som sker just omkring dig är alldeles för mycket. Stora kramar från mig !

  10. 5
    Det var mycket på en gång. Usch vad tråkigt att din häst och kompis blev utdömd. Men som du säger, så är det kanske det bästa för honom, då han inte funkar och skadar sig gång på gång. Hoppas allt går på bästa sätt som möjligt är.

    Appropå halsont, har du jätte ont samt feber skulle jag snarast åka till VC och få Pencillin. Det där med rakblad känner jag igen, har haft halsfluss flera gånger. Halsont + feber för mig har aldrig varit annat än halsfluss än så länge.

    Tråkigt även att svärfar inte finns mera, så mycket som sker just omkring dig är alldeles för mycket. Stora kramar från mig !

  11. AnDante & Meja
    #6

    Åh Anna!!!!!

    Vet precis hur du har det nu! Men med alla de tokigheterna får Iller det allra bäst på de evigt gröna ängarna. Han får ta och leta upp min Brellisen så kan dom bralla sig igenom tillvaron och bara må gott.
    Usch nu gråter jag när jag skriver det här....saknar min pussmule så mkt fast det är 9 år sen.....

    Kramis
  12. 6
    Åh Anna!!!!! Vet precis hur du har det nu! Men med alla de tokigheterna får Iller det allra bäst på de evigt gröna ängarna. Han får ta och leta upp min Brellisen så kan dom bralla sig igenom tillvaron och bara må gott.
    Usch nu gråter jag när jag skriver det här....saknar min pussmule så mkt fast det är 9 år sen.....

    Kramis
  13. Medlem sedan
    Nov 2000
    #7

    Usch, vad tufft med allt! Kramar om! IMT

    **
  14. 7
    Usch, vad tufft med allt! Kramar om! IMT **
  15. Medlem sedan
    Sep 2000
    #8

    *Kram*

    igen gumman och krya på dig.
  16. 8
    *Kram* igen gumman och krya på dig.
  17. Medlem sedan
    Aug 2000
    #9

    Bamsemegakram!

    Åh Annevi! Fy så sorgligt! Både svärfar o hästen!!! Lider så med dig. Din häst som varit med om så mycket!!! På det viset har han hängt med på övertid, men det är ju en klen tröst i sammanhanget. Du ska veta att jag tänker på dig och så hoppas jag verkligen att du kommer iväg och kollar halsen mitt i allt elände! Låter inte bra det där med att det känns som knivar i halsen.
  18. 9
    Bamsemegakram! Åh Annevi! Fy så sorgligt! Både svärfar o hästen!!! Lider så med dig. Din häst som varit med om så mycket!!! På det viset har han hängt med på övertid, men det är ju en klen tröst i sammanhanget. Du ska veta att jag tänker på dig och så hoppas jag verkligen att du kommer iväg och kollar halsen mitt i allt elände! Låter inte bra det där med att det känns som knivar i halsen.
  19. Medlem sedan
    Nov 1999
    #10

    Nämen...

    det låter som om det är lite mycket nu! Sympatikramar!
  20. 10
    Nämen... det låter som om det är lite mycket nu! Sympatikramar!
  21. Anonym
    #11

    Tack tjejer

    Det värmer att ni tänker på oss.

    Min häst är snart 14 år, och jag har haft honom sedan han var två. Vi har haft många underbara år tillsammans.
  22. 11
    Tack tjejer Det värmer att ni tänker på oss.

    Min häst är snart 14 år, och jag har haft honom sedan han var två. Vi har haft många underbara år tillsammans.
  23. Medlem sedan
    Jul 2004
    #12

    Kram...

    ...vad sorgligt :(
    Låter som om ni har mycket nu. Beklagar!
    *kram*
  24. 12
    Kram... ...vad sorgligt :(
    Låter som om ni har mycket nu. Beklagar!
    *kram*

Liknande trådar

  1. Ledsen
    By anonymt namn in forum Känsliga snack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-12-09, 22:16
  2. Ledsen
    By hemlig ett tag till in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-12-07, 18:52
  3. Såå ledsen...
    By Malvas_mam in forum Utvecklingshämning
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-11-22, 23:46
  4. Ledsen... såååå ledsen (ot)
    By ting- in forum Autismspektrum
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2006-07-11, 12:17
  5. Orolig..och ledsen ledsen
    By mina in forum Styvfamiljer
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-04-10, 21:21
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar