Lite blandat.... o lite lite långt...
_0601 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    Lite blandat.... o lite lite långt...

    Först ska jag väl säga välkommen tillbaka till Julia, är ju jätte avis!!!!!!!

    Ang att vero moda börjat med mamma kläder är nästan rätt, samma koncern har startat mama licious men det går ej att köpa på vero moda. Vad jag vet så säljer endast growinlife dessa kläder. Var dit för 2 veckor sen men blev vesviken det enda dom köpt in var ett linne. Annars så ska mama licious vara bra med mycket snygga o prisvärda kläder. Hoppas att dom tar in mer i sortimentet snart.

    Idag var jag på akupunktur vilket var skönt. Men så mycket bättre vart jag inte men som sagt det kan ju ta ca 7 gånger innan det blir bättre. På det ondaste stället (blygdbenet) där fick hon knappt ner nålen för jag var så spännd. Åh vad jag hoppas på att det ska ge resultat!!! Idag har verkligen varit en pina. Man blir deprimerad av att ha så här ont hela tiden.

    En annan rolig sak är att min vagn finns bara ett hus ifrån mig. Har skickat mannen dit efter hans träning, hoppas han får hämta utan avi.

    Så nu har jag skrivit klart *S* Ha en bra kväll, jag ska bada, dricka varmt te och se på Lost o äta choooooklad!!!
  2. 1
    Lite blandat.... o lite lite långt... Först ska jag väl säga välkommen tillbaka till Julia, är ju jätte avis!!!!!!!

    Ang att vero moda börjat med mamma kläder är nästan rätt, samma koncern har startat mama licious men det går ej att köpa på vero moda. Vad jag vet så säljer endast growinlife dessa kläder. Var dit för 2 veckor sen men blev vesviken det enda dom köpt in var ett linne. Annars så ska mama licious vara bra med mycket snygga o prisvärda kläder. Hoppas att dom tar in mer i sortimentet snart.

    Idag var jag på akupunktur vilket var skönt. Men så mycket bättre vart jag inte men som sagt det kan ju ta ca 7 gånger innan det blir bättre. På det ondaste stället (blygdbenet) där fick hon knappt ner nålen för jag var så spännd. Åh vad jag hoppas på att det ska ge resultat!!! Idag har verkligen varit en pina. Man blir deprimerad av att ha så här ont hela tiden.

    En annan rolig sak är att min vagn finns bara ett hus ifrån mig. Har skickat mannen dit efter hans träning, hoppas han får hämta utan avi.

    Så nu har jag skrivit klart *S* Ha en bra kväll, jag ska bada, dricka varmt te och se på Lost o äta choooooklad!!!
  3. Medlem sedan
    Jul 2003
    #2

    Shopping i Halmstad!

    Jag bor i Halmstad och här finns en affär som precis börjat sälja mama licious (stavas det så?). Jag var där i måndags och köpte en topp och ett linne att ha under till en 40-årsfest vi ska på i helgen. Kändes ganska snyggt och prisvärt. Men som alltid upplever jag att utbudet av mammakläder är alldeles för litet. Det fanns kanske ca 10-15 olika plagg att välja på.
  4. 2
    Shopping i Halmstad! Jag bor i Halmstad och här finns en affär som precis börjat sälja mama licious (stavas det så?). Jag var där i måndags och köpte en topp och ett linne att ha under till en 40-årsfest vi ska på i helgen. Kändes ganska snyggt och prisvärt. Men som alltid upplever jag att utbudet av mammakläder är alldeles för litet. Det fanns kanske ca 10-15 olika plagg att välja på.
  5. Medlem sedan
    May 2005
    #3

    hej och tack!

    då hade jag ju halvrätt med kläderna iaf... *s* Jag såg två avsnitt av Lost när jag var i usa, men de är bara ett par program före oss så man fattade ganska bra vad som pågick. Mamma har haft inspelningsansvar när vi varit borta, har en hel påse med band att titta på, allt från 24 till Cityakuten, Lost mm. Ja, jag är helt tv-biten...
    Nu till något mycket viktigare - vilken typ av choklad??? Har nån provat de där plattorna som Lindt gör? Svindyra men ack så goda!! Har ett paket som väntar på mig, men jag vågar inte röra dem förrän efter bm idag, vill inte riskera några sockertoppar igen!
    Usch, nu måste jag botanisera i min garderob för att se om jag hittar nåt att ha på mig - hur mycket jag än älskar mina hängslebyxor så tror jag inte att de passar på femtioårskalas... *s*
    ha en bra dag!
  6. 3
    hej och tack! då hade jag ju halvrätt med kläderna iaf... *s* Jag såg två avsnitt av Lost när jag var i usa, men de är bara ett par program före oss så man fattade ganska bra vad som pågick. Mamma har haft inspelningsansvar när vi varit borta, har en hel påse med band att titta på, allt från 24 till Cityakuten, Lost mm. Ja, jag är helt tv-biten...
    Nu till något mycket viktigare - vilken typ av choklad??? Har nån provat de där plattorna som Lindt gör? Svindyra men ack så goda!! Har ett paket som väntar på mig, men jag vågar inte röra dem förrän efter bm idag, vill inte riskera några sockertoppar igen!
    Usch, nu måste jag botanisera i min garderob för att se om jag hittar nåt att ha på mig - hur mycket jag än älskar mina hängslebyxor så tror jag inte att de passar på femtioårskalas... *s*
    ha en bra dag!

Liknande trådar

  1. Lite blandat! (långt!)
    By Mirc in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-03-16, 10:40
  2. Lite blandat... (långt)
    By Mimis in forum _0705 Majbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-05-16, 13:44
  3. Alltså..lite intimt och lite långt.
    By Pessan in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-02-22, 18:31
  4. Tips önskas!*lite långt+lite despo*
    By lia me F. in forum _0309 Septemberbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-02-06, 13:20
  5. Lite gott och blandat *långt*
    By Jessica m. M-03&E-06 in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-25, 20:51
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar