Ni som har pojkar.....
_03 Sommarbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2000
    #1

    Ni som har pojkar.....

    när dom skall på toa,lär ni dom å stå å kissa eller låter ni dom sitta ner å kissa ?

    Jag låter sonen sitta på toan å kissa,men min mamma säger att jag måste lära honom å stå å kissa ?
  2. 1
    Ni som har pojkar..... när dom skall på toa,lär ni dom å stå å kissa eller låter ni dom sitta ner å kissa ?

    Jag låter sonen sitta på toan å kissa,men min mamma säger att jag måste lära honom å stå å kissa ?
  3. Medlem sedan
    Dec 2003
    #2

    Lucas

    sitter ner, han är för liten för att städa toan, och den som står upp och kissar hemma och skvätter får själv städa toan...Hårda bud här kanske, men jag tror nog att stå upp och kissa kommer ganska automatiskt för killar.
  4. 2
    Lucas sitter ner, han är för liten för att städa toan, och den som står upp och kissar hemma och skvätter får själv städa toan...Hårda bud här kanske, men jag tror nog att stå upp och kissa kommer ganska automatiskt för killar.
  5. Majsan
    #3

    Absolut...

    ...sitta! För Svante är det självklart att sitta på toaletten, utomhus blir det dock stående. Det sägs att alla män borde sitta ner eftersom blåsan töms mycket mer effektivt då och risken för prostataproblem minskar.

    Hur som helst, Svante sitter ner, och han ser ut som en liten apa när han klättrar upp - hur söt som helst! Han är helt utan byxor och klättrar liksom runt och bakifrån på något märkligt sätt...
  6. 3
    Absolut... ...sitta! För Svante är det självklart att sitta på toaletten, utomhus blir det dock stående. Det sägs att alla män borde sitta ner eftersom blåsan töms mycket mer effektivt då och risken för prostataproblem minskar.

    Hur som helst, Svante sitter ner, och han ser ut som en liten apa när han klättrar upp - hur söt som helst! Han är helt utan byxor och klättrar liksom runt och bakifrån på något märkligt sätt...
  7. Lilla E
    #4

    Vår son

    ...sitter ner och kissar, det gör hans papppa också. Så det är helt naturligt här hemma...
  8. 4
    Vår son ...sitter ner och kissar, det gör hans papppa också. Så det är helt naturligt här hemma...
  9. Medlem sedan
    Apr 2000
    #5

    Samma här....

    det gör maken med,så jag kommer å låta honom fortsätta å sitta på toa *S*
  10. 5
    Samma här.... det gör maken med,så jag kommer å låta honom fortsätta å sitta på toa *S*
  11. Cissi med Gustav
    #6

    Håller med!

    Här ska det sittas ner.
  12. 6
    Håller med! Här ska det sittas ner.
  13. Medlem sedan
    Apr 2002
    #7

    Nej

    stå och kissa låter lite väl svårt för en liten kille, tycker jag. Axel får sitta på toan.

    Emeli
  14. 7
    Nej stå och kissa låter lite väl svårt för en liten kille, tycker jag. Axel får sitta på toan.

    Emeli
  15. Medlem sedan
    Sep 2003
    #8

    Både Leo och storebror

    sitter och kissar. Önskar att deras far också gjorde det!!!
  16. 8
    Både Leo och storebror sitter och kissar. Önskar att deras far också gjorde det!!!
  17. Medlem sedan
    Nov 2004
    #9

    sitta....

    det är svårt för de små barnen att stå upp och pricka rätt när de är så små.
    Min har iofs bara kissat max 10 ggr i pottan under sommaren..
  18. 9
    sitta.... det är svårt för de små barnen att stå upp och pricka rätt när de är så små.
    Min har iofs bara kissat max 10 ggr i pottan under sommaren..

Liknande trådar

  1. Pojkar
    By Christopher in forum Singelmingel
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-12-04, 13:17
  2. pojkar...
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-02-27, 22:28
  3. vad ska era pojkar
    By anonymt namn in forum Småbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-12-11, 19:57
  4. Pojkar ska leka med pojkar?
    By Lotta in forum Föräldraskap
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-03-09, 09:13
  5. Ni som har pojkar....
    By Karolina m.W & bf3/7 in forum _0512 Decemberbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-02-03, 18:52
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar