Lyssna imorrn
Hjärtfel - barn
  1. Medlem sedan
    Jul 2005
    #1

    Lyssna imorrn

    Ni som bor i regionen gävle dala ska lyssna imorgon mellan 9-11 då sänds om hjärtbarnsbakelsen och lite om oss också.
    Ni som har msn kan läsa min blogg http://spaces.msn.com/members/vinecooler/ om veckan nere i göteborg.
    Tack på förhand.
  2. 1
    Lyssna imorrn Ni som bor i regionen gävle dala ska lyssna imorgon mellan 9-11 då sänds om hjärtbarnsbakelsen och lite om oss också.
    Ni som har msn kan läsa min blogg http://spaces.msn.com/members/vinecooler/ om veckan nere i göteborg.
    Tack på förhand.
  3. Medlem sedan
    Sep 2002
    #2

    Vilken kanal?

    Är det i P4 eller någon lokal radiostation? Man kan ju via SR\'s hemsida lyssna över nätet. Hoppas du hinner svara!
  4. 2
    Vilken kanal? Är det i P4 eller någon lokal radiostation? Man kan ju via SR\'s hemsida lyssna över nätet. Hoppas du hinner svara!
  5. Jennie & Alva
    #3

    P4 Gävleborg

    Såg ditt inlägg i Hjärtebarnsföreningens gästbok, så du behöver inte svara på det här. Har slagit på, ska bli spännande att få höra om er!
  6. 3
    P4 Gävleborg Såg ditt inlägg i Hjärtebarnsföreningens gästbok, så du behöver inte svara på det här. Har slagit på, ska bli spännande att få höra om er!
  7. Medlem sedan
    Sep 2002
    #4

    Kanon!

    Jättebra reklam för bakelsen och fonden.

    Vad fint att du skickat med utdrag ur dagboken, som hon läste upp. Jag blev riktigt rörd!

    Jag tycker du gjort ett jättebra jobb, som tagit denna kontakt med lokalradion, något för andra att ta efter (inklusive mig själv).

    Kramar från Jennie
  8. 4
    Kanon! Jättebra reklam för bakelsen och fonden.

    Vad fint att du skickat med utdrag ur dagboken, som hon läste upp. Jag blev riktigt rörd!

    Jag tycker du gjort ett jättebra jobb, som tagit denna kontakt med lokalradion, något för andra att ta efter (inklusive mig själv).

    Kramar från Jennie
  9. Medlem sedan
    Jul 2005
    #5

    Jag är liksom en periodare

    så nu kanske det kommer att dröjja ett tag innan nästa infall kommer men vi får se en sak som jag ska ta tag i är iallafall marknadsföringen inför bakelsen. Här har det inte vart en enda reklam för bakelsen så till och med jag missade den hade jag vetat det hade jag satt igång tidigare och ett längre reportage hade då blivit. Nu står jag istället för nattvak och 2 relativt småbarn så jag har o göra men jag lovar till nästa år ska jag sätta igång men jag tror jag har lite o lära också, de kanske har nån kurs på föreningen där man kan få lite info.
  10. 5
    Jag är liksom en periodare så nu kanske det kommer att dröjja ett tag innan nästa infall kommer men vi får se en sak som jag ska ta tag i är iallafall marknadsföringen inför bakelsen. Här har det inte vart en enda reklam för bakelsen så till och med jag missade den hade jag vetat det hade jag satt igång tidigare och ett längre reportage hade då blivit. Nu står jag istället för nattvak och 2 relativt småbarn så jag har o göra men jag lovar till nästa år ska jag sätta igång men jag tror jag har lite o lära också, de kanske har nån kurs på föreningen där man kan få lite info.
  11. Medlem sedan
    Sep 2002
    #6

    När man har

    fullt upp med småbarn hemma, är det inte alltid så lätt att få tid över till annat. Jag vet att föreningen, särskilt i region Mitt, är ute efter nya kontaktföräldrar och då speciellt i Gävleborg. Även om du inte känner dig ha tid att vara kontaktförälder, kan du alltid meddela ditt intresse att hjälpa till vid behov. Jag tror att det skulle vara mycket uppskattat! Om du går in på föreningens hemsida, och klickar dig till region Mitt, så finns namn och telefonnummer på kontaktperson. Att vara aktiv inom föreningen ger väldigt mycket tillbaka!

    Även om detta inte skulle passa för dig just nu, så kan du ha det i åtanke för framtiden.

    Må så gott!
  12. 6
    När man har fullt upp med småbarn hemma, är det inte alltid så lätt att få tid över till annat. Jag vet att föreningen, särskilt i region Mitt, är ute efter nya kontaktföräldrar och då speciellt i Gävleborg. Även om du inte känner dig ha tid att vara kontaktförälder, kan du alltid meddela ditt intresse att hjälpa till vid behov. Jag tror att det skulle vara mycket uppskattat! Om du går in på föreningens hemsida, och klickar dig till region Mitt, så finns namn och telefonnummer på kontaktperson. Att vara aktiv inom föreningen ger väldigt mycket tillbaka!

    Även om detta inte skulle passa för dig just nu, så kan du ha det i åtanke för framtiden.

    Må så gott!

Liknande trådar

  1. Lyssna...
    By helelen in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-02-28, 20:27
  2. Lyssna, jag har ont
    By cilia m june & lisa in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-10-28, 22:20
  3. Lyssna
    By anonymt namn in forum Tonåringar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-10-16, 06:03
  4. Nu går det att lyssna
    By HeidiN72 in forum Melodifestivalen
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-02-08, 16:59
  5. Vad ska jag lyssna på?
    By Tips önskas in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-04-22, 17:33
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar