Tänder?
_02 Sommarbarn
  1. Anna
    #1

    Tänder?

    Min kompis son har klagat på ont i munnen, varit grinig och irriterad. Dom har kollat och det ser ut som det är tänder på gång längst in i munnen? Får dom tänder nu? Något jag missat?
  2. 1
    Tänder? Min kompis son har klagat på ont i munnen, varit grinig och irriterad. Dom har kollat och det ser ut som det är tänder på gång längst in i munnen? Får dom tänder nu? Något jag missat?
  3. Bibbi
    #2

    6-års tänder?

    Det finns något sånt, tror jag?!
  4. 2
    6-års tänder? Det finns något sånt, tror jag?!
  5. Medlem sedan
    Oct 2000
    #3

    Min son

    Min äldre son som är 6½ år har precis börjat få 6-års tänderna. Det har inte gjort ont utan vi har lagt märke till dem under tandborstning.

    Jag har faktiskt inte hört förr att 3-åringar får de tänderna så tidigt. Mina killar har iof varit sen med tänderna över huvud taget så det kanska kan hända.

    Jag har många syskon med alla 2 barn var och alla har fått de tänderna just kring 6 år.

    Kanske det kan vara så att de trycker på lite grann och han är lite öm. Jag funderar lite men jag tippar på att det inte är de tänderna som kommer ännu.
  6. 3
    Min son Min äldre son som är 6½ år har precis börjat få 6-års tänderna. Det har inte gjort ont utan vi har lagt märke till dem under tandborstning.

    Jag har faktiskt inte hört förr att 3-åringar får de tänderna så tidigt. Mina killar har iof varit sen med tänderna över huvud taget så det kanska kan hända.

    Jag har många syskon med alla 2 barn var och alla har fått de tänderna just kring 6 år.

    Kanske det kan vara så att de trycker på lite grann och han är lite öm. Jag funderar lite men jag tippar på att det inte är de tänderna som kommer ännu.

Liknande trådar

  1. tappade tänder, nya tänder?
    By PiaD1978 in forum _02/03 Vinterbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-03-13, 21:10
  2. Vilka här har tänder/inte tänder och
    By ullen in forum _0801 Januaribarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2008-11-05, 12:32
  3. tänder...
    By fru ragge in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-07-29, 16:34
  4. Tänder?
    By miffot in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-12-01, 22:55
  5. Tänder
    By myssli in forum _0605 Majbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-12-01, 14:15
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar