Jag är halvny här
_03 Sommarbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2002
    #1

    Jag är halvny här

    Hej! Jag har inte läst här för över ett år och jag skrev inte mycket då hellre så jag skulle vilja säga hej innan jag hoppar in :)Jag kommer från England (det är därför jag skriver så dåligt ;)) och är gift med en svensk man. Vi ha en son, Samuel, som föddes Juli 2003 i Karlskrona. Hans hemsida finns på http://babys-diary.com/members/Samuelostergren/index.htm . Trevlig att träffas!
  2. 1
    Jag är halvny här Hej! Jag har inte läst här för över ett år och jag skrev inte mycket då hellre så jag skulle vilja säga hej innan jag hoppar in :)Jag kommer från England (det är därför jag skriver så dåligt ;)) och är gift med en svensk man. Vi ha en son, Samuel, som föddes Juli 2003 i Karlskrona. Hans hemsida finns på http://babys-diary.com/members/Samuelostergren/index.htm . Trevlig att träffas!
  3. jenpet
    #2

    Hej!

    Jag tycker du skriver jättebra! Och ju mer du övar desto bättre blir du. Så det är bra att du är tillbaka här!

    Jag heter Jennie och har en son som heter Simon. Han är adopterad och vi fick honom på julafton förra året, så när du var här för över ett år sedan så hade jag inte kommit hit än tror jag.
  4. 2
    Hej! Jag tycker du skriver jättebra! Och ju mer du övar desto bättre blir du. Så det är bra att du är tillbaka här!

    Jag heter Jennie och har en son som heter Simon. Han är adopterad och vi fick honom på julafton förra året, så när du var här för över ett år sedan så hade jag inte kommit hit än tror jag.
  5. Majsan m H&S
    #3

    Välkommen tillbaka!

    Majsan heter/kallas jag och jag har två barn - Svante som är född i juli -03 och Hedda som är nyss fyllda fem år.

    Kul att du har kommit tillbaka, det behövs lite påfyllning på den här sidan!
  6. 3
    Välkommen tillbaka! Majsan heter/kallas jag och jag har två barn - Svante som är född i juli -03 och Hedda som är nyss fyllda fem år.

    Kul att du har kommit tillbaka, det behövs lite påfyllning på den här sidan!
  7. Medlem sedan
    Apr 2000
    #4

    Hej och välkommen tillbaka :0)

    jag är norsk och gift med svensk man *S*
    Vi har 3 sommar barn (97,99,03) och bor i Norge.
    Du kan läsa mer i min info.

    *skall legga yt kort på barnen i mitt album*

  8. 4
    Hej och välkommen tillbaka :0) jag är norsk och gift med svensk man *S*
    Vi har 3 sommar barn (97,99,03) och bor i Norge.
    Du kan läsa mer i min info.

    *skall legga yt kort på barnen i mitt album*

  9. MY med Edgar
    #5

    Jag skriver också dåligt

    jag skriver säkert mycket sämre än dig även om jag är hel Svensk. För att inte tala om hur förskräckligt dåligt jag skriver Engelska. Så var inte rädd för att skriva.

    Jag är gift med en Engelsman (eller egentligen halv engelsman han är född och uppvuxen i Sverige men Brittisk medborgare) så min lilla kille Edgar håller just nu på att lära sig både Svenska och Engelska. Jätte kul att höra hur han liksom utan att tänka på det byter språk när han pratar med pappa. Är det så för er också?
  10. 5
    Jag skriver också dåligt jag skriver säkert mycket sämre än dig även om jag är hel Svensk. För att inte tala om hur förskräckligt dåligt jag skriver Engelska. Så var inte rädd för att skriva.

    Jag är gift med en Engelsman (eller egentligen halv engelsman han är född och uppvuxen i Sverige men Brittisk medborgare) så min lilla kille Edgar håller just nu på att lära sig både Svenska och Engelska. Jätte kul att höra hur han liksom utan att tänka på det byter språk när han pratar med pappa. Är det så för er också?
  11. Medlem sedan
    Dec 2002
    #6

    Ja, han byter språk..

    .. jag är hela tiden förvånad över hur duktig de små är med språk! Men det är ännu sötare när de säger fel.. min son ofta försöker sätta svenska språkreglar på engelska ord och blanda ihop :) \"Jag vill ha mina glover!\" sa han imorse, istället för vantar :)
  12. 6
    Ja, han byter språk.. .. jag är hela tiden förvånad över hur duktig de små är med språk! Men det är ännu sötare när de säger fel.. min son ofta försöker sätta svenska språkreglar på engelska ord och blanda ihop :) \"Jag vill ha mina glover!\" sa han imorse, istället för vantar :)
  13. Medlem sedan
    Oct 2002
    #7

    Hej hej!

    Dig känner jag ju!
    Är allt bra med er? Bor ni kvar på Galgamarken?
    Kul att se dig här!
  14. 7
    Hej hej! Dig känner jag ju!
    Är allt bra med er? Bor ni kvar på Galgamarken?
    Kul att se dig här!
  15. Medlem sedan
    Dec 2003
    #8

    Hej hej,

    välkommen tillbaka! Bra födelsedag din son har (samma som mig ;-) ). Har Lucas född 28 juli.Och Emilia -01. Båda är på gång att bli tvåspråkiga, fast med svenska och spanska.
  16. 8
    Hej hej, välkommen tillbaka! Bra födelsedag din son har (samma som mig ;-) ). Har Lucas född 28 juli.Och Emilia -01. Båda är på gång att bli tvåspråkiga, fast med svenska och spanska.
  17. Medlem sedan
    Dec 2002
    #9

    hej på dig..

    Det var längesen! Ja, vi bor kvar på Galgamarken. Samuel går på Tullens förskol och trivs jättebra! Hur går det för Meja? Jag tittade på hennes hemsida, har hon blivit lockig i håret?
  18. 9
    hej på dig.. Det var längesen! Ja, vi bor kvar på Galgamarken. Samuel går på Tullens förskol och trivs jättebra! Hur går det för Meja? Jag tittade på hennes hemsida, har hon blivit lockig i håret?
  19. Exista med Elias och Joel
    #10

    Hej och välkommen!

    Hoppas du ska trivas.
    Karlskrona är en vacker stad, där bodde jag i 10 år under uppväxten :)

    Nu har vi flyttat till norrland, och här har vi snö!
    Jag gissar att ni inte fått det än?
  20. 10
    Hej och välkommen! Hoppas du ska trivas.
    Karlskrona är en vacker stad, där bodde jag i 10 år under uppväxten :)

    Nu har vi flyttat till norrland, och här har vi snö!
    Jag gissar att ni inte fått det än?
  21. Medlem sedan
    Oct 2002
    #11

    Japp

    Hon har en massa lockar i nacken nuförtiden. Meja går på dagis i Spandelstorp och trivs mycket bra hon också. De börjar bli så stora nu! Agnes har också mycket lockar i håret, vi träffar dem ibland, inte så ofta längre eftersom de bor lite off.
    Hemsidan är tråkigt ouppdaterad men jag har tappat lusten helt enkelt. Man hinner inte med jobb och hus och barn.
    Hoppas vi får se dig här igen snart!
  22. 11
    Japp Hon har en massa lockar i nacken nuförtiden. Meja går på dagis i Spandelstorp och trivs mycket bra hon också. De börjar bli så stora nu! Agnes har också mycket lockar i håret, vi träffar dem ibland, inte så ofta längre eftersom de bor lite off.
    Hemsidan är tråkigt ouppdaterad men jag har tappat lusten helt enkelt. Man hinner inte med jobb och hus och barn.
    Hoppas vi får se dig här igen snart!
  23. Medlem sedan
    Dec 2002
    #12

    ingen snö här än

    ..tack och lov!
  24. 12
    ingen snö här än ..tack och lov!
  25. Medlem sedan
    Dec 2002
    #13

    hemsidan..

    ..såg du kanske att jag har startat eget inom webbdesign? (Titta under min sida.. vill inte göra reklam!) Om du vill ha hjälp, bara säga till!
  26. 13
    hemsidan.. ..såg du kanske att jag har startat eget inom webbdesign? (Titta under min sida.. vill inte göra reklam!) Om du vill ha hjälp, bara säga till!

Liknande trådar

  1. Halvny
    By Humlis in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-05-30, 21:48
  2. Hej. Halvny ska plockas...
    By -L8- in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-09-05, 15:24
  3. Halvny men ny "här"
    By nillis77 in forum Funktionshinder - vuxna
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-07-09, 07:14
  4. Halvny som vill presenterar sig
    By Anemona in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-03-20, 21:44
  5. Hallå allihopa ! (halvny)
    By Skånemamman in forum Missfall
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-11-25, 21:18
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar