Dagisfråga
_0312 Decemberbarn
  1. Pr med T och V
    #1

    Dagisfråga

    Min Tindra har alltid varit lite ledsen att lämna (slutar så fort jag går utanför dörren), förra v gick det lite bättre men denna vecka är det som förgjort, grinar och hänger på mig så fort vi kommer innanför dörren, tom när favvofröken tar henne. de har gått på dagis sen slutet av aug. Vad gör man??? går det över ??? troligen tar det ett tag för henne att vakna, de börjar 08 och går upp ca 07,10, skall jag ta upp henne tidigare för att hon skall \"vakna till bättre\"???
  2. 1
    Dagisfråga Min Tindra har alltid varit lite ledsen att lämna (slutar så fort jag går utanför dörren), förra v gick det lite bättre men denna vecka är det som förgjort, grinar och hänger på mig så fort vi kommer innanför dörren, tom när favvofröken tar henne. de har gått på dagis sen slutet av aug. Vad gör man??? går det över ??? troligen tar det ett tag för henne att vakna, de börjar 08 och går upp ca 07,10, skall jag ta upp henne tidigare för att hon skall \"vakna till bättre\"???
  3. Medlem sedan
    Aug 2002
    #2

    Det går över

    Men det kan ta tid... Min syster hade det så i ett halvår med sin tjej (numera 6 år gammal.. )

    Och ja.... Ta upp henne 20-30 minuter tidigare, det kan hjälpa...

    Men förr eller senare blir det bättre.... Det är iaf min erfarenhet....
  4. 2
    Det går över Men det kan ta tid... Min syster hade det så i ett halvår med sin tjej (numera 6 år gammal.. )

    Och ja.... Ta upp henne 20-30 minuter tidigare, det kan hjälpa...

    Men förr eller senare blir det bättre.... Det är iaf min erfarenhet....

Liknande trådar

  1. Dagisfråga
    By Cherinne in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-03-10, 12:52
  2. Dagisfråga
    By Ninnan in forum _0310 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-03-21, 07:44
  3. Dagisfråga
    By anonymt namn in forum Småbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-03-18, 22:23
  4. Dagisfråga
    By anonymt namn in forum Mammasnack
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-03-14, 21:26
  5. dagisfråga
    By Malin IGAF in forum Småbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-03-01, 18:13
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar