Trosor till efter förlossningen?
_0512 Decemberbarn
  1. Anne-Marie med Anton ( 99a ), v.33
    #1

    Trosor till efter förlossningen?

    Tanken slog mig just att jag har inga bra att ha under \"bind-perioden\".

    Efter Antons förlossningen så hade ja enorm mage väldigt länge så blir de så denna gången oxå så kan ja inte ha mina höga mammatrosor, för dom har ja numera under magen då dom e för trånga.

    Är det någon som har bra tips på mjuka vanliga billiga trosor som man kan köpa å ha som \"skräptrosor\" under värsta blödningsperioden?

    Ska inte vara sånna som sitter åt, utan följa min kommande pluffsmage :)
  2. 1
    Trosor till efter förlossningen? Tanken slog mig just att jag har inga bra att ha under \"bind-perioden\".

    Efter Antons förlossningen så hade ja enorm mage väldigt länge så blir de så denna gången oxå så kan ja inte ha mina höga mammatrosor, för dom har ja numera under magen då dom e för trånga.

    Är det någon som har bra tips på mjuka vanliga billiga trosor som man kan köpa å ha som \"skräptrosor\" under värsta blödningsperioden?

    Ska inte vara sånna som sitter åt, utan följa min kommande pluffsmage :)
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2

    Tyvärr inga bra...

    förslag då ajg är tvärtom och vill ha fasta lite åtsittande trosor som håller allt på plats. Jag har köpt på Coop, ett märke som heter Mode eller liknande som liknar sloggi men inte är lika dyra. Fasta och sitter där de ska är de iaf och jag älskar dem särskilt när man ska ha binda och för att sladdermagen sitter bra där i och inte dallrar omkring. *s*

    Men sexiga är de ju inte. *ha ha* Mormorstrosor säger maken. ;-)
  4. 2
    Tyvärr inga bra... förslag då ajg är tvärtom och vill ha fasta lite åtsittande trosor som håller allt på plats. Jag har köpt på Coop, ett märke som heter Mode eller liknande som liknar sloggi men inte är lika dyra. Fasta och sitter där de ska är de iaf och jag älskar dem särskilt när man ska ha binda och för att sladdermagen sitter bra där i och inte dallrar omkring. *s*

    Men sexiga är de ju inte. *ha ha* Mormorstrosor säger maken. ;-)
  5. Medlem sedan
    Feb 1999
    #3

    Hehe

    ja mormorstrosor är uppskattade här av sambon oxå ;)

    Han höll väl mer eller mindre på å dö då han såg mig i mammatrosor första gången. *skrattar* :)

    Men jag ska faktist kika på de där som du nämnde endå. :)
  6. 3
    Hehe ja mormorstrosor är uppskattade här av sambon oxå ;)

    Han höll väl mer eller mindre på å dö då han såg mig i mammatrosor första gången. *skrattar* :)

    Men jag ska faktist kika på de där som du nämnde endå. :)
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4

    Mammatrosor...

    säger maken inget om men nättrosorna på BB brukar vara uppskattade, ur en mer humoristisk syn. ;-)
  8. 4
    Mammatrosor... säger maken inget om men nättrosorna på BB brukar vara uppskattade, ur en mer humoristisk syn. ;-)
  9. Medlem sedan
    Dec 2004
    #5

    Jag har stooora

    trosor från H&M. Jag köpte trepack för typ 100-lapp el nåt sånt. Det är en sån där smal resår som är jätteslapp. Lite för slapp tycker jag eftersom dom ramlar ner när jag går, men det har väl med att göra vilken storlek man väljer. Annars kan jag tänka mej att dom är rätt sköna med en blöja i. :) Och framför allt billiga!
  10. 5
    Jag har stooora trosor från H&M. Jag köpte trepack för typ 100-lapp el nåt sånt. Det är en sån där smal resår som är jätteslapp. Lite för slapp tycker jag eftersom dom ramlar ner när jag går, men det har väl med att göra vilken storlek man väljer. Annars kan jag tänka mej att dom är rätt sköna med en blöja i. :) Och framför allt billiga!

Liknande trådar

  1. Hur går man ner efter förlossningen?
    By Annish in forum _1106 Junibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-10-15, 06:22
  2. En tid efter förlossningen....
    By Anonym in forum _1005 Majbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-08-26, 08:23
  3. Trosor till 23-månaders tjej?
    By AnnanK in forum Småbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-03-21, 15:43
  4. Tips till efter förlossningen!
    By vicketick, Stockholm in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-01-27, 17:46
  5. Bra trosor till 3-åring?
    By Nefertari in forum Småbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-01-25, 22:39
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar