Linnéa är numer storasyster
_01 Vårbarn
  1. Pernilla m Linnéa
    #1

    Linnéa är numer storasyster

    till en lillasyster som heter Isabelle! Gissa om hon blev lycklig när hon fick som hon ville? ;)
    Isabelle föddes den 25/10 kl 17:15, vägde 3505 och är 49 cm lång. Och vi kom hem igår vid 14 och mår bra. Nästa helg kommer Linnéa hem och vi längtar så!
  2. 1
    Linnéa är numer storasyster till en lillasyster som heter Isabelle! Gissa om hon blev lycklig när hon fick som hon ville? ;)
    Isabelle föddes den 25/10 kl 17:15, vägde 3505 och är 49 cm lång. Och vi kom hem igår vid 14 och mår bra. Nästa helg kommer Linnéa hem och vi längtar så!
  3. Anonym
    #2

    Grattis! imt

    ..
  4. 2
    Grattis! imt ..
  5. Medlem sedan
    Sep 2000
    #3

    Grattis från oss också...

    Verkar som om Maja snart är den enda av vårbarnen som inte fått något småsyskon... =o)
  6. 3
    Grattis från oss också... Verkar som om Maja snart är den enda av vårbarnen som inte fått något småsyskon... =o)
  7. Medlem sedan
    Aug 2000
    #4

    Grattis!

    Välkommen ut lilla Isabelle och stort grattis till resten av familjen.

    Kram
    Ullis
  8. 4
    Grattis! Välkommen ut lilla Isabelle och stort grattis till resten av familjen.

    Kram
    Ullis
  9. Medlem sedan
    May 2004
    #5

    Grattis!!

    VAd roligt med en lillasyster! :-)

    Och jag förstår att ni längtar efter er stora tjej! Hur har det gått att vara ifrån varandra så länge?

    Kram och pussa på lillasyster.
  10. 5
    Grattis!! VAd roligt med en lillasyster! :-)

    Och jag förstår att ni längtar efter er stora tjej! Hur har det gått att vara ifrån varandra så länge?

    Kram och pussa på lillasyster.
  11. Medlem sedan
    Apr 2002
    #6

    Grattis!!!

    Välkommen till världen Isabelle!
  12. 6
    Grattis!!! Välkommen till världen Isabelle!
  13. Anonym
    #7

    Grattis

    du nyblivna 2 barnsmamma. Kram på dig.
  14. 7
    Grattis du nyblivna 2 barnsmamma. Kram på dig.
  15. Medlem sedan
    Nov 1999
    #8

    Grattis! *imt*

  16. 8
    Grattis! *imt*
  17. Medlem sedan
    Jul 2000
    #9

    Grattis! (imt)

    ...
  18. 9
    Grattis! (imt) ...
  19. Anja m Samuel och Tove
    #10

    Åh

    vad roligt, hon är säkert en jätte stolt storasyster Linnéa. Stort grattis !!
  20. 10
    Åh vad roligt, hon är säkert en jätte stolt storasyster Linnéa. Stort grattis !!
  21. Medlem sedan
    Sep 2002
    #11

    Grattis!

    Kan tänka mig att ni håller på att längta ihjäl er efter stortjejen.
  22. 11
    Grattis! Kan tänka mig att ni håller på att längta ihjäl er efter stortjejen.
  23. Medlem sedan
    May 2004
    #12

    Grattis!! *imt*

    fff
  24. 12
    Grattis!! *imt* fff
  25. Medlem sedan
    Nov 2000
    #13

    Grattis till nytillskottet! *imt*

    -
  26. 13
    Grattis till nytillskottet! *imt* -
  27. Medlem sedan
    Dec 2003
    #14

    Grattis....*IMT*

    hj
  28. 14
    Grattis....*IMT* hj
  29. Medlem sedan
    Jul 2004
    #15

    Grattis!

    Underbart! :)
    Lycka till med dina två prinsessor :)
  30. 15
    Grattis! Underbart! :)
    Lycka till med dina två prinsessor :)
  31. Pernilla m Linnéa -01 + Isabelle -05
    #16

    Tack till alla!

    Linnéa är väldigt stolt och glad och NU först längtar hon hem också. Det har ju varit både skönt och ledsamt att hon inte gjort det innan. :)
    Vi toklängtar efter Linnéa så vi håller på att bli galna, men nu är det ju inte länge kvar. Det har gått bättre än jag trodde, det var verkligen värst i början. Det är ju tur det finns telefon så man får höra henne iaf och jag lovar att det kommer till att dröja innan vi lämnar bort henne igen..
  32. 16
    Tack till alla! Linnéa är väldigt stolt och glad och NU först längtar hon hem också. Det har ju varit både skönt och ledsamt att hon inte gjort det innan. :)
    Vi toklängtar efter Linnéa så vi håller på att bli galna, men nu är det ju inte länge kvar. Det har gått bättre än jag trodde, det var verkligen värst i början. Det är ju tur det finns telefon så man får höra henne iaf och jag lovar att det kommer till att dröja innan vi lämnar bort henne igen..
  33. Medlem sedan
    Sep 2000
    #17

    Grattis till tvåan

    vilket fint namn, det gillar jag och hade själv på förslag men Ole gillade det inte. Vad spännande det blir till helgen när Linnéa kommer, hon måste tycka det är skoj. Hoppas att allt går bra de emellan framöver. Här ahr det äntligen lugnat sig, fastän storebror kan ge Aliette små tjuvnyp ändå ibland.
  34. 17
    Grattis till tvåan vilket fint namn, det gillar jag och hade själv på förslag men Ole gillade det inte. Vad spännande det blir till helgen när Linnéa kommer, hon måste tycka det är skoj. Hoppas att allt går bra de emellan framöver. Här ahr det äntligen lugnat sig, fastän storebror kan ge Aliette små tjuvnyp ändå ibland.
  35. Medlem sedan
    Oct 2000
    #18

    Grattis till lillasyster

    många kramar från oss
  36. 18
    Grattis till lillasyster många kramar från oss
  37. Medlem sedan
    Mar 2001
    #19

    grattis(imt)

    f
  38. 19
    grattis(imt) f
  39. Nina m Zelda -01 & Nova -04
    #20

    Men åh..

    Har inte varit här på evigheters. Visste inte att du var gravid och så är lillasyster redan här ;-) GRATTIS!!!
  40. 20
    Men åh.. Har inte varit här på evigheters. Visste inte att du var gravid och så är lillasyster redan här ;-) GRATTIS!!!

Liknande trådar

  1. Jag kan numer...
    By jagbarajag in forum _1009 Septemberbarn
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2010-09-05, 19:21
  2. Linnea ska bli storasyster!
    By Miia m kidzen in forum _03 Vårbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-11-17, 01:02
  3. numer..
    By Hanna Leia o *liten* in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-04-02, 07:11
  4. Nu är Linnéa storasyster
    By ulle75 in forum _0406 Junibarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-11-06, 23:47
  5. Numer fru
    By Soliga Li in forum Singelmingel
    Svar: 24
    Senaste inlägg: 2007-08-11, 18:28
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar