Imorgon ska Amanda bränna i näsan...
_02 Vårbarn
  1. Christel
    #1

    Imorgon ska Amanda bränna i näsan...

    och förhoppningsvis bli av med näsblödningarna.
    I natt och i morse har det varit igång igen. Det bara pumpar ut!
    Vi var på VC i måndags och tog prover och hon är frisk. Men förmodligen har hon ytliga blodkärl....
    Läkaren tyckte iaf att det var bäst att bränna, för snart får väl Amanda blodförlust om hon ska blöda så här mycket och ofta :-(
    Vi ska till US i Linköping kl 9 imorgon bitti.

    Någon som har erfarenhet av detta?
  2. 1
    Imorgon ska Amanda bränna i näsan... och förhoppningsvis bli av med näsblödningarna.
    I natt och i morse har det varit igång igen. Det bara pumpar ut!
    Vi var på VC i måndags och tog prover och hon är frisk. Men förmodligen har hon ytliga blodkärl....
    Läkaren tyckte iaf att det var bäst att bränna, för snart får väl Amanda blodförlust om hon ska blöda så här mycket och ofta :-(
    Vi ska till US i Linköping kl 9 imorgon bitti.

    Någon som har erfarenhet av detta?
  3. Medlem sedan
    Nov 2001
    #2

    Fy..

    jobbigt att blöda så mkt.
    Skönt att få bränna, hoppas det går bra!!!

    När jag var barn blödde jag jämt näsblod, men jag fick aldrig \"brännas\", men det växte bort och nu blöder jag bara näsblod vid förkylning/lite sömn kombinerat med stress
  4. 2
    Fy.. jobbigt att blöda så mkt.
    Skönt att få bränna, hoppas det går bra!!!

    När jag var barn blödde jag jämt näsblod, men jag fick aldrig \"brännas\", men det växte bort och nu blöder jag bara näsblod vid förkylning/lite sömn kombinerat med stress
  5. Ulrika med 4
    #3

    Har erfarenhet

    eller kanske inte jag men min 99 har gjort det i båda näsborrarna o ska iun nu i nov o göra det igen:-/
    Fast dom brände inte på henne, det är tydligen nått kemiskt dom gör det med nu...
    Hoppas det gått bra o att det slutar o blöda...tyvärr får det oftast göras fler ggr då det brukar komma tillbaka. Fast det e nog 1 1/2 år sen min tjej gjorde det men nu har vi tröttnat o beställt tid igen...
  6. 3
    Har erfarenhet eller kanske inte jag men min 99 har gjort det i båda näsborrarna o ska iun nu i nov o göra det igen:-/
    Fast dom brände inte på henne, det är tydligen nått kemiskt dom gör det med nu...
    Hoppas det gått bra o att det slutar o blöda...tyvärr får det oftast göras fler ggr då det brukar komma tillbaka. Fast det e nog 1 1/2 år sen min tjej gjorde det men nu har vi tröttnat o beställt tid igen...
  7. Christel med Amanda
    #4

    Ja, nu är det färdigt...

    men det var jobbigare än vi trott :-(
    Vi kom till US i Lkpg kl 9 igår morse ocg pkte därifrån kl 18.
    Amanda blev hysterisk när de skulle kolla i näsan, så de fick söva henne. Sedan tog det 2½ timma innan hon vaknade. Hon fick ligga på uppvaket länge och på egen sal. Hon skrek så mycket att hon skrämde slag på hela avdelningen, hihi.... Jag led med de andra nyopererade ;-)
    Det var iaf en hel del som behövde etsas och brännas, så det är inte konstigt att hon har blött så mycket.
    Om det kommer tillbaka, gör de om det igen.
    Idag är Amanda iaf ganska pigg. De passade på att kolla hennes öron oxå efter en rad öroninflamationer, men de såg jättefina ut.
  8. 4
    Ja, nu är det färdigt... men det var jobbigare än vi trott :-(
    Vi kom till US i Lkpg kl 9 igår morse ocg pkte därifrån kl 18.
    Amanda blev hysterisk när de skulle kolla i näsan, så de fick söva henne. Sedan tog det 2½ timma innan hon vaknade. Hon fick ligga på uppvaket länge och på egen sal. Hon skrek så mycket att hon skrämde slag på hela avdelningen, hihi.... Jag led med de andra nyopererade ;-)
    Det var iaf en hel del som behövde etsas och brännas, så det är inte konstigt att hon har blött så mycket.
    Om det kommer tillbaka, gör de om det igen.
    Idag är Amanda iaf ganska pigg. De passade på att kolla hennes öron oxå efter en rad öroninflamationer, men de såg jättefina ut.
  9. Medlem sedan
    Aug 1999
    #5

    Lillla gumman!

    Skönt att de är över och hoppas de inte behöver göra det igen!!

    kramkram
  10. 5
    Lillla gumman! Skönt att de är över och hoppas de inte behöver göra det igen!!

    kramkram

Liknande trådar

  1. Bränna DVD ????
    By HiB. in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-09-18, 09:16
  2. bränna
    By Jag-67 in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-12-03, 20:22
  3. bränna mp3
    By ljud-cd in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-01-07, 22:20
  4. Om att bränna DVD....
    By Bella in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-05-16, 21:54
  5. Bränna dvd på mac
    By Anonym in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-11-15, 11:13
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar