Jag har nog skrivit något för lääänge sedan härinne, men sen har tiden inte räckt till. Har däremot varit inne på andra snack som planera för barn, svårt att bli gravid, ankomst januari-05 och numera vinterbarn -04/05! I och med det förstår ni nog att min Victor har fått ett litet efterlängtat syskon i januari i år. Det blev en liten Frida som så välkommet tittade ut... ;-) Nu är hon redan snart 10 månader och sitter för tillfället helt lyrisk i hallen där hon har dragit ut ett par skor från skohyllan som hon undersöker noggrant :-)
Vi hade svårt att bli gravida men med lite hjälp så gick det sedan alldeles lysande!

Livet med två barn är såklart inte alls detsamma som med en stor kille, men allt som är lite jobbigare står jag gärna ut med. Victor är oftast en jätteduktig storebror som mer och mer börjar gilla sin lillasyster. Från början var hon inte mer intressant än en ny möbel ungefär men nu är hon ju lite roligare. *ler*

Har även en liten fråga men den ställer jag i ett nytt inlägg så fler kanske ser den!