Tappar känseln
_0512 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 1998
    #1

    Tappar känseln

    Är det bara jag som börjar tappa känseln i huden fram på magen??? Det var så förra gången oxå minns jag! Rejält utstrechad hud!
  2. 1
    Tappar känseln Är det bara jag som börjar tappa känseln i huden fram på magen??? Det var så förra gången oxå minns jag! Rejält utstrechad hud!
  3. Tedas V.36
    #2

    Inte på magen

    men i fingertopparna har jag ibland tappat känseln och i fötterna har jag tappat den oxå nån enstaka gång.
  4. 2
    Inte på magen men i fingertopparna har jag ibland tappat känseln och i fötterna har jag tappat den oxå nån enstaka gång.
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3

    Inte på magen men...

    jag har börjat drabbas av samma fenomen som förra grav, känselbortfall i benet. Jätteläbbigt!
  6. 3
    Inte på magen men... jag har börjat drabbas av samma fenomen som förra grav, känselbortfall i benet. Jätteläbbigt!
  7. Anna i Seattle, bf 4/12
    #4

    Japp.

    På höger sida precis under revbenen. Efter ett tag börjar det göra ont (då måste jag byta ställning). Jag har ingen känsel där - men om jag ligger på höger sida börjar det göra ont på samma ställe som jag inte har någon känsel.... (svamlig förklaring).

    Jag har haft det alla graviditeter.
  8. 4
    Japp. På höger sida precis under revbenen. Efter ett tag börjar det göra ont (då måste jag byta ställning). Jag har ingen känsel där - men om jag ligger på höger sida börjar det göra ont på samma ställe som jag inte har någon känsel.... (svamlig förklaring).

    Jag har haft det alla graviditeter.
  9. Ulrika m. Ebba o 2:an BF 21/12
    #5

    *Räcker upp handen*

    Går och väntar på just det - minns med bävan! Och efteråt var det nästan värre! GAAAHHH!
  10. 5
    *Räcker upp handen* Går och väntar på just det - minns med bävan! Och efteråt var det nästan värre! GAAAHHH!
  11. Medlem sedan
    Aug 2002
    #6

    jaaa!!!

    Jag känner mig liksom domnad i huden mitt frammme på magen! Känns lite läskigt för samtidigt så kliar ju f-nskapet ändå...
  12. 6
    jaaa!!! Jag känner mig liksom domnad i huden mitt frammme på magen! Känns lite läskigt för samtidigt så kliar ju f-nskapet ändå...
  13. Inger m Erika och Felix, v 33
    #7

    samma här

    från ljumsken och ner på höger ben.
    fast jag har inte lika mycket som förra graviditeten.
    Men rätt jobbigt att tappa känslen så det domnar bort.
  14. 7
    samma här från ljumsken och ner på höger ben.
    fast jag har inte lika mycket som förra graviditeten.
    Men rätt jobbigt att tappa känslen så det domnar bort.
  15. Amaze
    #8

    Jag har

    också tappat känseln på huden på magen. Känns märkligt när man klappar och grejar, huden är som bortdomnad liksom... Är det för att den är så utspänd månne...?!
  16. 8
    Jag har också tappat känseln på huden på magen. Känns märkligt när man klappar och grejar, huden är som bortdomnad liksom... Är det för att den är så utspänd månne...?!
  17. Medlem sedan
    Dec 1998
    #9

    Vissa har

    och andra inte alltså =O)

    Ja jag antar att det beror på att huden är så uttänjd!
    Och ja det blir värre sen för sen är den ju slapp o degig men ändå med skum okänsel så att säga. Det tog ganska lång tid innan det kom tillbaka förra gången. Jag trodde nog att det berodde på snittet men så var det nog alltså inte!
  18. 9
    Vissa har och andra inte alltså =O)

    Ja jag antar att det beror på att huden är så uttänjd!
    Och ja det blir värre sen för sen är den ju slapp o degig men ändå med skum okänsel så att säga. Det tog ganska lång tid innan det kom tillbaka förra gången. Jag trodde nog att det berodde på snittet men så var det nog alltså inte!

Liknande trådar

  1. Tappat känseln...
    By TheOneAndOnly in forum _0810 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-07-16, 16:40
  2. Känseln i ärret
    By Ganza in forum Förlossning
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-08-01, 13:27
  3. tappa känseln...
    By Snuttize in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-06-27, 15:35
  4. tappat känseln i händerna?
    By lilla my.. och Lisa! in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-03-08, 20:01
  5. Tappat känseln i tån
    By Diabetes in forum Kropp & hälsa
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-07-19, 21:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar