får jag fråga
Föräldraskap - kristen
  1. Medlem sedan
    Apr 2002
    #1

    får jag fråga

    om ni vill be om att vi ska få ett jordbarn när som.?? Det är min högsta önskan just nu. Ett litet barn... som växer och blir stort.... Friskt barn. Är det en fånig önskan? Vill så gärna bli gravid igen. Har iaf fått ett bra jobb, men tidiga morgnar. =) Så jag är nöjd men skulle va mer nöjd om vi fick barn som ville stanna.. Annars går det hyffsat här. kramar till er!!!
  2. 1
    får jag fråga om ni vill be om att vi ska få ett jordbarn när som.?? Det är min högsta önskan just nu. Ett litet barn... som växer och blir stort.... Friskt barn. Är det en fånig önskan? Vill så gärna bli gravid igen. Har iaf fått ett bra jobb, men tidiga morgnar. =) Så jag är nöjd men skulle va mer nöjd om vi fick barn som ville stanna.. Annars går det hyffsat här. kramar till er!!!
  3. Elsa B
    #2

    Ber för er!

    Det är självklart ingen fånig önskan!
  4. 2
    Ber för er! Det är självklart ingen fånig önskan!
  5. Medlem sedan
    Apr 2002
    #3

    tack

    ber själv.. Har fått förbön för det med... Men det är så jobbigt när inget händer direkt.. =( Tycker alla som har änglabarn blir gravida direkt efteråt utom vi... =( Nästan gett upp hoppet... Tack för bön... Be gärna om ork oxå.. Ska göra frysförsök snart med... hoppas vi lyckas med det.
  6. 3
    tack ber själv.. Har fått förbön för det med... Men det är så jobbigt när inget händer direkt.. =( Tycker alla som har änglabarn blir gravida direkt efteråt utom vi... =( Nästan gett upp hoppet... Tack för bön... Be gärna om ork oxå.. Ska göra frysförsök snart med... hoppas vi lyckas med det.
  7. KarlAstrid
    #4

    Ber också ! imt

    *
  8. 4
    Ber också ! imt *
  9. Medlem sedan
    Apr 2002
    #5

    tack imt

    =)
  10. 5
    tack imt =)
  11. Medlem sedan
    Oct 2002
    #6

    Ber före er! imt

    .
  12. 6
    Ber före er! imt .
  13. Medlem sedan
    Sep 2003
    #7

    Jag ber!

    och jag tänker ofta på dig och hoppas att det går bra för er.
    kramar!!!!!
  14. 7
    Jag ber! och jag tänker ofta på dig och hoppas att det går bra för er.
    kramar!!!!!
  15. Medlem sedan
    Apr 2002
    #8

    tack

    undrar när nästa under kommer.. =(.... Robin var ju vårat under. Kommer förbli en osynlig mamma känns det som.. kram och tack.
  16. 8
    tack undrar när nästa under kommer.. =(.... Robin var ju vårat under. Kommer förbli en osynlig mamma känns det som.. kram och tack.
  17. Medlem sedan
    Oct 2002
    #9

    för menade jag!imt

    .
  18. 9
    för menade jag!imt .
  19. Medlem sedan
    Jan 2004
    #10

    så klart

    jag ber. Har aldrig varit i er situation, men kan tänka mig att det är enormt jobbigt. Ber att ni snart ska få hålla ett litet jordebarn i er famn.
    Kram Åsa.
  20. 10
    så klart jag ber. Har aldrig varit i er situation, men kan tänka mig att det är enormt jobbigt. Ber att ni snart ska få hålla ett litet jordebarn i er famn.
    Kram Åsa.
  21. Agneta H, trean bf 8/11
    #11

    Ber jag med! imt

    .
  22. 11
    Ber jag med! imt .
  23. Medlem sedan
    Apr 2002
    #12

    tack alla

    det känns inte lika tungt.. Ska försöka ligga i lite. =) Men så ska vi ju göra vårt sista FET innan nyår. Hoppas vi lyckas då. =). Vet ju iaf att vi kan få barn. Robin är ju bevis. =)) *kramar* till er.
  24. 12
    tack alla det känns inte lika tungt.. Ska försöka ligga i lite. =) Men så ska vi ju göra vårt sista FET innan nyår. Hoppas vi lyckas då. =). Vet ju iaf att vi kan få barn. Robin är ju bevis. =)) *kramar* till er.

Liknande trådar

  1. Apropå nedan fråga, omvänd fråga
    By Anonym in forum Kärlek & relationer
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-07-20, 06:47
  2. UL idag, fråga eller inte fråga.....hmm
    By Hannastina in forum _0810 Oktoberbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-05-06, 18:54
  3. fråga till män (även på fråga pappo
    By undrar in forum Sex & erotik
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2006-03-14, 19:25
  4. Enkät, fråga eller inte fråga
    By cecilia in forum Sex & erotik
    Svar: 34
    Senaste inlägg: 2006-02-04, 17:07
  5. Flyttar fråga från "fråga mammor"
    By Vissis in forum Pappasnack
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2005-12-03, 23:05
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar