FREDAGSKOLL
_98 Alla barn
  1. Medlem sedan
    Sep 2002
    #1

    FREDAGSKOLL

    Vad händer i helgen ladies och Ronny och Krister :)

    Här ska vi ta det bara luuugnt!! HELA HELGEN!! Dante har varit ganska sjuk o är väl eg fortfarande så vi har inte planerat in något - det är nog första helgen sen mitten av sepotember!!!
  2. 1
    FREDAGSKOLL Vad händer i helgen ladies och Ronny och Krister :)

    Här ska vi ta det bara luuugnt!! HELA HELGEN!! Dante har varit ganska sjuk o är väl eg fortfarande så vi har inte planerat in något - det är nog första helgen sen mitten av sepotember!!!
  3. Medlem sedan
    Dec 2000
    #2

    hmm

    ikväll ska Johan på after work, och Rebecca ska på pyamasparty. jag och hannes tittar väl på någon film och sen vet jag inte. Så lite som möjligt hoppas jag! Jag är så trött hela tiden att jag bara vill sova:-)
  4. 2
    hmm ikväll ska Johan på after work, och Rebecca ska på pyamasparty. jag och hannes tittar väl på någon film och sen vet jag inte. Så lite som möjligt hoppas jag! Jag är så trött hela tiden att jag bara vill sova:-)
  5. Medlem sedan
    Dec 1998
    #3

    Det gör ni rätt i

    att göra ingenting denna helgen (morotskaka kanske =O)

    Vi ska åka till Sthlm och träffas Rs mor o far. På söndag eftermiddag är vi bjudna till Junibacken. Mitt företag firar 150 år och bjuder på familjefest där.

    OCH imorgon ska vi hämta vagnen!!
  6. 3
    Det gör ni rätt i att göra ingenting denna helgen (morotskaka kanske =O)

    Vi ska åka till Sthlm och träffas Rs mor o far. På söndag eftermiddag är vi bjudna till Junibacken. Mitt företag firar 150 år och bjuder på familjefest där.

    OCH imorgon ska vi hämta vagnen!!
  7. Lapplandstjejen m Anton&twins v 33
    #4

    Hockeymatch borta


    På lördag ska Anton åka till Övertårneå på hockeymatch, de ska spela en match där sen vidare till Överkalix och spela en match där, han är mkt taggad och förväntansfull.
    Morfar ska föjla med, jag är ju ingen lämplig kandidat direkt, med min bauta mage kommer jag inte åt att hjälpa honom med skrillorna, resten klarar han ju själv, pappan jobbar nattskift 12 timmars hela helgen, så morfar ställer upp.
    Kan nog kännsa tryggt att han har en vuxen med sej iaf, han skulle säkert få hjälp av de andra föräldrarna, men det blir nog bäst så, sen tycker han att det är kul att just moffa kommer, han har ju lovat att göra en massa med honom i sommar men varit sjuk.
    Söndag blir nog lugn inga planer alls.
  8. 4
    Hockeymatch borta
    På lördag ska Anton åka till Övertårneå på hockeymatch, de ska spela en match där sen vidare till Överkalix och spela en match där, han är mkt taggad och förväntansfull.
    Morfar ska föjla med, jag är ju ingen lämplig kandidat direkt, med min bauta mage kommer jag inte åt att hjälpa honom med skrillorna, resten klarar han ju själv, pappan jobbar nattskift 12 timmars hela helgen, så morfar ställer upp.
    Kan nog kännsa tryggt att han har en vuxen med sej iaf, han skulle säkert få hjälp av de andra föräldrarna, men det blir nog bäst så, sen tycker han att det är kul att just moffa kommer, han har ju lovat att göra en massa med honom i sommar men varit sjuk.
    Söndag blir nog lugn inga planer alls.
  9. Helena,Bettan
    #5

    vad har ni köpt

    för vagn? Funderar på att köpa en ny,vår är lite gammal och ranglig:-))efetr tre stycken vildar:-))
  10. 5
    vad har ni köpt för vagn? Funderar på att köpa en ny,vår är lite gammal och ranglig:-))efetr tre stycken vildar:-))
  11. Helena,Bettan
    #6

    Jag skall inte göra ett endaste dugg

    Bettan skall åka till mina föräldrar tillsammans med sin kusin på söndag.De skall resa själva hela vägen upp till Gällivare och jag är lite orolig,men samtidigt inte:-))Jag skall ta det lungt dock får jag sällskap hela helgen/veckan av en mycket god vän med sin son.Ibland förundras jag av hur snälla vänner och släkt vi har, som verkligen alltid ställer upp när man behöver hjälp.Jag har nästan inte varit ensam sedan P-M for till SA utan alltid är det någon som tar in hos oss och hjälper till.Tur att dem finns.
  12. 6
    Jag skall inte göra ett endaste dugg Bettan skall åka till mina föräldrar tillsammans med sin kusin på söndag.De skall resa själva hela vägen upp till Gällivare och jag är lite orolig,men samtidigt inte:-))Jag skall ta det lungt dock får jag sällskap hela helgen/veckan av en mycket god vän med sin son.Ibland förundras jag av hur snälla vänner och släkt vi har, som verkligen alltid ställer upp när man behöver hjälp.Jag har nästan inte varit ensam sedan P-M for till SA utan alltid är det någon som tar in hos oss och hjälper till.Tur att dem finns.
  13. Medlem sedan
    Dec 1998
    #7

    Vi har köpt

    en Emmaljunga City Cross! + city korg.

    Hoppas att vi blir nöjda!
  14. 7
    Vi har köpt en Emmaljunga City Cross! + city korg.

    Hoppas att vi blir nöjda!
  15. Helena,Bettan
    #8

    På nåt sätt

    är det annorlunda denna gång:-)) När de två första kom var allt välplanerat,Pyret kom ju bara hokus-pokus sådär och det här har vi inte vågat tro att det skulle bli något så då har man just inte förberett så mycket.Men nu börjar det kännas att det skall komma en liten........och nu längtar jag.Börjar känna mig oformlig som en flodhäst och längtar att det skall bli förlossning.Inser också att det inte är lång tid kvar.
  16. 8
    På nåt sätt är det annorlunda denna gång:-)) När de två första kom var allt välplanerat,Pyret kom ju bara hokus-pokus sådär och det här har vi inte vågat tro att det skulle bli något så då har man just inte förberett så mycket.Men nu börjar det kännas att det skall komma en liten........och nu längtar jag.Börjar känna mig oformlig som en flodhäst och längtar att det skall bli förlossning.Inser också att det inte är lång tid kvar.
  17. Ronny
    #9

    Lite fotboll o..

    skörda pumpor hos syrran sen bara slappa o relaxa en hel timme längre. Glöm inte att flytta tillbaka klockan på lördags kvällen så man känner sig utvilad kl 8 på söndag kanske.
  18. 9
    Lite fotboll o.. skörda pumpor hos syrran sen bara slappa o relaxa en hel timme längre. Glöm inte att flytta tillbaka klockan på lördags kvällen så man känner sig utvilad kl 8 på söndag kanske.
  19. Medlem sedan
    Sep 2004
    #10

    Lugnt i kväll

    men sen ska vi hjälpa till att städa i kyrkan på lördag, på söndag ska jag hjälpa till i söndagsskolan och sen ska jag joabba på em och kvällen... Tur att det är lov så man kan vila ut på måndag i alla fall! Jag är också ledig på måndag! :)
  20. 10
    Lugnt i kväll men sen ska vi hjälpa till att städa i kyrkan på lördag, på söndag ska jag hjälpa till i söndagsskolan och sen ska jag joabba på em och kvällen... Tur att det är lov så man kan vila ut på måndag i alla fall! Jag är också ledig på måndag! :)
  21. Medlem sedan
    Aug 1999
    #11

    Imorgon

    blir det shopingtur på stan på dagen och novischsittning på kvällen, söndagen lär ju bli därefter...
  22. 11
    Imorgon blir det shopingtur på stan på dagen och novischsittning på kvällen, söndagen lär ju bli därefter...
  23. ulmerkott o kalle
    #12

    Vi badar och har det skont

    Ett jattefint hotell fick vi och det ar supervarmt i havet. Vi ater och mar gott. Nyss kopte vi ett nytt Gameboy till Kalle och brorsorna.
  24. 12
    Vi badar och har det skont Ett jattefint hotell fick vi och det ar supervarmt i havet. Vi ater och mar gott. Nyss kopte vi ett nytt Gameboy till Kalle och brorsorna.
  25. Linda, Oscar & Saga
    #13

    Lindasvar på lördagen

    Igår ägnades större delen av dagen åt sysslor i hemmet och så sov Oscars kusin över till idag.
    Idag betalar jag räkningar (bläääh), sitter och läser här och väntar besök från Norge.
    Farfar har hälsat på och lämnat en fin keps till Oscar och en jättesöt speldosa till Saga. Han har varit i Barcelona på semester och hade paket till barnen.
    Imorgon så ska vi gratta min pappa som fyller år och åka till Tenhult på kalas.
  26. 13
    Lindasvar på lördagen Igår ägnades större delen av dagen åt sysslor i hemmet och så sov Oscars kusin över till idag.
    Idag betalar jag räkningar (bläääh), sitter och läser här och väntar besök från Norge.
    Farfar har hälsat på och lämnat en fin keps till Oscar och en jättesöt speldosa till Saga. Han har varit i Barcelona på semester och hade paket till barnen.
    Imorgon så ska vi gratta min pappa som fyller år och åka till Tenhult på kalas.
  27. Medlem sedan
    Sep 2004
    #14

    Oj!! Låter härligt!!

    Och så tar du dig tid att gå in och hälsa på oss! :) Ha en fortsatt skön semester!!
  28. 14
    Oj!! Låter härligt!! Och så tar du dig tid att gå in och hälsa på oss! :) Ha en fortsatt skön semester!!
  29. Medlem sedan
    Aug 1999
    #15

    Så mysigt!

    Jag är bara liiite avundsjuk!
  30. 15
    Så mysigt! Jag är bara liiite avundsjuk!
  31. Medlem sedan
    Sep 2002
    #16

    jag har druckit vin! :)

    och det var jättegott! Fast inte lika kul idag - lite seeegt är det *s*

    Hade goda vänner här igår som sov över med barn och allt. Det var jättekul men blev sent. Idag tar vi det lugnt nu när de åkt hem...

    Alexander började sin bandyträning i lördags på fm. Det är väl ungefär det vi hunnit med.
  32. 16
    jag har druckit vin! :) och det var jättegott! Fast inte lika kul idag - lite seeegt är det *s*

    Hade goda vänner här igår som sov över med barn och allt. Det var jättekul men blev sent. Idag tar vi det lugnt nu när de åkt hem...

    Alexander började sin bandyträning i lördags på fm. Det är väl ungefär det vi hunnit med.
  33. Medlem sedan
    Sep 2002
    #17

    åh

    och du sitter vid datorn??? Hallå där! *s*

    Ha det så gott och koppla av nu!!!
  34. 17
    åh och du sitter vid datorn??? Hallå där! *s*

    Ha det så gott och koppla av nu!!!
  35. Medlem sedan
    Nov 1999
    #18

    Kärleken följde med...

    ...till Skåne efter att jag varit på konferens i Bålsta. Idag har vi gjort något väldigt speciellt. *ler* Håll ögonen öppna!
  36. 18
    Kärleken följde med... ...till Skåne efter att jag varit på konferens i Bålsta. Idag har vi gjort något väldigt speciellt. *ler* Håll ögonen öppna!
  37. Medlem sedan
    Aug 1999
    #19

    Jaja

    jag har mina aningar ;-) Hoppas ni hade en mysig helg i alla fall, fast med tanke på att ni befunnit er på max 1 meters avstånd så har det säkert varit alldeles alldeles underbart!
  38. 19
    Jaja jag har mina aningar ;-) Hoppas ni hade en mysig helg i alla fall, fast med tanke på att ni befunnit er på max 1 meters avstånd så har det säkert varit alldeles alldeles underbart!
  39. Medlem sedan
    Nov 1999
    #20

    Stämmer aningarna?

    Eller är ögonen inte tillräckligt öppna? *s*
  40. 20
    Stämmer aningarna? Eller är ögonen inte tillräckligt öppna? *s*
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Fredagskoll!!!
    By Åkervindan in forum Singelmingel
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-03-26, 22:12
  2. Fredagskoll:)
    By loppatoppa in forum _98 Alla barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-08-17, 14:45
  3. Kör en fredagskoll då
    By Ebba & kidsen in forum _98 Alla barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-05-25, 19:35
  4. Fredagskoll!
    By Minimumsa in forum _98 Alla barn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-12-03, 21:05
  5. HA!! Fredagskoll!!
    By Ebba & kidsen in forum _98 Alla barn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-11-17, 20:36
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar