om Dottern bara håller sig frisk nu så ska hon göra en spännande resa på söndag, hon ska nämligen åka ner till Skåne med bästisen där ska dom bo hos bästisens pappa, dottern kommer dock hem efter 3 dagar medan kompisen stannar veckan ut.
de flyger själv med assistans och de känns lite spännande som mamma men dottern har flygit själv förut till pappa då han jobbade i göteborg och då var hon bara 8 år år nu är hon ju 11, fast nu kan ju jag inte ha lika stor koll. tror dock detta blir ett minne för livet och dottern har ju träffat bästisens släkt några gånger då de varit här uppe så de är inget problem är väll mer mitt kontrollbehov som spökar.

de jag grunnar över mest nu är hur mycket fickpengar jag vågar skicka med henne de är ju bara 3dagar men jag vill ju hon ska kunna ha skoj samtidigt inte behöva utnyttja de hon besöker är 400-500 för mycket för mat och nöjen hon har själv sparat ihop 300 till fickpengar.
jag tänkte inte skicka pengar till mat då de är vi som bjudit kompisen på resan (makens flygbonus) så de har tjänat nästan 2000 på att få ett extra barn i 3dagar, skickar dock med dottern några presenter som hon ska ge dom.