HåkanH eller någon! Handikapptillstånd
Pappasnack
  1. karin
    #1

    HåkanH eller någon! Handikapptillstånd

    Nu frågar jag här! Jag undrar alltså hur rörelsehindrad man ska var för att kunna få handikapptillstånd. Det varierar en hel del för mig. Oftast kommer jag kort men som jag skev på mammor att skulle det gälla livet vet jag inte hur långt jag skulle kunna ta mig.
  2. 1
    HåkanH eller någon! Handikapptillstånd Nu frågar jag här! Jag undrar alltså hur rörelsehindrad man ska var för att kunna få handikapptillstånd. Det varierar en hel del för mig. Oftast kommer jag kort men som jag skev på mammor att skulle det gälla livet vet jag inte hur långt jag skulle kunna ta mig.
  3. HåkanH
    #2

    min dotter

    har handikapptillstånd. Det som vi behövde var ett läkarintyg där det framgår att hon har svårt att gå längre sträckor utan hjälp och att handikappet är bestående. Det behövdes även en förklaring i intyget varför hon inte kan gå längre sträckor.
  4. 2
    min dotter har handikapptillstånd. Det som vi behövde var ett läkarintyg där det framgår att hon har svårt att gå längre sträckor utan hjälp och att handikappet är bestående. Det behövdes även en förklaring i intyget varför hon inte kan gå längre sträckor.

Liknande trådar

  1. Handikapptillstånd
    By boffe in forum Autismspektrum
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-01-21, 08:55
  2. Handikapptillstånd
    By Päron in forum Gravidsnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-11-04, 12:39
  3. Handikapptillstånd?
    By Tinalina in forum Gravidsnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-11-21, 15:32
  4. Handikapptillstånd?
    By karin in forum Gravidsnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-10-30, 18:08
  5. Handikapptillstånd?!
    By karin in forum Kropp & hälsa
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-10-27, 23:32
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar