Och min lilla unge måste ha glasögon...
_0312 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2003
    #1

    Och min lilla unge måste ha glasögon...

    Vi var hos ögonläkaren i dag eftersom jag tyckte att han har börjat skela...och jag var ju inte beredd på att få höra att han har ett kraftigt brytningsfel på ena ögat och är rejält översynt på bägge ögonen.
    Jag vet ju att det inte är en katastrof med glasögon, har det ju själv...men en sån liten unge ska ju inte behöva ha glasögon! Men samtidigt så är det ju skönt att få förklaringen till varför han snubblar och ramlar oavbrutet..och går in i saker. Tänker vara ledsen i dag, men i morron så blir positivt tänkande igen! ;0)
    Ha en trevlig helg!
  2. 1
    Och min lilla unge måste ha glasögon... Vi var hos ögonläkaren i dag eftersom jag tyckte att han har börjat skela...och jag var ju inte beredd på att få höra att han har ett kraftigt brytningsfel på ena ögat och är rejält översynt på bägge ögonen.
    Jag vet ju att det inte är en katastrof med glasögon, har det ju själv...men en sån liten unge ska ju inte behöva ha glasögon! Men samtidigt så är det ju skönt att få förklaringen till varför han snubblar och ramlar oavbrutet..och går in i saker. Tänker vara ledsen i dag, men i morron så blir positivt tänkande igen! ;0)
    Ha en trevlig helg!
  3. Medlem sedan
    Jun 2003
    #2

    Hej...

    Men oj.. vad jobbigt för en så liten att ha glasögon.. Jeppe hade aldrig klarat det.. hade slängt av dem hela tiden o haft sönder dem.. Men jag tror både han o Ludde kommer få glasögon tids nog eftersom både jag o min sambo är mkt närsynta o har glasögon/linser.. så vore det konstigt annars.. Får hoppas det går bra då och att han kommer trivas med dem!! Kram o trevlig helg!
  4. 2
    Hej... Men oj.. vad jobbigt för en så liten att ha glasögon.. Jeppe hade aldrig klarat det.. hade slängt av dem hela tiden o haft sönder dem.. Men jag tror både han o Ludde kommer få glasögon tids nog eftersom både jag o min sambo är mkt närsynta o har glasögon/linser.. så vore det konstigt annars.. Får hoppas det går bra då och att han kommer trivas med dem!! Kram o trevlig helg!
  5. Medlem sedan
    Oct 2002
    #3

    Förstår..

    att det känns jobbigt. Man vill ju inte att det ska vara något fel på ens barn! Men som sagt, glasögon är ju ingen katastrof, och Rasmus blir nog glad när han upptäcker att man inte behöver snubbla över saker som man inte ser... Det kommer bli jättebra ska du se!

    Kram!
  6. 3
    Förstår.. att det känns jobbigt. Man vill ju inte att det ska vara något fel på ens barn! Men som sagt, glasögon är ju ingen katastrof, och Rasmus blir nog glad när han upptäcker att man inte behöver snubbla över saker som man inte ser... Det kommer bli jättebra ska du se!

    Kram!

Liknande trådar

  1. Åååh lilla unge!
    By cilia m june & lisa in forum Ordet är fritt
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2012-05-09, 20:55
  2. min lilla unge fyller 18 år
    By mandelblomma in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2011-06-22, 10:19
  3. Min lilla unge...
    By marmeglad in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-05-13, 20:28
  4. Min lilla unge är inne
    By 71:an Nika in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-02-24, 13:59
  5. Min lilla unge
    By Tove m. pojkarna in forum _0605 Majbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-11-09, 23:20
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar