Här vill jag stanna =)
_0608 Augustibarn
  1. Skånetösen
    #1

    Här vill jag stanna =)

    Efter några månaders försök och tjuvläsning på de andra ankomstgrupperna har jag bestämt att nu får det vara min tur och tänkte bo in mig här redan nu. Har en pojke som är 2½år och vill gärna få till ett syskon. Vet inte riktigt när jag har im för jag har ganska oregelbunden cykel. Men jag är ivarje fall på dag 6 nu.
  2. 1
    Här vill jag stanna =) Efter några månaders försök och tjuvläsning på de andra ankomstgrupperna har jag bestämt att nu får det vara min tur och tänkte bo in mig här redan nu. Har en pojke som är 2½år och vill gärna få till ett syskon. Vet inte riktigt när jag har im för jag har ganska oregelbunden cykel. Men jag är ivarje fall på dag 6 nu.
  3. Medlem sedan
    Apr 2005
    #2

    jag är nog med på dag 6

    men har långa cyklar de sista mellan 32-35 dagar suck!
  4. 2
    jag är nog med på dag 6 men har långa cyklar de sista mellan 32-35 dagar suck!
  5. Skånetösen
    #3

    Då är vi två,

    för jag har också långa cyklar. De har legat runt 40-42 dagar men förra månaden låg den på 32 (skumt). Jobbigt med långa cyklar för väntan blir ännu längre.
  6. 3
    Då är vi två, för jag har också långa cyklar. De har legat runt 40-42 dagar men förra månaden låg den på 32 (skumt). Jobbigt med långa cyklar för väntan blir ännu längre.
  7. Medlem sedan
    Apr 2005
    #4

    Ja, usch!

    Förr hade jag kortare cyklar-
    Alltså för 100 år sen innan p pillertiden. Då hade jag precis 28 dagar. Nu har det vandrat från 31 dagar när vi satte igång denna \"produktion\" till nu 35 sista cykeln. Så orättvist tycker jag för det är ju såååå långt kvar till nästa försök när tanten kommer Suck suck
  8. 4
    Ja, usch! Förr hade jag kortare cyklar-
    Alltså för 100 år sen innan p pillertiden. Då hade jag precis 28 dagar. Nu har det vandrat från 31 dagar när vi satte igång denna \"produktion\" till nu 35 sista cykeln. Så orättvist tycker jag för det är ju såååå långt kvar till nästa försök när tanten kommer Suck suck
  9. Jeannie75 pergodag 4
    #5

    Aleks..

    äe 14 mån.. Har äggl med pergo tabl om ca 7 dagar.. Jag vill också hamna här! KRAM
  10. 5
    Aleks.. äe 14 mån.. Har äggl med pergo tabl om ca 7 dagar.. Jag vill också hamna här! KRAM
  11. Medlem sedan
    Nov 2002
    #6

    Jag är helt säker

    att för min del är så att cykeln krånglar bara för att jag går på spänn. Den har aldrig tidigare krånglat förrutom de här 2 sista gångerna :( sist gick det 2 dgr och nu sist 5 dgr(!) Har tom funderat på ÄL-stickor men ska nog inte dra till det yttersta då blir jag nog på riktigt deppig om det inte fungerar då heller..
  12. 6
    Jag är helt säker att för min del är så att cykeln krånglar bara för att jag går på spänn. Den har aldrig tidigare krånglat förrutom de här 2 sista gångerna :( sist gick det 2 dgr och nu sist 5 dgr(!) Har tom funderat på ÄL-stickor men ska nog inte dra till det yttersta då blir jag nog på riktigt deppig om det inte fungerar då heller..
  13. Medlem sedan
    Apr 2005
    #7

    jag har bestämt mig för att pröva med

    stickor´OM jag bara kommer iväg till apoteket...
    Kommer dock bli jätteledsen om det ändå inte funkar eftersom son nr två blev till efter första stickan...
  14. 7
    jag har bestämt mig för att pröva med stickor´OM jag bara kommer iväg till apoteket...
    Kommer dock bli jätteledsen om det ändå inte funkar eftersom son nr två blev till efter första stickan...

Liknande trådar

  1. Här vill jag stanna!!
    By Puma09 in forum _1010 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-01-27, 15:04
  2. Vill oxå stanna!!
    By Lillislilleman in forum _1010 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-01-20, 22:58
  3. Här vill jag stanna!!!
    By Edda80 in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-11-04, 17:24
  4. Här vill jag stanna
    By bebbe 3 in forum _0801 Januaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-04-05, 14:41
  5. Här vill jag stanna
    By Ulrika m Nina o Elsa in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-12-22, 12:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar