vad vill han
Pappasnack
  1. tack
    #1

    vad vill han

    är en 41 årig tjej,,,var i hop med min drömprins i 3 år...men han gjorde slut i juni...vi hade g´haft det tufft en tid,med mycket bråk o tjafs.Det gjorde otroligt ont..jag älskade honom mer än allt annat.När han gjorde slut så \"terroroserade\" jag honom med telefonsamtal o sms.Jag blev ful i mun mot honom.OP han döless på mej...Sen bröt vi kontakten helt ohar inte haft nån kontakt sen dess.Tills i tisdags då han hörde av sej....han hade druckit några öl...han berättade hur mycket han saknade mej o att han aldrig haft det så bra med någo annan.Han ville komma på en kopp kaffe...det gjorde han igår...och det blev sex...sen åkte han utan ett ord...vad vill han?
  2. 1
    vad vill han är en 41 årig tjej,,,var i hop med min drömprins i 3 år...men han gjorde slut i juni...vi hade g´haft det tufft en tid,med mycket bråk o tjafs.Det gjorde otroligt ont..jag älskade honom mer än allt annat.När han gjorde slut så \"terroroserade\" jag honom med telefonsamtal o sms.Jag blev ful i mun mot honom.OP han döless på mej...Sen bröt vi kontakten helt ohar inte haft nån kontakt sen dess.Tills i tisdags då han hörde av sej....han hade druckit några öl...han berättade hur mycket han saknade mej o att han aldrig haft det så bra med någo annan.Han ville komma på en kopp kaffe...det gjorde han igår...och det blev sex...sen åkte han utan ett ord...vad vill han?
  3. Medlem sedan
    Aug 2004
    #2

    Han vill ha...

    det som var bra men inte det som var skit.

    Precis som alla andra.

    Starka känslor ger starka reaktioner, har ni varit \"i luven\" på varandra lite hur som helst och ingen av er har sagt: \"Stopp! Såhär kan det väl inte fortgå?\" är det lika bra tt ni avsluter helt.
  4. 2
    Han vill ha... det som var bra men inte det som var skit.

    Precis som alla andra.

    Starka känslor ger starka reaktioner, har ni varit \"i luven\" på varandra lite hur som helst och ingen av er har sagt: \"Stopp! Såhär kan det väl inte fortgå?\" är det lika bra tt ni avsluter helt.
  5. Medlem sedan
    May 2005
    #3

    Antingen

    så ville han bara ha precis det han fick. Annars så ville han kanske känna efter om det fortfarande fanns något kvar att bygga på samt om terrandet var nedlagt.
  6. 3
    Antingen så ville han bara ha precis det han fick. Annars så ville han kanske känna efter om det fortfarande fanns något kvar att bygga på samt om terrandet var nedlagt.

Liknande trådar

  1. bebis vill inte sova själv..men vi vill!
    By Anonym in forum Bebissnack
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2011-10-26, 00:21
  2. Vill amma men pappan vill också mata
    By Kaarolin in forum Bebissnack
    Svar: 37
    Senaste inlägg: 2009-02-19, 22:08
  3. Sonen vill ha husdjur...det vill inte vi
    By JeanetteF in forum Hem & fritid
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-09-01, 23:26
  4. 3-åring som vill och sedan inte vill....
    By _ibbibi_ in forum Småbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-08-05, 20:22
  5. Ni som vill ha/inte vill ha fler barn!
    By Charlotte med sessorna in forum _0407 Julibarn
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2005-10-19, 19:16
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar