Neurofibromatos 1/Opticusgliom
Allvarligt sjuka
  1. Kerstin
    #1

    Neurofibromatos 1/Opticusgliom

    Är alldeles ny här vill jag bröja med att berätta.
    Min dotter har insjuknat i tumörsjukdomen opticusgliom och man tror att NF1 är den bakomliggande orsaken. Finns här någon med erfarenhet?
  2. 1
    Neurofibromatos 1/Opticusgliom Är alldeles ny här vill jag bröja med att berätta.
    Min dotter har insjuknat i tumörsjukdomen opticusgliom och man tror att NF1 är den bakomliggande orsaken. Finns här någon med erfarenhet?
  3. Medlem sedan
    Dec 2003
    #2

    NF2

    Först vill jag bara säga att jag är väldigt ledsen att hon drabbats av det. Jag har läst väldigt mycket om NF2 eftersom min dotter troligen skulle haft det. Nu har jag förstått att det är två skilda sjukdomar men det finns väldigt många amerikanska mailinglistor och information där du kan hitta mer om NF1.
  4. 2
    NF2 Först vill jag bara säga att jag är väldigt ledsen att hon drabbats av det. Jag har läst väldigt mycket om NF2 eftersom min dotter troligen skulle haft det. Nu har jag förstått att det är två skilda sjukdomar men det finns väldigt många amerikanska mailinglistor och information där du kan hitta mer om NF1.

Liknande trådar

  1. Neurofibromatos
    By Tinus in forum Allvarligt sjuka
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-08-23, 19:44
  2. Neurofibromatos
    By Regina in forum Övriga funktionshinder
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-01-15, 20:03
  3. Neurofiromatos 1/Opticusgliom
    By Kerstin in forum Kropp & hälsa
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-10-28, 17:30
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar