Godmorgon!
_03 Höstbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2003
    #1

    Godmorgon!

    Hur gick det för er med vintertiden? Gick rätt skapligt här tycker jag, halv sju vaknade J. Nu småmyser hon i min famn.
  2. 1
    Godmorgon! Hur gick det för er med vintertiden? Gick rätt skapligt här tycker jag, halv sju vaknade J. Nu småmyser hon i min famn.
  3. Medlem sedan
    May 2003
    #2

    Bra!

    C vaknade vid kvart över sju (ny tid). Perfekt!
    Förra veckan var iofs jobbig, hon ville inte sova, vaknade mitt i natten och var vaken två - tre timmar. Vi upptäckte att det var eftermiddagstuppluren som spökade. Nu sover hon inte alls på dagen, sover istället 12 timmar på natten. Superskönt!Min stora flicka :)
  4. 2
    Bra! C vaknade vid kvart över sju (ny tid). Perfekt!
    Förra veckan var iofs jobbig, hon ville inte sova, vaknade mitt i natten och var vaken två - tre timmar. Vi upptäckte att det var eftermiddagstuppluren som spökade. Nu sover hon inte alls på dagen, sover istället 12 timmar på natten. Superskönt!Min stora flicka :)
  5. Medlem sedan
    Mar 2003
    #3

    Härligt!

    Nu sover J middag! Ibland klarar hon en dag utan att sova på dagen, men oftast så sover hon 1-2 timmar. På natten sover hon 11-12 timmar, så det är ju ok. Enda kruxet är att hon vaknar ett par ggr på natten. Men eftersom hon somnar om lätt efter lite välling, så har vi inte bråkat med det. 2-3 timmar låter ju dock mindre skoj, så jag förstår att ni drog ner på dagsömnen och det verkar ju funkat!
  6. 3
    Härligt! Nu sover J middag! Ibland klarar hon en dag utan att sova på dagen, men oftast så sover hon 1-2 timmar. På natten sover hon 11-12 timmar, så det är ju ok. Enda kruxet är att hon vaknar ett par ggr på natten. Men eftersom hon somnar om lätt efter lite välling, så har vi inte bråkat med det. 2-3 timmar låter ju dock mindre skoj, så jag förstår att ni drog ner på dagsömnen och det verkar ju funkat!
  7. Zandra
    #4

    Godkväll!

    A vaknade också halv sju - skönt. Det gjorde hon igår med, men då _var_ ju klockan verkligen halv sju, hu! ;-)

    A har inte heller sovit middag idag trots att hon oftast också sover 1-2 h. Slocknade som ett ljus efter fyra godnattsagor 18.45.

    Vad roligt att hon & J som vanligt är synkade! :-)
  8. 4
    Godkväll! A vaknade också halv sju - skönt. Det gjorde hon igår med, men då _var_ ju klockan verkligen halv sju, hu! ;-)

    A har inte heller sovit middag idag trots att hon oftast också sover 1-2 h. Slocknade som ett ljus efter fyra godnattsagor 18.45.

    Vad roligt att hon & J som vanligt är synkade! :-)
  9. Anso
    #5

    T vaknade samtidigt

    liiiiiite för mycket vin för mej igår så hade gärna haft sovmorgon
  10. 5
    T vaknade samtidigt liiiiiite för mycket vin för mej igår så hade gärna haft sovmorgon
  11. Zandra
    #6

    ;-)

    Det låter inte helt fel!
  12. 6
    ;-) Det låter inte helt fel!

Liknande trådar

  1. Godmorgon godmorgon ...igen....
    By Pugini in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-02-23, 08:48
  2. Godmorgon godmorgon, ute snöar det
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 35
    Senaste inlägg: 2010-01-20, 09:38
  3. Godmorgon godmorgon, ni missuppfattade
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2009-08-21, 12:33
  4. Godmorgon godmorgon och grattis
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-03-24, 11:38
  5. Godmorgon godmorgon *sjunger*
    By Gunill@ in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-09-19, 06:27
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar