Höstblåsor
_03 Sommarbarn
  1. Helena m Emma & Cissi
    #1

    Höstblåsor

    Vi har just konstaterat att Emmma fått höstblåsor stackarn. Det går på dagis, så diagnosen var inte så svårställd. Mycket vab har det blivit för oss den senaste tiden... Hon kom tillbaka till dagis i måndags efter att ha varit hemma en vecka, med lite feber och snuva. Den enda fördelen denna gång är att Cissi har blivit förkyld också. Det är bra när de kan \"sam köra\".

    Nu hoppas jag att Emma slutar med nappen i samband med blåsorna. Har hört att det är ganska vanligt.

    Hoppas att det är någon som hänger på till Barnmässan. =)
  2. 1
    Höstblåsor Vi har just konstaterat att Emmma fått höstblåsor stackarn. Det går på dagis, så diagnosen var inte så svårställd. Mycket vab har det blivit för oss den senaste tiden... Hon kom tillbaka till dagis i måndags efter att ha varit hemma en vecka, med lite feber och snuva. Den enda fördelen denna gång är att Cissi har blivit förkyld också. Det är bra när de kan \"sam köra\".

    Nu hoppas jag att Emma slutar med nappen i samband med blåsorna. Har hört att det är ganska vanligt.

    Hoppas att det är någon som hänger på till Barnmässan. =)
  3. Medlem sedan
    Dec 1999
    #2

    Jobbigt

    hoppas tjejerna piggar på sig snart. Höstblåsor har mina aldrig haft än så länge ska jag väl tillägga.
    Inte kul när det blir mycket vab.
    Har funderat på barnmässan, men inte bestämt mig ännu, jag återkommer.....
  4. 2
    Jobbigt hoppas tjejerna piggar på sig snart. Höstblåsor har mina aldrig haft än så länge ska jag väl tillägga.
    Inte kul när det blir mycket vab.
    Har funderat på barnmässan, men inte bestämt mig ännu, jag återkommer.....
  5. Medlem sedan
    Mar 2003
    #3

    Fy, vad jobbigt

    hoppas det är bättre nu.
  6. 3
    Fy, vad jobbigt hoppas det är bättre nu.
  7. Medlem sedan
    Apr 2002
    #4

    Halloj!

    Hade inga pengar alls så de blev ingen mässa för mig, dyrt ju! ;)

    Hur har de gått me blåsorna? Låter inte skönt.
    Felicia har precis fått svinkoppor. Mindre roligt kan jag ju säga. Hon fick värsta blåsan på fingret. Vidrigt!!! Men nu får hon penicillin och mår snart bättre hoppas jag.

    Hur går de me kartongerna då? Måste vara super skönt och ha ett radhus! Avis!!!

    Ha de gott, kramis!
  8. 4
    Halloj! Hade inga pengar alls så de blev ingen mässa för mig, dyrt ju! ;)

    Hur har de gått me blåsorna? Låter inte skönt.
    Felicia har precis fått svinkoppor. Mindre roligt kan jag ju säga. Hon fick värsta blåsan på fingret. Vidrigt!!! Men nu får hon penicillin och mår snart bättre hoppas jag.

    Hur går de me kartongerna då? Måste vara super skönt och ha ett radhus! Avis!!!

    Ha de gott, kramis!

Liknande trådar

  1. Höstblåsor
    By Moomin in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-07-02, 08:56
  2. Höstblåsor
    By RundTina in forum _05 Höstbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-04-08, 20:11
  3. Höstblåsor
    By RundTina in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-04-07, 08:29
  4. Höstblåsor
    By rubinen in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-11-12, 10:09
  5. Höstblåsor?
    By johi in forum _0507 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-08-22, 20:27
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar