ni män som jobbar mkt
Pappasnack
  1. stressad mamma
    #1

    ni män som jobbar mkt

    hur funkar det i er familj? Hur löser ni det praktiska? Min man jobbar som mäklare dvs. 6 dagars arbetsvecka och sent (till sju) två kvällar annars slutar han vid fem. Detta funkar inte tycker jag. Vi har knappt tid att storhandla och kan aldrig åka iväg en helg. Stressande. När det väl är lördag = veckans enda lediga dag är det tusen saker som ska fixas och desssutom sak man hinna göra ngt trevligt för dotterns skull. Lördagarna brukar därför bli fyllda av tjafs ngt som vi båda vill sluta med!!!!!!!Vår dotter är tre år o vi får vårt andra barn i januari. Som det ser ut nu får vi inte ihop alla bitar, vi har knappt tid att storhandla och tvätta. Är det ngn som kan ge råd och tips på hur man hanterar en sån här situation????
  2. 1
    ni män som jobbar mkt hur funkar det i er familj? Hur löser ni det praktiska? Min man jobbar som mäklare dvs. 6 dagars arbetsvecka och sent (till sju) två kvällar annars slutar han vid fem. Detta funkar inte tycker jag. Vi har knappt tid att storhandla och kan aldrig åka iväg en helg. Stressande. När det väl är lördag = veckans enda lediga dag är det tusen saker som ska fixas och desssutom sak man hinna göra ngt trevligt för dotterns skull. Lördagarna brukar därför bli fyllda av tjafs ngt som vi båda vill sluta med!!!!!!!Vår dotter är tre år o vi får vårt andra barn i januari. Som det ser ut nu får vi inte ihop alla bitar, vi har knappt tid att storhandla och tvätta. Är det ngn som kan ge råd och tips på hur man hanterar en sån här situation????
  3. M©ckan
    #2

    Konkret

    Byt jobb. gå ner i tid pengar är inte allt i livet.
  4. 2
    Konkret Byt jobb. gå ner i tid pengar är inte allt i livet.
  5. M©ckan
    #3

    En sak till

    VI? Måste ni tvätta och handla tillsammans där finns det tid o spara en handlar o en tvättar om det då inte finns fysisika hinder för det.