Ååå va skönt att höra!
_05 Sommarbarn
  1. Viktoria med Vincent
    #1

    Ååå va skönt att höra!

    Jag kör miniform sedan första stund, ville undvika eventuellt magont, sedan kör jag eget Anis och Fänkolste, som jag fått rekommenderat så jag dricker en liter av det om dagen. Det är så svår att veta vad om jag kanske hoppat över någon dag och om det beror på det eller om man lyxat sig med en latte och att det är mjölken som är problemet. Men det är just detta att det bara rör sig om en stund efter han somnat på kvällen. Fast jag kan nog erkänna att han är lite oroligare på natten oxå, det är kanske detta med drömmar..... Tack för ditt svar:->
  2. 1
    Ååå va skönt att höra! Jag kör miniform sedan första stund, ville undvika eventuellt magont, sedan kör jag eget Anis och Fänkolste, som jag fått rekommenderat så jag dricker en liter av det om dagen. Det är så svår att veta vad om jag kanske hoppat över någon dag och om det beror på det eller om man lyxat sig med en latte och att det är mjölken som är problemet. Men det är just detta att det bara rör sig om en stund efter han somnat på kvällen. Fast jag kan nog erkänna att han är lite oroligare på natten oxå, det är kanske detta med drömmar..... Tack för ditt svar:->
  3. Viktoria med Vincent
    #2

    Skulle visst svarat på inlägget nedan...

    och inte skrivit Nytt inlägg.... ja ja man lär sig!!
  4. 2
    Skulle visst svarat på inlägget nedan... och inte skrivit Nytt inlägg.... ja ja man lär sig!!

Liknande trådar

  1. skönt att höra
    By kämpa in forum Dyslexi & dyskalkyli
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-06-11, 06:36
  2. Skönt att höra
    By -vitsippan- in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-04-27, 07:10
  3. Skönt att höra..
    By feather in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-03-12, 10:34
  4. Så skönt att höra!
    By *Camilla* in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-02-16, 19:12
  5. Skönt att höra
    By j-fr in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-01-17, 18:23
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar