Hur söker man!
Vårdbidrag/försäkringar
  1. Undran!!
    #1

    Hur söker man!

    Hjälp på olika fonder och då menar jag diabetes fonder,hur skriver man och vem kontaktar man där och va finns det för fonder.Nån som ve,tacksam för alla svar.
  2. 1
    Hur söker man! Hjälp på olika fonder och då menar jag diabetes fonder,hur skriver man och vem kontaktar man där och va finns det för fonder.Nån som ve,tacksam för alla svar.
  3. Medlem sedan
    Jan 2003
    #2

    Du kan

    gå in på www.sosab.se och köpa deras bok eller prenumerera p deras databas. I vanliga fall kan man beställa en sökning men de tar inte emot fler beställningar i år. Biblioteken brukar ha deras bok \"Stöd & stipendier\" i referensbiblioteket (alltså inte till utlåning).

    En fond som du kan söka direkt är från majblommeföreningen. Gå in på www.majblomman.se och sök din lokala förening.
  4. 2
    Du kan gå in på www.sosab.se och köpa deras bok eller prenumerera p deras databas. I vanliga fall kan man beställa en sökning men de tar inte emot fler beställningar i år. Biblioteken brukar ha deras bok \"Stöd & stipendier\" i referensbiblioteket (alltså inte till utlåning).

    En fond som du kan söka direkt är från majblommeföreningen. Gå in på www.majblomman.se och sök din lokala förening.
  5. lilla jag
    #3

    Jag köppte

    Storafonboken å kollar i den de finns ju massor med fonder .Tror dock inte jag sett nån Speciell för diabbetes men dom flesta fonder är kraven lite luddigt skrivna så de är nog bara en tolknings fråga OM man kan söka dom.Nu är dock min bok utlånadtill en kompis(som ska kolla fonder till en eventuell resa)
  6. 3
    Jag köppte Storafonboken å kollar i den de finns ju massor med fonder .Tror dock inte jag sett nån Speciell för diabbetes men dom flesta fonder är kraven lite luddigt skrivna så de är nog bara en tolknings fråga OM man kan söka dom.Nu är dock min bok utlånadtill en kompis(som ska kolla fonder till en eventuell resa)
  7. Medlem sedan
    May 2000
    #4

    Vårt bibliotek

    har Stora Fondboken på dator, mycket lätt att söka igenom alla fonder på det viset.
  8. 4
    Vårt bibliotek har Stora Fondboken på dator, mycket lätt att söka igenom alla fonder på det viset.

Liknande trådar

  1. Söker och söker..(tågpriser Europa)
    By garions in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-06-30, 18:53
  2. Söker och söker men hittar ej
    By Norrskenet in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-06-29, 17:56
  3. Hmm söker hon min man tro?
    By Signaturlös in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-05-11, 19:41
  4. söker en
    By Terese A in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-03-05, 15:41
  5. Söker å söker men får aldrig svar
    By arbetslös mamma in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-11-30, 18:04
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar