Ha|! Forst ut! ;-)
Utlandsföräldrar
  1. TTUK
    #1

    Ha|! Forst ut! ;-)

    Glomde ju godmorgon!
  2. 1
    Ha|! Forst ut! ;-) Glomde ju godmorgon!
  3. Medlem sedan
    Feb 2004
    #2

    Godmorgon och hejdå:)

    Det där med tidsomställning är _inte_ populärt hos barnfamiljer det är så säkert.

    Idag är alla dagis stängda pga av studiedag så jag packar in mig och killen i bilen och kör till VArberg. Skall träffa en höggravid vän med son och shoppa/fika/tjattra och njuta av livet.
    H har ett par jobbiga dagar med chefsutbildning på nån herrgård...stackars män.
  4. 2
    Godmorgon och hejdå:) Det där med tidsomställning är _inte_ populärt hos barnfamiljer det är så säkert.

    Idag är alla dagis stängda pga av studiedag så jag packar in mig och killen i bilen och kör till VArberg. Skall träffa en höggravid vän med son och shoppa/fika/tjattra och njuta av livet.
    H har ett par jobbiga dagar med chefsutbildning på nån herrgård...stackars män.
  5. Miqa
    #3

    hej!

    Varberg, är inte det långt bort? Hoppas du får en riktigt mysig dag!!! kram
  6. 3
    hej! Varberg, är inte det långt bort? Hoppas du får en riktigt mysig dag!!! kram
  7. Anonym
    #4

    Godmorgon

    Vet ej vad som har hänt med lillebror, brukade sova så sött hela natten mellan 19 och 7.30 men nu vaknar han flera ggr (kanske 5 i natt). Man hör honom ligga i sin säng där han säger natt, natt om och om igen. Kommer ingen ner och säger natt, natt tillbaka blir han mycket arg och och hela karusellen är igång. Några tips från en erfaren trebarns mor, TT?
  8. 4
    Godmorgon Vet ej vad som har hänt med lillebror, brukade sova så sött hela natten mellan 19 och 7.30 men nu vaknar han flera ggr (kanske 5 i natt). Man hör honom ligga i sin säng där han säger natt, natt om och om igen. Kommer ingen ner och säger natt, natt tillbaka blir han mycket arg och och hela karusellen är igång. Några tips från en erfaren trebarns mor, TT?
  9. Miqa
    #5

    hej tt!

    hur är läget?

    har läst om dina au-pairbekymmer...knepigt det blev för dig...
    har du pratat med henne igen? hon kanske själv kan ansvara för att maten funkar, och lox sätt kanske kan vara en väg, att hon får äta samma men att man tar undan innan mjölk-grädde-ost tillsätts... lycka till, nu är det ju som dags att du får napp!
  10. 5
    hej tt! hur är läget?

    har läst om dina au-pairbekymmer...knepigt det blev för dig...
    har du pratat med henne igen? hon kanske själv kan ansvara för att maten funkar, och lox sätt kanske kan vara en väg, att hon får äta samma men att man tar undan innan mjölk-grädde-ost tillsätts... lycka till, nu är det ju som dags att du får napp!
  11. Medlem sedan
    May 2000
    #6

    Oronproppar?

    Hur gammal ar lillebror?
    Forsoker komma ihag vad jag har gjort, ehm, med Kajsa lat jag nog henne vara , sa trottnade hon, alternativt gatt in och sagt att nu ar det natt och nu sover man och g[tt ut igen. Med V... gnallspiken med sitt low pitched moaning... Gatt in och fragat om hon behover snyta sig och sedan sagt godnatt och sov, annars blir jag arg.
    Otroligt pedagogiskt.
  12. 6
    Oronproppar? Hur gammal ar lillebror?
    Forsoker komma ihag vad jag har gjort, ehm, med Kajsa lat jag nog henne vara , sa trottnade hon, alternativt gatt in och sagt att nu ar det natt och nu sover man och g[tt ut igen. Med V... gnallspiken med sitt low pitched moaning... Gatt in och fragat om hon behover snyta sig och sedan sagt godnatt och sov, annars blir jag arg.
    Otroligt pedagogiskt.
  13. Medlem sedan
    May 2000
    #7

    Tack for tanken

    Hon kommer imorgon, sa far vi val se hur det gar.
  14. 7
    Tack for tanken Hon kommer imorgon, sa far vi val se hur det gar.

Liknande trådar

  1. Kan alltid vara forst med Gomorron :)
    By Dilbertina__ in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2010-07-22, 18:58
  2. Trött 9 åring och viktuppgång forst...
    By smurfina in forum _01 Vårbarn
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2010-05-31, 14:16
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar