Läsa mellan raderna?
Pappasnack
  1. gillar musik
    #1

    Läsa mellan raderna?

    Jag har bränt 2 stycken skivor till en manlig vän, en kompis till mig lyssnade och sa \"dom där låtarna kan du ju inte ha med, dom handlar ju så mycket om kärlek så han kommer att missförstå dig\"
    ???
    Så långt tänkte jag inte ens, kanske kvinnor läser mer mellan raderna (även om inget finns där) än vad män gör?
    Han har i sin tur bränt skivor till mig med bla låtar som \"Hey stupid\", borde jag ta illa vid mig? *s*
    Vi har inte känt varandra så länge om det nu spelar roll men i har roligt tillsammans och har aldrig sexat.

    Frågan: läser du in saker mellan raderna?
  2. 1
    Läsa mellan raderna? Jag har bränt 2 stycken skivor till en manlig vän, en kompis till mig lyssnade och sa \"dom där låtarna kan du ju inte ha med, dom handlar ju så mycket om kärlek så han kommer att missförstå dig\"
    ???
    Så långt tänkte jag inte ens, kanske kvinnor läser mer mellan raderna (även om inget finns där) än vad män gör?
    Han har i sin tur bränt skivor till mig med bla låtar som \"Hey stupid\", borde jag ta illa vid mig? *s*
    Vi har inte känt varandra så länge om det nu spelar roll men i har roligt tillsammans och har aldrig sexat.

    Frågan: läser du in saker mellan raderna?
  3. Sadako
    #2

    Jeebus

    Oroa dig inte. Ge du honom skivorna. Vad är det värsta som kan hända? Att han tycker om dig mer? Guuuu\' va hemskt. ;)
  4. 2
    Jeebus Oroa dig inte. Ge du honom skivorna. Vad är det värsta som kan hända? Att han tycker om dig mer? Guuuu\' va hemskt. ;)
  5. M©ckan
    #3

    fy fanken

    fick ju en skiva med en låt som heter ge mig en dildo :)

    Ge honom skivan bara :)
  6. 3
    fy fanken fick ju en skiva med en låt som heter ge mig en dildo :)

    Ge honom skivan bara :)
  7. Medlem sedan
    May 2005
    #4

    Du kan väl undvika

    att göra ett rosafluffigt omslag med texten du & jag i snirklig text.

    Ärligt talat så tror jag inte att han kommer att tro något om det inte är så att han verkligen vill läsa in det och då spelar det nog ingen roll vad som är på skivan.
  8. 4
    Du kan väl undvika att göra ett rosafluffigt omslag med texten du & jag i snirklig text.

    Ärligt talat så tror jag inte att han kommer att tro något om det inte är så att han verkligen vill läsa in det och då spelar det nog ingen roll vad som är på skivan.
  9. Sadako
    #5

    Å andra sidan

    så skulle det vara djävligt kul med rosafluffigt omslag och den texten. :)
  10. 5
    Å andra sidan så skulle det vara djävligt kul med rosafluffigt omslag och den texten. :)
  11. gillar musik
    #6

    Tack grabbar!

    Det var som jag trodde ungefär och nej jag vill inte att det ska misstolkas då vi båda är hyfsat lyckligt gifta på varsitt håll och har tänkt förbli det :-)
    Men bra musik kan man ju ha gemensamma upplevelser med!
    Skrev \"Favoriter för oss medelålders\" på omslaget, det är en massa redig hårdrock blandat med några få gamla svensktoppsdängor från 70-talet *s*
  12. 6
    Tack grabbar! Det var som jag trodde ungefär och nej jag vill inte att det ska misstolkas då vi båda är hyfsat lyckligt gifta på varsitt håll och har tänkt förbli det :-)
    Men bra musik kan man ju ha gemensamma upplevelser med!
    Skrev \"Favoriter för oss medelålders\" på omslaget, det är en massa redig hårdrock blandat med några få gamla svensktoppsdängor från 70-talet *s*
  13. gillar musik
    #7

    Hans fru kanske inte uppskattar det ;-)

    Hans fru och min man kanske inte skulle uppskatta att han skulle börja gilla mig mer än som musikintresserad polare, annars var ju tanken god *s*
  14. 7
    Hans fru kanske inte uppskattar det ;-) Hans fru och min man kanske inte skulle uppskatta att han skulle börja gilla mig mer än som musikintresserad polare, annars var ju tanken god *s*
  15. Medlem sedan
    Apr 2005
    #8

    hyfsat lyckligt gifta ...

    kul uttryck ...
  16. 8
    hyfsat lyckligt gifta ... kul uttryck ...
  17. gillar musik
    #9

    *s*

    Det är vi som är gifta och har det som alla andra; ibland upp ibland ner men sträver på för att vi älskar varandra :-)
    Tycker att \"lyckligt gifta\" låter för sagoaktigt för att passa in i min värld!
  18. 9
    *s* Det är vi som är gifta och har det som alla andra; ibland upp ibland ner men sträver på för att vi älskar varandra :-)
    Tycker att \"lyckligt gifta\" låter för sagoaktigt för att passa in i min värld!
  19. Medlem sedan
    May 2004
    #10

    ha ha..

    ja det kan man ju fundera på *S*
  20. 10
    ha ha.. ja det kan man ju fundera på *S*
  21. M©ckan
    #11

    Fast börjar ju fundera

    vad min polare vil med en dildo, kanske vill visa den för som fru iofs.
  22. 11
    Fast börjar ju fundera vad min polare vil med en dildo, kanske vill visa den för som fru iofs.
  23. Medlem sedan
    Oct 2002
    #12

    Bara det inte till ett bröllop

    spelas \"Denna ringen den ska vandra, från den ena till den andra...\"
  24. 12
    Bara det inte till ett bröllop spelas \"Denna ringen den ska vandra, från den ena till den andra...\"
  25. M©ckan
    #13

    Hahaha

    den va bra
  26. 13
    Hahaha den va bra

Liknande trådar

  1. mellan
    By Anonym in forum Mellan missfall & graviditet
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-12-21, 18:42
  2. Mellan raderna
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-04-17, 18:03
  3. Skillnad på att läsa och att läsa
    By -Maria N- in forum Ordet är fritt
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2008-10-10, 22:16
  4. vart har raderna om överlåtelse
    By Linda in forum Föräldraledighet
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-05-09, 12:16
  5. 19-20 mån mellan - bil?
    By malma in forum Föräldraskap
    Svar: 25
    Senaste inlägg: 2006-03-01, 13:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar