Om Lördag
_0210 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2002
    #1

    Om Lördag

    När kommer alla till stockholm ?
    Jag och Linda kommer med Bussen kl 10:25
    till stationen tror jag det var...
  2. 1
    Om Lördag När kommer alla till stockholm ?
    Jag och Linda kommer med Bussen kl 10:25
    till stationen tror jag det var...
  3. Medlem sedan
    Jan 2002
    #2

    Lena och jag

    landar på Arlanda kl 09.00 sen tar vi Arlanda Express in till Centralen och är väl där förhoppningsvis senast kl 10.00

    Ja, vi får väl bestämma en mötesplats och en tid så vi alla sen kan dra ut på stan och shoppa loss....:):)
  4. 2
    Lena och jag landar på Arlanda kl 09.00 sen tar vi Arlanda Express in till Centralen och är väl där förhoppningsvis senast kl 10.00

    Ja, vi får väl bestämma en mötesplats och en tid så vi alla sen kan dra ut på stan och shoppa loss....:):)
  5. Medlem sedan
    Dec 2002
    #3

    å jag kommer

    strax före 10 tror jag...
  6. 3
    å jag kommer strax före 10 tror jag...
  7. Medlem sedan
    Feb 2002
    #4

    Jag tänkte vara på Centralen

    kl 9.40 redan. Tar jag nästa tåg är jag framme efter kl.10, så jag är där innan kl.10.

    Vi har ingen mötesplats eller hur? Alltså exakt på centralen. Nån som har nåt bra förslag? Tessan har du tänkt nåt på det?

    Jag kan tänka mig en trappa upp där det är lite lugnare och inte så stort. Men det spelar egentligen ingen roll för mig.
  8. 4
    Jag tänkte vara på Centralen kl 9.40 redan. Tar jag nästa tåg är jag framme efter kl.10, så jag är där innan kl.10.

    Vi har ingen mötesplats eller hur? Alltså exakt på centralen. Nån som har nåt bra förslag? Tessan har du tänkt nåt på det?

    Jag kan tänka mig en trappa upp där det är lite lugnare och inte så stort. Men det spelar egentligen ingen roll för mig.
  9. Elin & Emilia
    #5

    Kommer

    ju redan på fredagen så jag bara hänger på vad Tessan bestämmer:) Men om alla har varsin rosa mössa, så känner vi ju igen varandra!
  10. 5
    Kommer ju redan på fredagen så jag bara hänger på vad Tessan bestämmer:) Men om alla har varsin rosa mössa, så känner vi ju igen varandra!
  11. Medlem sedan
    Dec 2000
    #6

    *fniss*

    Skulle jag ta på mig en rosa mössa? Jag skulle nog känna mig lite konstig, men svarta mösor kanske ;)
  12. 6
    *fniss* Skulle jag ta på mig en rosa mössa? Jag skulle nog känna mig lite konstig, men svarta mösor kanske ;)
  13. Medlem sedan
    Dec 2000
    #7

    Jag kommer med pendeltåget

    en lagom stund innan vi ska träffas. De går en gång i kvarten så jag är anpassningsbar :)
  14. 7
    Jag kommer med pendeltåget en lagom stund innan vi ska träffas. De går en gång i kvarten så jag är anpassningsbar :)
  15. Medlem sedan
    Feb 2002
    #8

    Instämmer!

    Kommer med ett lämpligt tåg så att jag kommer lagom! ;-) Ska vi ses på tåget MiaMaria?

    Kram!
  16. 8
    Instämmer! Kommer med ett lämpligt tåg så att jag kommer lagom! ;-) Ska vi ses på tåget MiaMaria?

    Kram!
  17. Elin & Emilia
    #9

    Mia Maria

    får man fråga om ni bestämt nåt till fredagen under dagen? Skulle du på Papprika då med några? Vilken tid isf.
  18. 9
    Mia Maria får man fråga om ni bestämt nåt till fredagen under dagen? Skulle du på Papprika då med några? Vilken tid isf.
  19. Medlem sedan
    Dec 2000
    #10

    Låter bra

    vi kan träffas på tåget som är inne lagom till träfftiden, får se senare när det blir :)
  20. 10
    Låter bra vi kan träffas på tåget som är inne lagom till träfftiden, får se senare när det blir :)
  21. Medlem sedan
    Dec 2000
    #11

    Ja

    tänkte ta en sväng till papprika på fredagen. Josefin och Jonatan är med i bilen så man får plats med en normalstor och en smal person förutom mig i bilen. Annars så kan man ju åka tunnelbana dit också och gå en liten bit. Får se vad magda säger, när hon vil åka. Och som sagt så finns det ju plats för en till i bilen om man vill sitta trångt mellan barnstolarna bak ;)
  22. 11
    Ja tänkte ta en sväng till papprika på fredagen. Josefin och Jonatan är med i bilen så man får plats med en normalstor och en smal person förutom mig i bilen. Annars så kan man ju åka tunnelbana dit också och gå en liten bit. Får se vad magda säger, när hon vil åka. Och som sagt så finns det ju plats för en till i bilen om man vill sitta trångt mellan barnstolarna bak ;)
  23. Elin & Emilia
    #12

    jag och caya

    kommer fram med tåget kl 13.40. Tänkte bara om det var efter det så kunde vi hängt på. Vet att caya ska ringa magda i veckan. Vi kan ju ta pendeltåget, blir en spännande tur till storstan, jag hittar absolut inte i stockholm:)
  24. 12
    jag och caya kommer fram med tåget kl 13.40. Tänkte bara om det var efter det så kunde vi hängt på. Vet att caya ska ringa magda i veckan. Vi kan ju ta pendeltåget, blir en spännande tur till storstan, jag hittar absolut inte i stockholm:)
  25. Medlem sedan
    Dec 2000
    #13

    Då kan

    vi ju vänta och se vad de säger, om de har någon speciell tid de vill göra något. Jag ska bara ge barnen mat då och då, men det kan man göra på papprika så det är inga problem :)
  26. 13
    Då kan vi ju vänta och se vad de säger, om de har någon speciell tid de vill göra något. Jag ska bara ge barnen mat då och då, men det kan man göra på papprika så det är inga problem :)
  27. Elin & Emilia
    #14

    okej

    då väntar vi och ser:) tänkte vi får låsa in våra väskor på centralen. kan ju inte gå runt med dom hela dagen. du vet att rosa kläder väger väldigt mycket:)
  28. 14
    okej då väntar vi och ser:) tänkte vi får låsa in våra väskor på centralen. kan ju inte gå runt med dom hela dagen. du vet att rosa kläder väger väldigt mycket:)
  29. Medlem sedan
    Apr 2002
    #15

    Om lördag tänkte jag så här:)

    Jag tar Caya och Elin med mig på tunnelbanan och ser till att vara på centralen ca 09.45.
    Tänkte att vi kunde samlas vid huvudentrén, vid dom stora snurrdörrarna. Innanför är väl lämpligt så vi slipper frysa. Om förste kvinna på plats ser ut en bra plats så fyller vi på sen.
    Förstår alla var jag menar?
    Gå till gatuplanet, fram till den stora cirkeln och så rakt ut mot Vasagatan, men inte ända ut dårå!

    Kram på er!
    Ps, dom som inte har och vill ha mitt mobilnummer kan titta på träffsidan, oktober.tk, tror att det ligger där!
  30. 15
    Om lördag tänkte jag så här:) Jag tar Caya och Elin med mig på tunnelbanan och ser till att vara på centralen ca 09.45.
    Tänkte att vi kunde samlas vid huvudentrén, vid dom stora snurrdörrarna. Innanför är väl lämpligt så vi slipper frysa. Om förste kvinna på plats ser ut en bra plats så fyller vi på sen.
    Förstår alla var jag menar?
    Gå till gatuplanet, fram till den stora cirkeln och så rakt ut mot Vasagatan, men inte ända ut dårå!

    Kram på er!
    Ps, dom som inte har och vill ha mitt mobilnummer kan titta på träffsidan, oktober.tk, tror att det ligger där!
  31. Medlem sedan
    Aug 2002
    #16

    det blir bra.

    ..men jag avbokar min sovplats, Rickard får hämta mig på kvällen.
    men vi ses på lördag!
  32. 16
    det blir bra. ..men jag avbokar min sovplats, Rickard får hämta mig på kvällen.
    men vi ses på lördag!
  33. Elin & Emilia
    #17

    Nä jag

    fattar inte men jag går ju med dig. Får hålla dig i handen så jag inte kommer bort! Tur att det finns mobiltelefoner. *ler*
    det lät iaf väldigt bra det du skrev. Kanske vi ska ha en skylt \" Här samlas sekten\"
  34. 17
    Nä jag fattar inte men jag går ju med dig. Får hålla dig i handen så jag inte kommer bort! Tur att det finns mobiltelefoner. *ler*
    det lät iaf väldigt bra det du skrev. Kanske vi ska ha en skylt \" Här samlas sekten\"
  35. Medlem sedan
    Apr 2002
    #18

    Ja, det kan ju...

    du och caya pyssla med på fredagskvällen*s*!

  36. 18
    Ja, det kan ju... du och caya pyssla med på fredagskvällen*s*!

  37. Medlem sedan
    Feb 2002
    #19

    *ler* Näe...

    Inte ens jag som är född och uppvuxen i stan vet vad du menar... *pinsamt*

    Menar du vid Vasagatan? Är det svängdörrar där?
  38. 19
    *ler* Näe... Inte ens jag som är född och uppvuxen i stan vet vad du menar... *pinsamt*

    Menar du vid Vasagatan? Är det svängdörrar där?
  39. Medlem sedan
    Apr 2002
    #20

    Nej inte....

    svängdörrar men stora karuselldörrar, du vet såna där som stannar om man kommer för nära*s*.
    Och jo det är ut mot Vasagatan, Mc Donalds ligger ju snett över gatan om man kommer ut och tittar åt vänster.
    Nu hittar du vá?;)
  40. 20
    Nej inte.... svängdörrar men stora karuselldörrar, du vet såna där som stannar om man kommer för nära*s*.
    Och jo det är ut mot Vasagatan, Mc Donalds ligger ju snett över gatan om man kommer ut och tittar åt vänster.
    Nu hittar du vá?;)
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Lördag:
    By Ann-Louise in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-06-13, 21:32
  2. Lördag!
    By Ann-Louise in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-06-07, 07:14
  3. LÖRDAG:
    By Ann-Louise in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-04-29, 08:11
  4. God lördag!
    By Lova med tre in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-01-21, 20:40
  5. LÖRDAG:
    By Ann-Louise in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-01-20, 22:19
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar