Go dag !

Vem är jag då bakom denna fasaden. Jag själv skulle nog säga att jag är en kvinnan som står med bägge fötterna på jorden. Har hittat mitt livskärlek efter 35 år. Vi har 2 huliganer. Som småbarns föräldrar så har man inte några problem att sysselsätta sig. Skulle man ha det så fixar barnen det med litet konstverk på väggen eller något annan kul överraskning tex hur mycket papper ryms det i en toalett stol eller att det går visst att tvätta en mobil telefon i en spann med vatten Ja som ni förstår fantasin sätter inga gränser när jag inte har fullt upp med barnen vill säga när dom ligger och sover så sött i sina sängar så brukar det bli lite framför plåtlådan.

Min fristad har jag på landet. Där jobbar jag som hjälpare. vilket jag trivs med idag man får sköta sig själv.

Vad ska man annars säga om sig nog bättre att fråga mina ovänner vad dom tycker om mig om ni vill veta saningen Annars så kan du fråga mina vänner oxå. För att jag vet att dom finns där för mig. När jag behöver dom.

Mitt motto här i livet är behandla andra som du själv vill behandlad. Jag tycker att det stämmer rätt så bra. Men tyvärr så ser inte världen ut så idag så det är väll en liten drömvärld man lever i. Men andra sidan har vi själva gjort den vad den är idag.
Så kott å gott skriv gärna något trevligt i gästboken. Så ska jag skriva något trevligt i er gästbok.

Har en skön dag !

Min E-Maliadress är: [email protected]