behöver er hjälp
_03 Sommarbarn
  1. madde m 3
    #1

    behöver er hjälp

    ska köpa en ny vagn till tösen
    dom jag funderar på är brio sitty, brio race och emmaljunga scooter
    tösen är 2 år och 3 mån sen har hon en lillebror oxå som e 13 mån
  2. 1
    behöver er hjälp ska köpa en ny vagn till tösen
    dom jag funderar på är brio sitty, brio race och emmaljunga scooter
    tösen är 2 år och 3 mån sen har hon en lillebror oxå som e 13 mån
  3. Medlem sedan
    Mar 2003
    #2

    Har bara erfarenhet av en av de du nämner..

    ..och det är brio race. tror jag köpte den våren-04 och var inte nöjd. Sålde den efter en månad till förmån för Timmyn (teutonia). Tycker den var klumpig och tenderade att falla bakåt när handtaget var maximalt utfällt. Lite för tung att baxa in och ut i bilen. bra dock med fullt liggläge. är helnöjd med timmyn även om det känns lite plastigare och mindre genuin är Racen.
  4. 2
    Har bara erfarenhet av en av de du nämner.. ..och det är brio race. tror jag köpte den våren-04 och var inte nöjd. Sålde den efter en månad till förmån för Timmyn (teutonia). Tycker den var klumpig och tenderade att falla bakåt när handtaget var maximalt utfällt. Lite för tung att baxa in och ut i bilen. bra dock med fullt liggläge. är helnöjd med timmyn även om det känns lite plastigare och mindre genuin är Racen.
  5. _Afrodite_
    #3

    har haft en

    Brio Race-05, jättebra vagn med rätt djupt liggläge även om det inte är plant. men den känndes inte rätt för oss. känndes för klumpig, ville ha en med helt liggläge och vändbar för att kunna ha lillebror mot oss, samt skulle kunna sätta på en ståbräda. slutade med att vi köpten en Teutonia timmy -05. supernöjd med den. visserligen är den ju inte äkta vändbar, men eftersom den har fullt liggläge o man kan vända på sufletten så blir den vändbar o man kan ställa i en mjuklift i den så att båda barnen kan ha den och vi har ståbräda på den.
    så beror ju på hur man skall använda vagnen. brio race gillar jag, men inte standardhjulen, då blir de tlite pansarvagnvarning över den. smidigt på vintern, men inte resten av året.
  6. 3
    har haft en Brio Race-05, jättebra vagn med rätt djupt liggläge även om det inte är plant. men den känndes inte rätt för oss. känndes för klumpig, ville ha en med helt liggläge och vändbar för att kunna ha lillebror mot oss, samt skulle kunna sätta på en ståbräda. slutade med att vi köpten en Teutonia timmy -05. supernöjd med den. visserligen är den ju inte äkta vändbar, men eftersom den har fullt liggläge o man kan vända på sufletten så blir den vändbar o man kan ställa i en mjuklift i den så att båda barnen kan ha den och vi har ståbräda på den.
    så beror ju på hur man skall använda vagnen. brio race gillar jag, men inte standardhjulen, då blir de tlite pansarvagnvarning över den. smidigt på vintern, men inte resten av året.
  7. Annie m Alvin 03 & bf 30/3
    #4

    Sitty

    Det är den jag har erfarenhet av. Jag valde bort racen eftersom den kändes så klumpig, vi hade en Brio nova sen tidigare så försäljaren avrådde oss från den, menade att vi snabbt skulle tycka att den blev för klumpig. Det enda jag saknar är fullt liggläge, men nuför tiden sover Alvin aldrig i vagnen och när han gjorde det somnade han gott trots att det inte var fullt liggläge. Lycka till!
  8. 4
    Sitty Det är den jag har erfarenhet av. Jag valde bort racen eftersom den kändes så klumpig, vi hade en Brio nova sen tidigare så försäljaren avrådde oss från den, menade att vi snabbt skulle tycka att den blev för klumpig. Det enda jag saknar är fullt liggläge, men nuför tiden sover Alvin aldrig i vagnen och när han gjorde det somnade han gott trots att det inte var fullt liggläge. Lycka till!
  9. Medlem sedan
    Jul 2002
    #5

    hej tjejen

    va kul att du är gravid igen :-) vilken vecka är du i nu? Hoppas ni mår bra allihoppa

    kram

    Vanessa
  10. 5
    hej tjejen va kul att du är gravid igen :-) vilken vecka är du i nu? Hoppas ni mår bra allihoppa

    kram

    Vanessa
  11. _Afrodite_
    #6

    Oj det hade jag missat

    Grattis till bebismagen. Lycka till o kramar
  12. 6
    Oj det hade jag missat Grattis till bebismagen. Lycka till o kramar
  13. Annie m Alvin & bf 30/3
    #7

    Peppar, peppar

    Hoppas att det ska gå vägen den här gången, men det är väl ganska säkert nu. Är i v 18, trots det finns alltid oron där...
  14. 7
    Peppar, peppar Hoppas att det ska gå vägen den här gången, men det är väl ganska säkert nu. Är i v 18, trots det finns alltid oron där...
  15. Medlem sedan
    Apr 2002
    #8

    Passar också på...

    Att säga grattis! Den här gången ska de gå vägen! :))

    Har du hunnit iväg på UL?

    Lycka till, håller tummar och tår!!!
  16. 8
    Passar också på... Att säga grattis! Den här gången ska de gå vägen! :))

    Har du hunnit iväg på UL?

    Lycka till, håller tummar och tår!!!

Liknande trådar

  1. Jag behöver er hjälp!
    By anonymt namn in forum Förskoleklass (6-års.)
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-12-08, 18:44
  2. Behöver er hjälp!
    By Idétorka in forum Hem & fritid
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-12-02, 07:44
  3. Jag behöver hjälp.... jag behöver ändra
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2008-08-03, 10:23
  4. Behöver hjälp
    By -ASA- in forum Bebissnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-11-18, 08:50
  5. Behöver hjälp...
    By Loijsan in forum _01 Höstbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-11-09, 12:05
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar