The bitch is back!
_0309 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2001
    #1

    The bitch is back!

    Hej alla vänner! Gamla och nytillkomna!!

    Undras om någon känner till mig nuförtiden?! Ser på min historia att jag inte varit här förrän i april.

    Min väg har varit lång och knackig ända sedan mitt höstbarn blev till. Nu börjar jag få näsan ovanför vattenytan.

    Hur är det mer er alla?! ME -hur går det med buisnissen? Christelle: ska du ha barn igen!!!!!!! Annars då?
    Runa! Börjat jobba? Överlevt sommaren? Tån är väl läkt.

    Trixie: Har Karl börjat på dagis?

    Stina: Hur lever livet med två? Pratar de i mun på varandra, hittar på bus tillsammans?

    Ellen: Några intressanta diskussioner på sistonde? Har du hunnit engagera dig i politikens vindar på sistonde?

    Och Nina! Vilket fint namn bebisen fick! hur gillar hon Uppsalas blåsiga väder?

    Miko: Nöjd med inloggnamnsbytet? Eller kanske du hade det hela tiden? :) Annars då? Slår de ihjäl varandra eller leker tillsammans som fromma lamm?

    A-K, Anja, Mimmi, Carloline! Kul att se att ni fortfarande är här! Hur står det till med lill-C? Inga fler sjukdomar hoppas jag!!

    Väl mött i höstmörkret och med hopp om trivsamma stunder i cyberrymden på \"nya\" aff\" :D
    Massor av kramisar!!!!!
  2. 1
    The bitch is back! Hej alla vänner! Gamla och nytillkomna!!

    Undras om någon känner till mig nuförtiden?! Ser på min historia att jag inte varit här förrän i april.

    Min väg har varit lång och knackig ända sedan mitt höstbarn blev till. Nu börjar jag få näsan ovanför vattenytan.

    Hur är det mer er alla?! ME -hur går det med buisnissen? Christelle: ska du ha barn igen!!!!!!! Annars då?
    Runa! Börjat jobba? Överlevt sommaren? Tån är väl läkt.

    Trixie: Har Karl börjat på dagis?

    Stina: Hur lever livet med två? Pratar de i mun på varandra, hittar på bus tillsammans?

    Ellen: Några intressanta diskussioner på sistonde? Har du hunnit engagera dig i politikens vindar på sistonde?

    Och Nina! Vilket fint namn bebisen fick! hur gillar hon Uppsalas blåsiga väder?

    Miko: Nöjd med inloggnamnsbytet? Eller kanske du hade det hela tiden? :) Annars då? Slår de ihjäl varandra eller leker tillsammans som fromma lamm?

    A-K, Anja, Mimmi, Carloline! Kul att se att ni fortfarande är här! Hur står det till med lill-C? Inga fler sjukdomar hoppas jag!!

    Väl mött i höstmörkret och med hopp om trivsamma stunder i cyberrymden på \"nya\" aff\" :D
    Massor av kramisar!!!!!
  3. Medlem sedan
    Nov 2001
    #2

    fd Genaro -kanske jag skulle lagt till :) IMT

    ..
  4. 2
    fd Genaro -kanske jag skulle lagt till :) IMT ..
  5. Medlem sedan
    Nov 1999
    #3

    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

    OOOOOOOOOOOH vad roligt att du är tillbaka!!! :))))))

    Businessen går hyfsat för att vara nystartad, tackar som frågar. :)

    Berätta, vad har hänt? Shit, människa, det har fan gått ett halvår sen du var här sist!!!
  6. 3
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! OOOOOOOOOOOH vad roligt att du är tillbaka!!! :))))))

    Businessen går hyfsat för att vara nystartad, tackar som frågar. :)

    Berätta, vad har hänt? Shit, människa, det har fan gått ett halvår sen du var här sist!!!
  7. Medlem sedan
    Aug 2002
    #4

    Näääämen HEJ!!:D

    Dig har jag allt funderat en hel del på. Hur går det med jobbet och alla tjejerna? Berätta!

    Jodå, Karl har börjat på dagis, han med och han trivs riktigt bra där. Kram
  8. 4
    Näääämen HEJ!!:D Dig har jag allt funderat en hel del på. Hur går det med jobbet och alla tjejerna? Berätta!

    Jodå, Karl har börjat på dagis, han med och han trivs riktigt bra där. Kram
  9. Medlem sedan
    Jan 2003
    #5

    GAAAHHHHH Jubel och fröjd!!!

    Välkommen tillbaka, detta var fanken dagens höjdpunkt!!!

    Fast vaddå *pfft* - numera har jag faktiskt en riktigt kry unge (och varför sa jag det då??). Sedan hon började på dagis är alla sjukor (nåja) nästan som bortblåsta ;-) Fast lilla damen pryds numera av ett par tjusiga glasögon på lilla näsan, det är väl den största nyheten som hänt i hennes liv den senaste tiden.

    Hur är det med E och twinsen? Och hur är det med DIG????
  10. 5
    GAAAHHHHH Jubel och fröjd!!! Välkommen tillbaka, detta var fanken dagens höjdpunkt!!!

    Fast vaddå *pfft* - numera har jag faktiskt en riktigt kry unge (och varför sa jag det då??). Sedan hon började på dagis är alla sjukor (nåja) nästan som bortblåsta ;-) Fast lilla damen pryds numera av ett par tjusiga glasögon på lilla näsan, det är väl den största nyheten som hänt i hennes liv den senaste tiden.

    Hur är det med E och twinsen? Och hur är det med DIG????
  11. Medlem sedan
    Nov 2001
    #6

    Jag veeeet!!!!

    Urlänge!!! jag har varit deprimerad, frustrerad, mamma, arbetande, sökande....
    Allt bottnar egentligen i sörjandet efter min kära älskade mormor som gick bort för snart 2,5 år sedan.
    Har, som sagt, fått näsan ovanför vattenytan.

    Kul att du håller på ändå!! Hyffsat blir bättre! *håller tummarna*!!!!!!!

    Jag har inte gjort så mycket mer än jobbat, kräkts över att man måste jobba och ha ungarna på dagis hela dagarna.
    Sökt nytt jobb, fått det och är pissmissnöjd med lönen mm. Men, den som lever han lär. Provanställningen är 6 mån -jag får ta nya beslut efter det.

    Så, och så... Jo! Har skaffat en hobby också -tårtdekorering! Ska ner på kurs till sthlm nästa vecka.

    Stooooora kramar!!!!
  12. 6
    Jag veeeet!!!! Urlänge!!! jag har varit deprimerad, frustrerad, mamma, arbetande, sökande....
    Allt bottnar egentligen i sörjandet efter min kära älskade mormor som gick bort för snart 2,5 år sedan.
    Har, som sagt, fått näsan ovanför vattenytan.

    Kul att du håller på ändå!! Hyffsat blir bättre! *håller tummarna*!!!!!!!

    Jag har inte gjort så mycket mer än jobbat, kräkts över att man måste jobba och ha ungarna på dagis hela dagarna.
    Sökt nytt jobb, fått det och är pissmissnöjd med lönen mm. Men, den som lever han lär. Provanställningen är 6 mån -jag får ta nya beslut efter det.

    Så, och så... Jo! Har skaffat en hobby också -tårtdekorering! Ska ner på kurs till sthlm nästa vecka.

    Stooooora kramar!!!!
  13. Medlem sedan
    Nov 2001
    #7

    Tjena Bruden!!

    Jag jobbar på. Djurskyddsinspektör på 30% och distriktsveterinär på 50%. Ekorrhjulet snurrar, 4:an måste bli till innan jag fyller 35 (tror jag nu iaf ;) ).
    Känner mig otroligt gammal och blir lika förvånad varje gång jag räknar ut min ålder *s*

    Tjejerna är friska hela bunten. Det såg ut som det skulle flytta hit en 12-åring (min mans äldsta) också men hon verkar ha ångrat sig efter att hennes mamma började ta henne på shoppingrundor. Ja, vad skulle man själv ha gjort i den åldern?! Förmodligen samma val, :)

    Ta hand om er! Ha en toppenhelg!!!!! Vi höööres!!

    Kul att Karl trivs på dagis. Inte för jag var orolig, faktiskt. inte med den placeringen i syskonskaran.

    Kram!
  14. 7
    Tjena Bruden!! Jag jobbar på. Djurskyddsinspektör på 30% och distriktsveterinär på 50%. Ekorrhjulet snurrar, 4:an måste bli till innan jag fyller 35 (tror jag nu iaf ;) ).
    Känner mig otroligt gammal och blir lika förvånad varje gång jag räknar ut min ålder *s*

    Tjejerna är friska hela bunten. Det såg ut som det skulle flytta hit en 12-åring (min mans äldsta) också men hon verkar ha ångrat sig efter att hennes mamma började ta henne på shoppingrundor. Ja, vad skulle man själv ha gjort i den åldern?! Förmodligen samma val, :)

    Ta hand om er! Ha en toppenhelg!!!!! Vi höööres!!

    Kul att Karl trivs på dagis. Inte för jag var orolig, faktiskt. inte med den placeringen i syskonskaran.

    Kram!
  15. Medlem sedan
    Apr 2003
    #8

    Men o yea!

    När man tänker på trollen :D Stod i duschen i går och tänkte att jag faktiskt har din mailadress fortfarande, så jag kanske skulle ha skrivit några rader, å så kommer du här SÅ KUL :D :D:D
    Jo jag ska ha barn IGEN! På onsdag så det blev en kort grav för dig (utifrån sett) :D
    Vad härligt att se dig iaf, det ska du veta att jag tycker!
    Nu ska jag gå å dricka te me syrran!
    KRAM på rej, å kram på ungarna!
  16. 8
    Men o yea! När man tänker på trollen :D Stod i duschen i går och tänkte att jag faktiskt har din mailadress fortfarande, så jag kanske skulle ha skrivit några rader, å så kommer du här SÅ KUL :D :D:D
    Jo jag ska ha barn IGEN! På onsdag så det blev en kort grav för dig (utifrån sett) :D
    Vad härligt att se dig iaf, det ska du veta att jag tycker!
    Nu ska jag gå å dricka te me syrran!
    KRAM på rej, å kram på ungarna!
  17. Medlem sedan
    Nov 2001
    #9

    *lol*

    Är det sant!!!! Är hon frisk sen hon började på dagis, nästan?!?!?!?!?!? Meen! Vad roligt att höra!! *håret reser sig på armarna, faktiskt*
    Glasögon på en 2-åring... hur fungerar det? Hon låter dem vara alltså?!

    Det är bra här. Trion frodas och driver sina föräldrar till vansinne. Att tomten inte ska komma med julklappar tror de inte på längre. Bah!
    Jag jobbar alldeles för mycket, men nu har jag iaf fått näsan ovanför vattenytan tillräckligt för att orka ta itu med saker och ting (läs svaret till ME) och orka se saker i sin helhet.

    Vet du. Jag har varit otrogen! Jag har varit inne på \"Familjeliv.se\" och tom blitt medlem. Men vet du vad jag upptäckte? Ni här på aff är 1000 och åter 1000 gånger bättre. Alla gånger!

    Krama alla barnen, stora som små! Och maken när du ändå är i farten för då får du en kram tebaks! :D
  18. 9
    *lol* Är det sant!!!! Är hon frisk sen hon började på dagis, nästan?!?!?!?!?!? Meen! Vad roligt att höra!! *håret reser sig på armarna, faktiskt*
    Glasögon på en 2-åring... hur fungerar det? Hon låter dem vara alltså?!

    Det är bra här. Trion frodas och driver sina föräldrar till vansinne. Att tomten inte ska komma med julklappar tror de inte på längre. Bah!
    Jag jobbar alldeles för mycket, men nu har jag iaf fått näsan ovanför vattenytan tillräckligt för att orka ta itu med saker och ting (läs svaret till ME) och orka se saker i sin helhet.

    Vet du. Jag har varit otrogen! Jag har varit inne på \"Familjeliv.se\" och tom blitt medlem. Men vet du vad jag upptäckte? Ni här på aff är 1000 och åter 1000 gånger bättre. Alla gånger!

    Krama alla barnen, stora som små! Och maken när du ändå är i farten för då får du en kram tebaks! :D
  19. Medlem sedan
    Nov 2001
    #10

    A men ...

    jag då. Vet du, jag går på semester snart. Därav helgkommentaren... jag tar visst ut min ledighet lite i förväg (även om det inte är långt kvar) *fniss*
  20. 10
    A men ... jag då. Vet du, jag går på semester snart. Därav helgkommentaren... jag tar visst ut min ledighet lite i förväg (även om det inte är långt kvar) *fniss*
  21. Medlem sedan
    Nov 2001
    #11

    Il Capitana?

    Vet du, jag kikade in här för ett par dagar sedan och fick syn på denna nick. Ska jag vara helt ärlig så var det inte sååå svårt att gissa vem som stod bakom. ;)

    På onsdag!!!!!!!? Blir det snitt alltså eller är det bf vi talar om? Fill me in here!!

    Det är härligt att se dig med! Pussgurka!! (hrm, säger man så nuförtiden... avslöjade visst mig själv som tant nu).

    Ta haaand om dig nu då! Och \"klappa magen\"!! (iiihhh, så fick jag säga det till dig iaf *stor leende).

    Kraaam!!
  22. 11
    Il Capitana? Vet du, jag kikade in här för ett par dagar sedan och fick syn på denna nick. Ska jag vara helt ärlig så var det inte sååå svårt att gissa vem som stod bakom. ;)

    På onsdag!!!!!!!? Blir det snitt alltså eller är det bf vi talar om? Fill me in here!!

    Det är härligt att se dig med! Pussgurka!! (hrm, säger man så nuförtiden... avslöjade visst mig själv som tant nu).

    Ta haaand om dig nu då! Och \"klappa magen\"!! (iiihhh, så fick jag säga det till dig iaf *stor leende).

    Kraaam!!
  23. Medlem sedan
    Nov 2001
    #12

    Men du!

    Är du uppe så här sent fortfarande! Fastän du är gravid!! Jag trodde man bidde trött i det tillståndet.
    :)
    Kram!
  24. 12
    Men du! Är du uppe så här sent fortfarande! Fastän du är gravid!! Jag trodde man bidde trött i det tillståndet.
    :)
    Kram!
  25. Medlem sedan
    Sep 2002
    #13

    Hejsan :-))))

    Så himla kul att se dej :-D

    Överlevt sommaren, börjat jobba och börjat söka nytt, lagom kul *sucka* Och tån känns faktiskt av fortfarande om jag är stygg mot fötterna och har för snygga skor ,-).

    Läggdags här, men hoppas få läsa en massa nytt från dig imorron. Skönt med näsan du, den trivs allt bäst ovanför vattnet ,-)

    Kramar i massor
    R/E
  26. 13
    Hejsan :-)))) Så himla kul att se dej :-D

    Överlevt sommaren, börjat jobba och börjat söka nytt, lagom kul *sucka* Och tån känns faktiskt av fortfarande om jag är stygg mot fötterna och har för snygga skor ,-).

    Läggdags här, men hoppas få läsa en massa nytt från dig imorron. Skönt med näsan du, den trivs allt bäst ovanför vattnet ,-)

    Kramar i massor
    R/E
  27. Medlem sedan
    Nov 2001
    #14

    Tackar!!

    Jag ska också ta och fundera på refrängen. Ska iväg till öf i morgon för fotning av hela bunten. Denna gång tror jag att jag satsar på gruppfotot direkt. Det blir enklast så!

    Knepigt att tån spökar fortfarande. Min känns inte alls faktiskt.

    Alltså, jobbar du OCH söker nytt eller fick du anledning att söka nytt? Trivs du inte? ... berätta!

    Stora Kramar och God natt!!! Höres!!!
  28. 14
    Tackar!! Jag ska också ta och fundera på refrängen. Ska iväg till öf i morgon för fotning av hela bunten. Denna gång tror jag att jag satsar på gruppfotot direkt. Det blir enklast så!

    Knepigt att tån spökar fortfarande. Min känns inte alls faktiskt.

    Alltså, jobbar du OCH söker nytt eller fick du anledning att söka nytt? Trivs du inte? ... berätta!

    Stora Kramar och God natt!!! Höres!!!
  29. Anonym
    #15

    Heeeej! :-D

    Såg att du loggat på och misstänkte att du skulle komma in här (annars hade jag nog kommit och hytt med fingret lite! ;-))

    Det är lite ont om diskussioner och lite lite kraft till politiskt engegemang tyvärr. :-( Men ibland så, ibland blir det en del! ;-)

    Allt väl med dig? Vad gör du, hur har du det?
  30. 15
    Heeeej! :-D Såg att du loggat på och misstänkte att du skulle komma in här (annars hade jag nog kommit och hytt med fingret lite! ;-))

    Det är lite ont om diskussioner och lite lite kraft till politiskt engegemang tyvärr. :-( Men ibland så, ibland blir det en del! ;-)

    Allt väl med dig? Vad gör du, hur har du det?
  31. Medlem sedan
    Mar 2002
    #16

    Hej hej

    Välkommen tbax, kul att \"ses\"
  32. 16
    Hej hej Välkommen tbax, kul att \"ses\"
  33. Medlem sedan
    Apr 2003
    #17

    Du ser....

    ...så bra, för dem som känner mig vet ju :P det är ju det som är meningen! Jag har ju ett lite spec namn IRL så jag kände att jag kanske ska dämpa min framtoning med det lite. Så därför bytte jag, känns bra å gömma sig bakom ett nick :P

    Jo det blir snitt! Skrivs in i dag *gulp* Så nu känns det ganska så nära, har lite småångest. Jag e ju som inte gjord för att föda barn, varken psykiskt eller fysiskt, så de skulle hjälpa mig där uppe på sjukhuset de snälla doktorerna.

    Men jag e alltid en pussgurka :D Så tack för den! He he!

    KRAM på rej, å jag ska klappa magen från dig, det lovar jag!
  34. 17
    Du ser.... ...så bra, för dem som känner mig vet ju :P det är ju det som är meningen! Jag har ju ett lite spec namn IRL så jag kände att jag kanske ska dämpa min framtoning med det lite. Så därför bytte jag, känns bra å gömma sig bakom ett nick :P

    Jo det blir snitt! Skrivs in i dag *gulp* Så nu känns det ganska så nära, har lite småångest. Jag e ju som inte gjord för att föda barn, varken psykiskt eller fysiskt, så de skulle hjälpa mig där uppe på sjukhuset de snälla doktorerna.

    Men jag e alltid en pussgurka :D Så tack för den! He he!

    KRAM på rej, å jag ska klappa magen från dig, det lovar jag!
  35. Medlem sedan
    Apr 2003
    #18

    Jo jag hade

    vart på BIO me syrran, så vi var uppe seeent :D
    Men jag är en nattsuddare, nu och tills jag ligger på hemmet förmodligen! HE he!
  36. 18
    Jo jag hade vart på BIO me syrran, så vi var uppe seeent :D
    Men jag är en nattsuddare, nu och tills jag ligger på hemmet förmodligen! HE he!
  37. Medlem sedan
    Nov 1999
    #19

    Är det sant??

    Den på dekoreramera? Nybörjarkursen eller mer avancerat? Eller är det nu Colette Peters kommer? Är det det så döööööööööööööör jag av avund!!!
  38. 19
    Är det sant?? Den på dekoreramera? Nybörjarkursen eller mer avancerat? Eller är det nu Colette Peters kommer? Är det det så döööööööööööööör jag av avund!!!
  39. Medlem sedan
    Dec 2002
    #20

    Nämen hallå!!

    Kul att du också finns kvar! jag brukar inte vara här så ofta jag heller tom mindre än du..men vad kul att se dig här.

    kram
  40. 20
    Nämen hallå!! Kul att du också finns kvar! jag brukar inte vara här så ofta jag heller tom mindre än du..men vad kul att se dig här.

    kram
Sidan 1 av 3 123 SistaSista

Liknande trådar

  1. Bitch
    By annchen in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-01-22, 16:10
  2. The bitch is back!
    By myran79 in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-04-05, 23:33
  3. You`r a bitch
    By AnneF med 3 busar in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-10-27, 20:47
  4. I`m a bitch
    By m-dmed2 in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-07-24, 17:42
  5. Jag är en bitch
    By Bitch..... in forum Styvfamiljer
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-05-19, 10:36
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar