Är det någon som testat
_02 Sommarbarn
  1. Marie med Isak-02 och bf 12/2
    #1

    Är det någon som testat

    någon typ av elektronisk \"barnvakt\"? Har ni tips på någon som funkar bra?
  2. 1
    Är det någon som testat någon typ av elektronisk \"barnvakt\"? Har ni tips på någon som funkar bra?
  3. Medlem sedan
    Jan 2002
    #2

    Japp

    Vi har Philips(minns inte vad modellen heter, men mellanvarianten) och är jättenöjda med den!
    Den har gett oss enorm frihet då barnen varit små(vi kunde vara ute i trädgården och påta fastän de sov middag osv) och nu fungerar den mest som en förstärkning av ljud.
    Barnen sover på övervåningen och vi hör dem ändå om de skriker, men nu hör vi dem bara de grymtar lite så de behöver inte vakna till så mkt(plus att vi kan se på filmer med ordentligt ös på ljudet *s*).
    Och hemma hos mina föräldrar är den ett måste!
    Lukas sover i källaren och utan en babyvakt hade vi aldrig hört om han vaknat.
    Suvve!
  4. 2
    Japp Vi har Philips(minns inte vad modellen heter, men mellanvarianten) och är jättenöjda med den!
    Den har gett oss enorm frihet då barnen varit små(vi kunde vara ute i trädgården och påta fastän de sov middag osv) och nu fungerar den mest som en förstärkning av ljud.
    Barnen sover på övervåningen och vi hör dem ändå om de skriker, men nu hör vi dem bara de grymtar lite så de behöver inte vakna till så mkt(plus att vi kan se på filmer med ordentligt ös på ljudet *s*).
    Och hemma hos mina föräldrar är den ett måste!
    Lukas sover i källaren och utan en babyvakt hade vi aldrig hört om han vaknat.
    Suvve!
  5. Linda m Linnea02&Ida05
    #3

    Vi har en...

    ....Padwico 890 som vi köpte på Babyland när Ida föddes.Den är kanonbra och vi använder den varje dag eftersom sovrummen ligger på övervåningen och vardagsrummet nere.
    Vi tar även med den när vi reser bort.Jag har aldrig ångrat det köpet.
  6. 3
    Vi har en... ....Padwico 890 som vi köpte på Babyland när Ida föddes.Den är kanonbra och vi använder den varje dag eftersom sovrummen ligger på övervåningen och vardagsrummet nere.
    Vi tar även med den när vi reser bort.Jag har aldrig ångrat det köpet.
  7. Jösse m Sebastian -02 & liten bf 23/1
    #4

    japp

    har en *funderar* Philips tror jag bestämt..
    Den är ovärderlig tycker vi!! Skönt att ha när han sover, då kan man grejja ut tex eller så hör man honom snabbt när man sitter nere vid tv:n.
    Det enda vi saknar med våran modell är att det inte är rörelseindikator på.. det hade vi velat ha nu i efterhand.
  8. 4
    japp har en *funderar* Philips tror jag bestämt..
    Den är ovärderlig tycker vi!! Skönt att ha när han sover, då kan man grejja ut tex eller så hör man honom snabbt när man sitter nere vid tv:n.
    Det enda vi saknar med våran modell är att det inte är rörelseindikator på.. det hade vi velat ha nu i efterhand.

Liknande trådar

  1. Någon som testat?
    By Gabricia in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-04-07, 16:28
  2. Någon som testat någon alternativ...
    By Anonym in forum Astma & allergi - barn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-09-07, 18:43
  3. Har någon testat
    By xzxz in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-03-08, 15:34
  4. Någon som testat?
    By Aleandra in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-07-07, 16:29
  5. Någon som har testat...
    By Marie in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-05-25, 15:22
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar