välja skola...
Förskoleklass (6-års.)
  1. Annelie
    #1

    välja skola...

    dottern börjar 6-års verksamheten till hösten och jag trodde att man redan nu skulle ha fått hem lite information etc. När kommer det, när skall man välja?
  2. 1
    välja skola... dottern börjar 6-års verksamheten till hösten och jag trodde att man redan nu skulle ha fått hem lite information etc. När kommer det, när skall man välja?
  3. Medlem sedan
    Dec 2000
    #2

    Januari

    I de flesta kommuner får man information i januari och ska välja i februari. Men ofta finns information på kommunens hemsida också, om vilka förskoleklasser man kan välja mellan så är du nyfiken kan du gå in där och kolla. Och du kan också ringa runt och be att få komma på besök.
  4. 2
    Januari I de flesta kommuner får man information i januari och ska välja i februari. Men ofta finns information på kommunens hemsida också, om vilka förskoleklasser man kan välja mellan så är du nyfiken kan du gå in där och kolla. Och du kan också ringa runt och be att få komma på besök.
  5. Annelie
    #3

    tack för svaret. imt

    .
  6. 3
    tack för svaret. imt .
  7. Agneta H, 6 dagar kvar till bf
    #4

    November...

    ...är det hos oss. Men det varierar nog mellan olika kommuner. Själv tycker jag det är tidigt.
  8. 4
    November... ...är det hos oss. Men det varierar nog mellan olika kommuner. Själv tycker jag det är tidigt.

Liknande trådar

  1. Välja skola!?
    By Venetia in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-09-05, 21:59
  2. välja skola
    By kajsa. in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-01-21, 20:46
  3. Välja skola
    By mamma karinv in forum Autismspektrum
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-10-05, 09:18
  4. Välja skola?
    By Venus in forum Ordet är fritt
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2007-09-11, 17:42
  5. Hur välja skola?
    By TacoBelle in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-02-28, 21:50
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar