Nu har Sebastian fått sin PEG...
Sond- & knappmatning
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Nu har Sebastian fått sin PEG...

    och det har gått jätte bra (operades i onsdags). Det är så skönt att vara hemma. Nu försöker vi få rutiner på allt kalloriräknande, och komma upp i lite volym i sondningen. Känns som det kommer ta ett bra tag innan vi får rutin på det hela.
    Som tur är så accepterar han själv sin \"slang\". Vilket underlättar det hela en del.
    Största problemet just nu för Sebastian är att han inte kan bada än, och det är så skönt när det är sånna småsaker *ler*.
  2. 1
    Nu har Sebastian fått sin PEG... och det har gått jätte bra (operades i onsdags). Det är så skönt att vara hemma. Nu försöker vi få rutiner på allt kalloriräknande, och komma upp i lite volym i sondningen. Känns som det kommer ta ett bra tag innan vi får rutin på det hela.
    Som tur är så accepterar han själv sin \"slang\". Vilket underlättar det hela en del.
    Största problemet just nu för Sebastian är att han inte kan bada än, och det är så skönt när det är sånna småsaker *ler*.
  3. Katarina med Maja
    #2

    Skönt!

    Ja ni kommer snart in i det! Ja bada, det är härligt, men såsmåningom så funkar det med!
    Kram!!
  4. 2
    Skönt! Ja ni kommer snart in i det! Ja bada, det är härligt, men såsmåningom så funkar det med!
    Kram!!
  5. Medlem sedan
    Jan 2003
    #3

    vad

    skönt att operationen gått bra. PEGen har varit väldigt bra för oss även om vi haft lite meck så är det ingenting jämfört med vinsten med PEGen.
    Jag håller med dig om att det är skönt ibland med \"småproblem\".
    Kram
  6. 3
    vad skönt att operationen gått bra. PEGen har varit väldigt bra för oss även om vi haft lite meck så är det ingenting jämfört med vinsten med PEGen.
    Jag håller med dig om att det är skönt ibland med \"småproblem\".
    Kram
  7. Medlem sedan
    Dec 2003
    #4

    Det var skönt.

    Jo det går förvånansvärt bar för ungarna att acceptera sin slang. Jag trodde det skulle bli jättejobbigt, emn Victoria satt i morfinrus efter op och pillade på sin peg. Och så var det med det. Knappbytet väckte ingen uppmärksamhet heller.

    Ni kommer snabbt in i det hela. Och även om det inte skrivs så mycket här så har jag fått uppfattningen att månag läser. Så behöver du hjälpär det bara att hojta till. Min erfarenhet är att mammorna här ofta kan hjälpa bättre än nut.ssk. Det finns en väldig kunskapsbank här.

    Hoppas att det ska fortsätta åt rätt håll nu!
  8. 4
    Det var skönt. Jo det går förvånansvärt bar för ungarna att acceptera sin slang. Jag trodde det skulle bli jättejobbigt, emn Victoria satt i morfinrus efter op och pillade på sin peg. Och så var det med det. Knappbytet väckte ingen uppmärksamhet heller.

    Ni kommer snabbt in i det hela. Och även om det inte skrivs så mycket här så har jag fått uppfattningen att månag läser. Så behöver du hjälpär det bara att hojta till. Min erfarenhet är att mammorna här ofta kan hjälpa bättre än nut.ssk. Det finns en väldig kunskapsbank här.

    Hoppas att det ska fortsätta åt rätt håll nu!

Liknande trådar

  1. Sebastian är här!
    By MiniPlupp in forum _0812 Decemberbarn
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2008-11-23, 14:37
  2. Sebastian är här!
    By ~LisaMarie~ in forum Efter Svårt att bli gravid/IVF
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2008-05-06, 15:12
  3. Sebastian är här!
    By ~LisaMarie~ in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2008-04-25, 19:52
  4. Sebastian
    By Linuxan in forum Melodifestivalen
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-03-12, 07:36
  5. Ang Sebastian...
    By c-m-WoT in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-11, 11:52
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar