Ny farlig lek...
_0406 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2003
    #1

    Ny farlig lek...

    Estelle har börjat med en ny lek som gör hennes pappa och mig svettiga av oro.

    - Hon blundar och springer!!!

    Den lilla tokungen har kommit på att det är superkul att leka blind och fnittar medan hon traskar runt och \"känner sig för\"... Behöver jag tillägga att hon är full med sår och blåmärken?

    Någon med fler \"farliga\" barn?
  2. 1
    Ny farlig lek... Estelle har börjat med en ny lek som gör hennes pappa och mig svettiga av oro.

    - Hon blundar och springer!!!

    Den lilla tokungen har kommit på att det är superkul att leka blind och fnittar medan hon traskar runt och \"känner sig för\"... Behöver jag tillägga att hon är full med sår och blåmärken?

    Någon med fler \"farliga\" barn?
  3. Medlem sedan
    Feb 2000
    #2

    *asg*

    Vilken liten knasunge!

    Wilma klättrar på allt! Bord, skåp, stolar, bokhyllor osv. Men hittills har hon faktiskt inte slagit sig en enda gång!
  4. 2
    *asg* Vilken liten knasunge!

    Wilma klättrar på allt! Bord, skåp, stolar, bokhyllor osv. Men hittills har hon faktiskt inte slagit sig en enda gång!
  5. Medlem sedan
    Feb 2000
    #3

    Glömde...

    att Wilma älskar att gunga, och det ska vara ordentligt!

    Jag tar i så mycket att _jag_ blir rädd, men hon bara garvar! :)
  6. 3
    Glömde... att Wilma älskar att gunga, och det ska vara ordentligt!

    Jag tar i så mycket att _jag_ blir rädd, men hon bara garvar! :)
  7. Medlem sedan
    Jan 2005
    #4

    Oscars nya favoritsysselsättning ...

    är att klättra upp på skötbordet. Vi har en pall stående där så att han kan klättra upp när vi skall byta blöja. Men sedan några dagar så kan vi inte lämna dörren öppen till badrummet, för då tar det bara en liten stund tills Oscar sitter där och leker med rumptermometern.
  8. 4
    Oscars nya favoritsysselsättning ... är att klättra upp på skötbordet. Vi har en pall stående där så att han kan klättra upp när vi skall byta blöja. Men sedan några dagar så kan vi inte lämna dörren öppen till badrummet, för då tar det bara en liten stund tills Oscar sitter där och leker med rumptermometern.
  9. Daphnia
    #5

    *skrattar*

    ...jooo... det känns igen här också.... Victor snurrar runt, runt... och sen blundar han och springer iväg... kan tilläggas att det har blivit en hel del blåmärken och annat :( men det är väl sånt man får stå ut med... att leva med hjärtat i halsgropen :)
  10. 5
    *skrattar* ...jooo... det känns igen här också.... Victor snurrar runt, runt... och sen blundar han och springer iväg... kan tilläggas att det har blivit en hel del blåmärken och annat :( men det är väl sånt man får stå ut med... att leva med hjärtat i halsgropen :)
  11. Daphnia
    #6

    men huuu...

    inte nog med att han klättrar omkring.... (det har tack och lov våran vilde inte kommit på ännu...) att han leker med termometern låter ju inte helt trevligt... bäst att stänga in till toaletten så att han inte ramlar ner :)
  12. 6
    men huuu... inte nog med att han klättrar omkring.... (det har tack och lov våran vilde inte kommit på ännu...) att han leker med termometern låter ju inte helt trevligt... bäst att stänga in till toaletten så att han inte ramlar ner :)
  13. Medlem sedan
    Jan 2005
    #7

    Ja, dörren

    till toaletten är alltid stängd (nästan). Termometern försöker han att stoppa i örat :) Vi har en örontermometer också.
  14. 7
    Ja, dörren till toaletten är alltid stängd (nästan). Termometern försöker han att stoppa i örat :) Vi har en örontermometer också.
  15. Daphnia
    #8

    hehe...

    ja, örat är ju bättre än munnen :)
  16. 8
    hehe... ja, örat är ju bättre än munnen :)

Liknande trådar

  1. Farlig??
    By evajess in forum Singelmingel
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2011-07-12, 19:49
  2. Hur farlig är det...
    By Sharp in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2010-11-12, 11:43
  3. farlig med sex?
    By Anonym in forum _1106 Junibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-10-22, 13:29
  4. Farlig Jöte...!!
    By Ali-6barn in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-05-26, 13:56
  5. Farlig strålning?
    By Fru_F in forum _0806 Junibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-01-02, 12:05
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar