Läängesedan
_0406 Junibarn
  1. Anna m Albin + knodden v 25
    #1

    Läängesedan

    jag skev något här men gör nu ett litet inlägg. (Kanske ingen som ens kommer ihåg mig:0) Hoppas att alla har det bra. Med Albin är det bra förutom att han inte ökat i vikt på läänge (testat för glutenallergi men det var det inte). Han är även en liten matvägrare så det här med maten och vikten känns kämpigt. Någon som har det likadant?
  2. 1
    Läängesedan jag skev något här men gör nu ett litet inlägg. (Kanske ingen som ens kommer ihåg mig:0) Hoppas att alla har det bra. Med Albin är det bra förutom att han inte ökat i vikt på läänge (testat för glutenallergi men det var det inte). Han är även en liten matvägrare så det här med maten och vikten känns kämpigt. Någon som har det likadant?
  3. Medlem sedan
    Jul 2001
    #2

    Hej!

    Och välkommen tillbaks (fast jag är inte är så ofta själv heller - har ju börjat jobba osv). Och grattis till bebismagen; ni blir allt fler här på sidan :o)

    Angående mat; Elmer äter jätteduktigt, men storebror Noel har alltid varit en matvägrare. Jag minns att han stod helt still i vikt i över ett halvår medan han var ca 1½ och lite över 2 år. Inte kul, men han var glad och pigg och stark. BVC var inte oroliga, så jag lät det gå. Han är fortfarande ingen tungviktare, och strular mycket med maten. Lillebror äter betydligt mer än storebror! Elmer har däremot ofta haft problem med prickar och eksem. Vi har varit och kollat upp diverse allergier (mjölk, fisk, ägg, nötter osv) men inget hittades. troligen är han bara överkänslig.

    Lycka till med den lille matvägraren!
  4. 2
    Hej! Och välkommen tillbaks (fast jag är inte är så ofta själv heller - har ju börjat jobba osv). Och grattis till bebismagen; ni blir allt fler här på sidan :o)

    Angående mat; Elmer äter jätteduktigt, men storebror Noel har alltid varit en matvägrare. Jag minns att han stod helt still i vikt i över ett halvår medan han var ca 1½ och lite över 2 år. Inte kul, men han var glad och pigg och stark. BVC var inte oroliga, så jag lät det gå. Han är fortfarande ingen tungviktare, och strular mycket med maten. Lillebror äter betydligt mer än storebror! Elmer har däremot ofta haft problem med prickar och eksem. Vi har varit och kollat upp diverse allergier (mjölk, fisk, ägg, nötter osv) men inget hittades. troligen är han bara överkänslig.

    Lycka till med den lille matvägraren!
  5. Medlem sedan
    Feb 2000
    #3

    Hej!

    Vi har samma \"problem\" med Wilma som oxå är testad för gluten.

    Jag tar det dock ganska lugnt eftersom att jag ser att hpn är pigg och glad!
  6. 3
    Hej! Vi har samma \"problem\" med Wilma som oxå är testad för gluten.

    Jag tar det dock ganska lugnt eftersom att jag ser att hpn är pigg och glad!

Liknande trådar

  1. Läängesedan jag skrev här...
    By anomyn just nu in forum Änglabarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-19, 14:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar