Frågor angående träning
Träning
  1. l
    #1

    Frågor angående träning

    För tre år sedan fick jag mitt tredje barn, nu har jag äntligen kommit igång med träningen. Kan det bli bra resultat när man blivit 40 när man börjar träna? Vill så gärna få fastare lår , insidan , bli av med valkarna på ryggen slippa gäddhäng. Är det ett önsketänkande att det går att träna upp en förfallen kropp? Är det endast plastikkirurgi som hjälper?!!!
  2. 1
    Frågor angående träning För tre år sedan fick jag mitt tredje barn, nu har jag äntligen kommit igång med träningen. Kan det bli bra resultat när man blivit 40 när man börjar träna? Vill så gärna få fastare lår , insidan , bli av med valkarna på ryggen slippa gäddhäng. Är det ett önsketänkande att det går att träna upp en förfallen kropp? Är det endast plastikkirurgi som hjälper?!!!
  3. andromeda
    #2

    klart det går!

    men det beror ju helt på din inställning och hur viktigt det är för dig!
  4. 2
    klart det går! men det beror ju helt på din inställning och hur viktigt det är för dig!
  5. Medlem sedan
    Dec 2002
    #3

    Jajamen!

    Jag började styrketräna i början av detta år och då hade jag fått ett barn och fyllt 35 år. Hade gått ned en del i vikt och var äntligen smal men lite slapp och sladdrig. Nu efter 10 månaders träning har jag fått synliga muskler på axlar och överarmar, fastare rumpa, stenhårda vader och magrutor! :-)

    Bildbevis finns på min sida, kunde jag så kan du!
  6. 3
    Jajamen! Jag började styrketräna i början av detta år och då hade jag fått ett barn och fyllt 35 år. Hade gått ned en del i vikt och var äntligen smal men lite slapp och sladdrig. Nu efter 10 månaders träning har jag fått synliga muskler på axlar och överarmar, fastare rumpa, stenhårda vader och magrutor! :-)

    Bildbevis finns på min sida, kunde jag så kan du!

Liknande trådar

  1. Förresten, angående träning
    By Maria med 4 barn in forum Vikt
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2010-11-24, 10:30
  2. angående träning och gravidite
    By spugg in forum _0809 Septemberbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-01-09, 22:21
  3. Angående träning
    By peperomia in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-02-27, 16:47
  4. Bara undrar lite angående träning
    By ida med 4+ 1 i magen in forum Träning
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-07-14, 17:43
  5. angående träning med hund
    By anko in forum Hem & fritid
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-05-22, 20:45
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar