Annika m Rebecka & Lukas!
_02 Sommarbarn
  1. Jessica m. Ebba och Clara
    #1

    Annika m Rebecka & Lukas!

    Hej!

    Ville bara kolla hur läget var med dig!? Mailade dig för ett tag sen men jag vet ju inte om du har svarat... Vår email är inte vad den borde vara just nu. Vissa mail kommer inte fram alls...

    Hörde att du hade börjat lite grann i Drömsatn också. Vad kul! Där är det jättekul när man kommer in i det men det är mycket i början. Alla hus är likadana osv.
    Men men, hoppas allt är bra med er!
    Kram Jessica!
  2. 1
    Annika m Rebecka & Lukas! Hej!

    Ville bara kolla hur läget var med dig!? Mailade dig för ett tag sen men jag vet ju inte om du har svarat... Vår email är inte vad den borde vara just nu. Vissa mail kommer inte fram alls...

    Hörde att du hade börjat lite grann i Drömsatn också. Vad kul! Där är det jättekul när man kommer in i det men det är mycket i början. Alla hus är likadana osv.
    Men men, hoppas allt är bra med er!
    Kram Jessica!
  3. Medlem sedan
    Jan 2002
    #2

    Hej!

    Nej jag har inte fått något mail :(

    Ja jag har gått brevid i Drömstan men inte mer än så än. Väntar på min delegation så jag kan ta mer där sen.
    Känns lite smånervöst, det är ju obruten mark för mig ;)

    Grattis till Clara, vad fin hon var i tidningen!

    Kram
  4. 2
    Hej! Nej jag har inte fått något mail :(

    Ja jag har gått brevid i Drömstan men inte mer än så än. Väntar på min delegation så jag kan ta mer där sen.
    Känns lite smånervöst, det är ju obruten mark för mig ;)

    Grattis till Clara, vad fin hon var i tidningen!

    Kram
  5. Jessica m. Ebba och Clara
    #3

    Tack!

    ja, visst var hon söt. Hon är så himla go den ungen så det är inte klokt! Och Ebba med för den delen.
    Det är så underbart nu när de börjar bli lite större, man kan hitta på så mycket roligt med dem och det är inte lika bökigt som när man har en bebis. Fast visst saknar man den tiden med, ibland... Vill ni ha fler barn, på tal om det? Har säkert frågat det förut men jag kommer inte ihåg =) Här känns det väldigt lagom nu så det blir nog inga fler. Får se hur det känns om några år men just nu har jag ingen lust att börja om nu när allt äntligen börjar flyta på så bra!
    Drömstan kommer du klara galant, det är väldigt \"lätta\" vårdtagare där. Inga bekymmer!
    Ha det bra! Kram
  6. 3
    Tack! ja, visst var hon söt. Hon är så himla go den ungen så det är inte klokt! Och Ebba med för den delen.
    Det är så underbart nu när de börjar bli lite större, man kan hitta på så mycket roligt med dem och det är inte lika bökigt som när man har en bebis. Fast visst saknar man den tiden med, ibland... Vill ni ha fler barn, på tal om det? Har säkert frågat det förut men jag kommer inte ihåg =) Här känns det väldigt lagom nu så det blir nog inga fler. Får se hur det känns om några år men just nu har jag ingen lust att börja om nu när allt äntligen börjar flyta på så bra!
    Drömstan kommer du klara galant, det är väldigt \"lätta\" vårdtagare där. Inga bekymmer!
    Ha det bra! Kram
  7. Medlem sedan
    Jan 2002
    #4

    Ja det är hon :)

    Tänk att de redan är två!!
    Fast Lukas har ju iofs 2 månader kvar, men ändå!
    Känns helt sjukt.
    Japp vi vill ha fler barn! Jag vill helst ha 4-5 som det känns nu. Henrik kan sträcka sig till 3 *s*

    testa maila mig på [email protected] och kolla om det funkar. det kan vara hotmail som är knäppt också.

    Kram
  8. 4
    Ja det är hon :) Tänk att de redan är två!!
    Fast Lukas har ju iofs 2 månader kvar, men ändå!
    Känns helt sjukt.
    Japp vi vill ha fler barn! Jag vill helst ha 4-5 som det känns nu. Henrik kan sträcka sig till 3 *s*

    testa maila mig på [email protected] och kolla om det funkar. det kan vara hotmail som är knäppt också.

    Kram

Liknande trådar

  1. En Rebecka??
    By LillaFlisa in forum _1206 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-12-05, 10:35
  2. Rebecka har en lös tand
    By Monica_A in forum _01/02 Vinterbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-04-10, 14:09
  3. Rebecka
    By marilin in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-08-23, 02:12
  4. Annika med Rebecka & Lukas!
    By Tira in forum _0401 Januaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-10, 08:04
  5. Rebecka har bestämt sig
    By Gunilla med tjejerna in forum _97 Alla barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-02-01, 10:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar