En pragmatisk lösning... :)
Arbete, ekonomi & juridik
  1. Susanne
    #1

    En pragmatisk lösning... :)

    Mitt senaste inköp: ett par hörselskydd (modell traktorförare..)!!! Lite svårt att få studiero här när alla springer runt och tjoar... (datorn står i vardagsrummet) Igår satt jag och jobbade. Med jämna mellanrum såg jag hur min 2,5-åring sträckte ut handen med fjärren för att höja volymen på bolibompa... (Han satt i en fåtölj med ryggen mot mig.) Snart var det VÄLDIGT högt. Efter att vänligt ha bett honom sänka ljudet några gånger får jag spader och går fram till TV:n och vrider ner. MEN MAMMA JAG HÖR JU INGET!!!
    Då sitter ungen där med mina hörselskydd på sig. :) Inte riktigt SÅ jag hade tänkt mig det...*s*

  2. 1
    En pragmatisk lösning... :) Mitt senaste inköp: ett par hörselskydd (modell traktorförare..)!!! Lite svårt att få studiero här när alla springer runt och tjoar... (datorn står i vardagsrummet) Igår satt jag och jobbade. Med jämna mellanrum såg jag hur min 2,5-åring sträckte ut handen med fjärren för att höja volymen på bolibompa... (Han satt i en fåtölj med ryggen mot mig.) Snart var det VÄLDIGT högt. Efter att vänligt ha bett honom sänka ljudet några gånger får jag spader och går fram till TV:n och vrider ner. MEN MAMMA JAG HÖR JU INGET!!!
    Då sitter ungen där med mina hörselskydd på sig. :) Inte riktigt SÅ jag hade tänkt mig det...*s*

  3. lisalei
    #2

    :D vilken kille!

    Dagens fniss och skrattattack är nu avklarad!
    Tack för en härlig historia om vad som kan hända när man köper hörselskydd :)
  4. 2
    :D vilken kille! Dagens fniss och skrattattack är nu avklarad!
    Tack för en härlig historia om vad som kan hända när man köper hörselskydd :)
  5. Medlem sedan
    Sep 2004
    #3

    *Skratt*

    Instämmer med föregående talare! de är ju för sköna ibland!
  6. 3
    *Skratt* Instämmer med föregående talare! de är ju för sköna ibland!

Liknande trådar

  1. Pragmatisk språkstörning
    By Sanna41 in forum Språk- och talstörningar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-12-31, 20:20
  2. Semantisk-pragmatisk språkstörning
    By EvaKar in forum Språk- och talstörningar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-02-07, 11:04
  3. Vad är pragmatisk språkstörning??
    By N´s mamma in forum Språk- och talstörningar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-10-13, 12:35
  4. Pragmatisk språkstörning och npf???
    By Delyssima in forum Autismspektrum
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-14, 07:19
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar