Spruckna blodkärl
_0502 Februaribarn
  1. geo75
    #1

    Spruckna blodkärl

    har Aurora fått för 2v sen i ena ögat som försvann härom dan o nu i morse ser jag i samma öga ett stort rött sprucket kärl. Nåt att va orolig för o kolla upp?
  2. 1
    Spruckna blodkärl har Aurora fått för 2v sen i ena ögat som försvann härom dan o nu i morse ser jag i samma öga ett stort rött sprucket kärl. Nåt att va orolig för o kolla upp?
  3. Medlem sedan
    May 2004
    #2

    Ingen aning tyvärr!*imt*

  4. 2
    Ingen aning tyvärr!*imt*
  5. Medlem sedan
    Jun 2005
    #3

    Vet inte heller...

    ...men bättre o kolla för säkerhets skull kanske.
  6. 3
    Vet inte heller... ...men bättre o kolla för säkerhets skull kanske.
  7. Medlem sedan
    May 2004
    #4

    Ringde vårdguiden

    men de gör inget mot sånt. Hon sa att blåmärken kan man få överallt på kroppen likväl i ögat (men jag vet inte om jag tycker det känns som ett \"bra\" svar. Ska ju som tur är träffa min bvc mamma grupp i morgon så då får hon titta på det).
  8. 4
    Ringde vårdguiden men de gör inget mot sånt. Hon sa att blåmärken kan man få överallt på kroppen likväl i ögat (men jag vet inte om jag tycker det känns som ett \"bra\" svar. Ska ju som tur är träffa min bvc mamma grupp i morgon så då får hon titta på det).
  9. Medlem sedan
    Jun 2005
    #5

    Va knasigt svar.

    Tur ni ska dit imorgon. Det är säkert ingen fara med lilltösen.

    Alfred skickar en stor kram för säkerhetsskull.
  10. 5
    Va knasigt svar. Tur ni ska dit imorgon. Det är säkert ingen fara med lilltösen.

    Alfred skickar en stor kram för säkerhetsskull.
  11. Medlem sedan
    Jun 2004
    #6

    Konstigt

    Ingen aning om vad det kan vara. Hoppas BVC eller nån annan kan ge bättre svar än vårdguiden...
  12. 6
    Konstigt Ingen aning om vad det kan vara. Hoppas BVC eller nån annan kan ge bättre svar än vårdguiden...
  13. Medlem sedan
    Sep 2000
    #7

    Tror det är...

    ..såna där saker som kan uppkomma om man är lite trög i magen, kräks eller något sånt... om man tar i helt enkelt.
    Och Aurora kanske har tagit i när hon ligger och ska ta sig framåt.. vem vet.
    MEeeeeen, jag är ingen doktor, så jag vet inte. Jag får ju inte ens komma med förslag på diagnos gällande mig själv, så nu kommer nog VC-läkaren hit och slår mig snart. *gömmer mig*
  14. 7
    Tror det är... ..såna där saker som kan uppkomma om man är lite trög i magen, kräks eller något sånt... om man tar i helt enkelt.
    Och Aurora kanske har tagit i när hon ligger och ska ta sig framåt.. vem vet.
    MEeeeeen, jag är ingen doktor, så jag vet inte. Jag får ju inte ens komma med förslag på diagnos gällande mig själv, så nu kommer nog VC-läkaren hit och slår mig snart. *gömmer mig*
  15. Medlem sedan
    May 2004
    #8

    Nej just det

    frken jag har halsont vill behandla mig själv :)

    MEN det stämmer nog, hon har ju kräkts en hel del på senaste (som du sett) och diarré igår så det kan ju va det ska träffa min super tråkiga/ konstiga bvc tant idag så vi får se va hon säger...
  16. 8
    Nej just det frken jag har halsont vill behandla mig själv :)

    MEN det stämmer nog, hon har ju kräkts en hel del på senaste (som du sett) och diarré igår så det kan ju va det ska träffa min super tråkiga/ konstiga bvc tant idag så vi får se va hon säger...

Liknande trådar

  1. brustet blodkärl?
    By k-åsa-n in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-12-20, 13:47
  2. Blodkärl?
    By anonymt namn in forum _0606 Junibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-09-09, 19:01
  3. Blodkärl?
    By anonymt namn in forum Barnsjukdomar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-09-09, 18:56
  4. Blodkärl i ögat
    By cecilianig in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-06-02, 21:19
  5. Ytliga blodkärl
    By Mamsen in forum Barnsjukdomar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-05-14, 18:32
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar