våra värmaste tack
Allvarligt sjuka
  1. Mia och Jesper
    #1

    våra värmaste tack

    alla ord och tankar! Vår Viggo kommer aldrig bli den samma och ja jag sörjer honom faktiskt. Därmed inte säga att vår älskade Viggo som har valt att stanna hos oss skulle vara sämre-Vi måste bara lära känna varandra ordentligt :)
    Tack än en gång för allt stöd. JAg skriver lite då och då och berättar
    Mia
  2. 1
    våra värmaste tack alla ord och tankar! Vår Viggo kommer aldrig bli den samma och ja jag sörjer honom faktiskt. Därmed inte säga att vår älskade Viggo som har valt att stanna hos oss skulle vara sämre-Vi måste bara lära känna varandra ordentligt :)
    Tack än en gång för allt stöd. JAg skriver lite då och då och berättar
    Mia
  3. Medlem sedan
    Sep 2005
    #2

    Om ni behöver någon gång...

    Jag har ju erfarenhet av hur det är att ha ett friskt barn som blivit svårt hjärskadat så om ni någon gång vill prata eller så, så finns jag här, jag önskade att jag haft någon att prata med som gått igenom liknande när David blev sjuk, det är därför jag ville säga det. Jag vet ju förstås inte vad läkarna sagt om viggo men ville ändå att ni skulle veta att jag finns här.
  4. 2
    Om ni behöver någon gång... Jag har ju erfarenhet av hur det är att ha ett friskt barn som blivit svårt hjärskadat så om ni någon gång vill prata eller så, så finns jag här, jag önskade att jag haft någon att prata med som gått igenom liknande när David blev sjuk, det är därför jag ville säga det. Jag vet ju förstås inte vad läkarna sagt om viggo men ville ändå att ni skulle veta att jag finns här.
  5. Medlem sedan
    Jun 2005
    #3

    Tänker på er massor! imt

    .
  6. 3
    Tänker på er massor! imt .
  7. Anonym
    #4

    Många kramar

    Vad skönt att höra att han valt att stanna kvar hos er! Har tänkt så mkt på er.
    KRAM
  8. 4
    Många kramar Vad skönt att höra att han valt att stanna kvar hos er! Har tänkt så mkt på er.
    KRAM
  9. Medlem sedan
    May 2000
    #5

    Vilka fina ord!

    Jag blir otroligt berörd av ditt inlägg om Viggo!
    Kanske för att jag själv suttit i liknande situation för 2,5 år sen då vår lille Albin fick en kraftig hjärnblödning och läkarna inte gav honom stor chans att överleva och pratade om stora skador om han skulle klara sig.

    Minns rädslan,frustrationen och sorgen över att allt inte blev som vi hade trott.
    Nu var ju Albin bara 5 dagar när det hände så jag förstår att det är en stor skillnad när det händer med ett större barn som man redan lärt känna.

    Tänker mycket på er och skickar massor med styrkekramar!!!
  10. 5
    Vilka fina ord! Jag blir otroligt berörd av ditt inlägg om Viggo!
    Kanske för att jag själv suttit i liknande situation för 2,5 år sen då vår lille Albin fick en kraftig hjärnblödning och läkarna inte gav honom stor chans att överleva och pratade om stora skador om han skulle klara sig.

    Minns rädslan,frustrationen och sorgen över att allt inte blev som vi hade trott.
    Nu var ju Albin bara 5 dagar när det hände så jag förstår att det är en stor skillnad när det händer med ett större barn som man redan lärt känna.

    Tänker mycket på er och skickar massor med styrkekramar!!!
  11. Vännen
    #6

    Förlåt fel skulle vara på synpunkter o medkänsla

    a
  12. 6
    Förlåt fel skulle vara på synpunkter o medkänsla a
  13. Medlem sedan
    Mar 2004
    #7

    *kram*

    har läst trådarna om eran Viggo och ville bara säga att jag känner med er! det är en jobbig sak ni gått egenom och forfarande är med om! har själv varit inlagd mycket på 34an, med min son, en bra avdelning med bra personal enligt mig! hoppas ni trivs och får all den hjälp och det stöd ni förtjänar.

    en stor varm kram!!!
  14. 7
    *kram* har läst trådarna om eran Viggo och ville bara säga att jag känner med er! det är en jobbig sak ni gått egenom och forfarande är med om! har själv varit inlagd mycket på 34an, med min son, en bra avdelning med bra personal enligt mig! hoppas ni trivs och får all den hjälp och det stöd ni förtjänar.

    en stor varm kram!!!

Liknande trådar

  1. hjälp våra hjärnor Tack!...
    By SAGA! in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2010-12-04, 20:02
  2. Rangordna våra killnamn.. tack!
    By Almostunreal in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2009-11-13, 13:10
  3. Våra små
    By Kopia in forum _0705 Majbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-05-29, 16:55
  4. Nu har våra
    By Anna i Seattle in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-03-06, 05:52
  5. Våra varmaste tack för
    By Mia och Jesper in forum _0307 Julibarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2005-11-01, 01:17
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar