Blivande flyttgubbe :)
_0406 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2000
    #1

    Blivande flyttgubbe :)

    Alex har börjat en karriär som flyttgubbe här hemma. Inga möbler får stå som gör utan ska flyttas runt. Det ser rätt kul ut när han står och puttar på vardagsrumsbordet och man ser verkligen hur han tar i för att få det att flytta sig *s* Ibland när man varit i köket och kommit ut i vardagsrummet står fåtöljen nästan inne i sovrummet och vardagsrumsbordet använder han som grind ut till hallen och stänger ut hunden *s* Han är en bestämd liten herre iaf!
  2. 1
    Blivande flyttgubbe :) Alex har börjat en karriär som flyttgubbe här hemma. Inga möbler får stå som gör utan ska flyttas runt. Det ser rätt kul ut när han står och puttar på vardagsrumsbordet och man ser verkligen hur han tar i för att få det att flytta sig *s* Ibland när man varit i köket och kommit ut i vardagsrummet står fåtöljen nästan inne i sovrummet och vardagsrumsbordet använder han som grind ut till hallen och stänger ut hunden *s* Han är en bestämd liten herre iaf!
  3. Medlem sedan
    Feb 2000
    #2

    Wilma med!

    Hon flyttar oxå runt alla möbler, och sen klättrar hon upp!
    Sitter på diskbänken, går i skåpen (de övre!), gungar kökslampan, sitter på näst översta hyllan i bokhyllan osv...
  4. 2
    Wilma med! Hon flyttar oxå runt alla möbler, och sen klättrar hon upp!
    Sitter på diskbänken, går i skåpen (de övre!), gungar kökslampan, sitter på näst översta hyllan i bokhyllan osv...
  5. Medlem sedan
    Jun 2000
    #3

    Tack och lov

    så har jag grind in till köket (iofs är den mest till för att hunden inte ska kunna komma in och sno kattmaten men den håller ju en klåfingrig Alex ute också) för när han väl är i köket så hänger han i lådorna och har börjat komma på att man kan dra ut en låda och klättra upp *gulp*

    Däremot hittar jag honom ofta när han försöker klättra upp på akvariet. Han flyttar dit en av sina bilar (sånna där stora han kan sitta på) och klättrar upp... Jag är tacksam att det inte har hänt nån olycka än iaf!

    Sen klättrar han upp i sin vagn i hallen och klättrar upp på en byrå där. Jag var tvungen att ta bort vår spegel som satt där för den gungade han på innan *s* Och så får man vara väldigt noga med hur nära byrån man ställer vagnen och komma ihåg att alltid dra ner bromsen... Helt otroligt hur smart dom är egentligen som kommer på alla bus dom lyckas med! :)
  6. 3
    Tack och lov så har jag grind in till köket (iofs är den mest till för att hunden inte ska kunna komma in och sno kattmaten men den håller ju en klåfingrig Alex ute också) för när han väl är i köket så hänger han i lådorna och har börjat komma på att man kan dra ut en låda och klättra upp *gulp*

    Däremot hittar jag honom ofta när han försöker klättra upp på akvariet. Han flyttar dit en av sina bilar (sånna där stora han kan sitta på) och klättrar upp... Jag är tacksam att det inte har hänt nån olycka än iaf!

    Sen klättrar han upp i sin vagn i hallen och klättrar upp på en byrå där. Jag var tvungen att ta bort vår spegel som satt där för den gungade han på innan *s* Och så får man vara väldigt noga med hur nära byrån man ställer vagnen och komma ihåg att alltid dra ner bromsen... Helt otroligt hur smart dom är egentligen som kommer på alla bus dom lyckas med! :)

Liknande trådar

  1. Så har man då en blivande...
    By Mimmiz in forum Hemmaföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-02-11, 21:02
  2. min son är en blivande
    By tarantella in forum Singelmingel
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-05-18, 20:38
  3. En kär blivande
    By Agnest m6 in forum _00 Alla barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-05-07, 19:34
  4. Vad gör era blivande
    By Agnest m6 in forum _00 Alla barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-04-27, 10:30
  5. Blivande SSK..
    By Cicci m Leah&Killian in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-03-07, 13:33
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar