En stolt Vicke kan...
_96 Alla barn
  1. Medlem sedan
    Apr 2003
    #1

    En stolt Vicke kan...

    meddela att han ikväll tagit 50meters-märket i simskolan, förrut har han även tagit nybörjarmärket och intressemärket. Det heter säkert olika från olika orter kan jag tänka.
    Det är den enda sporten eller fritidsintresset som han ärligt har visat intresse för och gillar. Rätt så duktigt att simma 50 meter för att vara 8 år och ha två vattenrädda föräldrar tycker jag... *ler*
  2. 1
    En stolt Vicke kan... meddela att han ikväll tagit 50meters-märket i simskolan, förrut har han även tagit nybörjarmärket och intressemärket. Det heter säkert olika från olika orter kan jag tänka.
    Det är den enda sporten eller fritidsintresset som han ärligt har visat intresse för och gillar. Rätt så duktigt att simma 50 meter för att vara 8 år och ha två vattenrädda föräldrar tycker jag... *ler*
  3. Medlem sedan
    Sep 2002
    #2

    Stort GRATTIS till Vicke

    Vad kul att det går så bra för honom.

    Johanna har i sommar lärt sig simma ordentligt. Hon har inte varit rädd för vatten innan men hon har inte litet på att man verkligen kan flyta utan simdynan.
  4. 2
    Stort GRATTIS till Vicke Vad kul att det går så bra för honom.

    Johanna har i sommar lärt sig simma ordentligt. Hon har inte varit rädd för vatten innan men hon har inte litet på att man verkligen kan flyta utan simdynan.
  5. waWa
    #3

    Jätte GRATTIS! *imt*

    --
  6. 3
    Jätte GRATTIS! *imt* --
  7. Lisa med Chrille
    #4

    Grattis!

    till din duktige kille. Visst är det härligt när de känner att de behärksar något. Kanske kan han snart bräcka mamma och pappa också...*L*
  8. 4
    Grattis! till din duktige kille. Visst är det härligt när de känner att de behärksar något. Kanske kan han snart bräcka mamma och pappa också...*L*
  9. Medlem sedan
    Apr 2003
    #5

    Tackar, tackar! Idag var det...

    sista gången på den där simskolan, och nu ikväll passade pojken på att simma 100 meter i ett streck också, helt otroligt!
  10. 5
    Tackar, tackar! Idag var det... sista gången på den där simskolan, och nu ikväll passade pojken på att simma 100 meter i ett streck också, helt otroligt!

Liknande trådar

  1. VICKE!
    By ~Marie~ in forum _0605 Majbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-09-01, 14:34
  2. Mäh... vicke bullshit!
    By karo_ in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-07-27, 15:59
  3. Idag kom Vicke hem...
    By Becka + 3 barn in forum _96 Alla barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-08-22, 16:47
  4. Nu är Vicke på läger...
    By Becka + 3 barn in forum _96 Alla barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-06-20, 18:13
  5. Vicke har så tråååkigt...
    By Becka + 3 barn in forum _96 Alla barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-06-14, 11:32
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar