Saccosäck, barnfåtölj mm
_01/02 Vinterbarn
  1. Pernilla
    #1

    Saccosäck, barnfåtölj mm

    Hej! Jag funderar på att köpa en saccosäck eller nåt annat som vår son kan sitta i framför tv:n. Nåt som är hans eget, det skulle han nog uppskatta. Har ni nån speciell barnfåtölj eller säck som barnen sitter i? Vad kan ni rekommendera?
  2. 1
    Saccosäck, barnfåtölj mm Hej! Jag funderar på att köpa en saccosäck eller nåt annat som vår son kan sitta i framför tv:n. Nåt som är hans eget, det skulle han nog uppskatta. Har ni nån speciell barnfåtölj eller säck som barnen sitter i? Vad kan ni rekommendera?
  3. Medlem sedan
    Nov 2001
    #2

    vi

    har varsin fåtölj till killarna.
    tror den heter Öland o är köpt på IKEA. vet inte om dom har den kvar dock (tveksam).
    vet att det funnits nästan xakt likadana fåtöljer på Jysk dock (billigare oxå).
    på Jysk och BR/Toys r us har jag även sett barnsaccosäckar.
    kramar från oss
  4. 2
    vi har varsin fåtölj till killarna.
    tror den heter Öland o är köpt på IKEA. vet inte om dom har den kvar dock (tveksam).
    vet att det funnits nästan xakt likadana fåtöljer på Jysk dock (billigare oxå).
    på Jysk och BR/Toys r us har jag även sett barnsaccosäckar.
    kramar från oss
  5. Medlem sedan
    Jul 2001
    #3

    Noel har en...

    ... underbart skön Saccosäck som han fick av sin farmor för ett par år sedan. Jag tror den är från Mio, och är en äkta saccosäck (har fattat det som att det finns äkta och kopior). Den är nog ganska dyr (ca 700 kr?), men underbart skön och mjuk. Sen har vi två små enkla tygfotöljer från Jysk till grabbarna. Men saccosäcken är en favvis.
  6. 3
    Noel har en... ... underbart skön Saccosäck som han fick av sin farmor för ett par år sedan. Jag tror den är från Mio, och är en äkta saccosäck (har fattat det som att det finns äkta och kopior). Den är nog ganska dyr (ca 700 kr?), men underbart skön och mjuk. Sen har vi två små enkla tygfotöljer från Jysk till grabbarna. Men saccosäcken är en favvis.
  7. Medlem sedan
    May 2004
    #4

    Har saccosäck

    Våra killar fick varsin saccosäck i julklapp för 2 år sedan. De är köpta på Mio och är i ljust brun manchester. Enda gången jag inte rekommenderar saccosäck är när man är gravid... Jag sjönk ner i en av dem nu på slutet och min man höll på att aldrig få upp mig igen, foglossning och smidig som en valross ;-)
  8. 4
    Har saccosäck Våra killar fick varsin saccosäck i julklapp för 2 år sedan. De är köpta på Mio och är i ljust brun manchester. Enda gången jag inte rekommenderar saccosäck är när man är gravid... Jag sjönk ner i en av dem nu på slutet och min man höll på att aldrig få upp mig igen, foglossning och smidig som en valross ;-)
  9. milla
    #5

    egen fotölj och stora kuddar

    har mina barn. Det är tur att min lilla kladdfia har en egen liten fotölj att kladda ner när vi har fredagsmys eller fika i vardagsrummet. Dessutom har de stora kuddar att sitta eller ligga på framför TVn om de vill.
  10. 5
    egen fotölj och stora kuddar har mina barn. Det är tur att min lilla kladdfia har en egen liten fotölj att kladda ner när vi har fredagsmys eller fika i vardagsrummet. Dessutom har de stora kuddar att sitta eller ligga på framför TVn om de vill.

Liknande trådar

  1. Fin Barnfåtölj?
    By Tina fd TG in forum _0403 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-12-05, 12:54
  2. Barnfåtölj
    By Jica in forum _0507 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-10-02, 16:05
  3. Barnfåtölj?
    By Jica in forum Mammasnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-10-02, 11:58
  4. Barnfåtölj?
    By Fi in forum Hem & fritid
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-08-20, 11:18
  5. OT: barnfåtölj...
    By Carina in forum Småbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-16, 10:06
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar