Operationen avklarad
_0601 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2002
    #1

    Operationen avklarad

    Han var sövd i 2,5 h och sedan hade han sovit en timme så det dröjde innan han hörde av sig. :-) De hade kunnat räta ut fingret ganska bra och klarat blodtillförseln och nerverna så det känns positivt. De transplanterade även hud över såret. Nu får han inte byta blöjor på ett par veckor pga infektionsrisken så det är tur att jag inte mår illa längre och att det blev av innan bebisen kom!
  2. 1
    Operationen avklarad Han var sövd i 2,5 h och sedan hade han sovit en timme så det dröjde innan han hörde av sig. :-) De hade kunnat räta ut fingret ganska bra och klarat blodtillförseln och nerverna så det känns positivt. De transplanterade även hud över såret. Nu får han inte byta blöjor på ett par veckor pga infektionsrisken så det är tur att jag inte mår illa längre och att det blev av innan bebisen kom!
  3. Oxen m 2 + bf 31/1
    #2

    Missat något


    Nu har jag missat något. Är det din sambo/man som råkat ut för något? Det lät inge vidare.
  4. 2
    Missat något
    Nu har jag missat något. Är det din sambo/man som råkat ut för något? Det lät inge vidare.
  5. Medlem sedan
    Apr 2005
    #3

    Tur att det gick bra iaf...

    ..och vilken fin ursäkt han har nu för att slippa byta bajsblöjor *s*
    vad var det som hade hänt? Det måste jag ha missat..
  6. 3
    Tur att det gick bra iaf... ..och vilken fin ursäkt han har nu för att slippa byta bajsblöjor *s*
    vad var det som hade hänt? Det måste jag ha missat..
  7. Medlem sedan
    Feb 2004
    #4

    Vad skönt

    att allt gick bra. Toppen att de kunde rädda fingret, då får det bli desto mer blöjbyte när nästa bebbe kommer ;)

    Kram
  8. 4
    Vad skönt att allt gick bra. Toppen att de kunde rädda fingret, då får det bli desto mer blöjbyte när nästa bebbe kommer ;)

    Kram

Liknande trådar

  1. operationen är avklarad!
    By Mammahaj in forum _1010 Oktoberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-09-12, 06:12
  2. Operationen avklarad
    By Fiachra in forum _0810 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-04-16, 10:28
  3. Operationen avklarad!
    By lundetass in forum _02/03 Vinterbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-06-12, 12:41
  4. Operationen avklarad
    By space in forum _0310 Oktoberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-06-16, 06:30
  5. Operationen avklarad!
    By Karin-72 in forum Läpp-, käk- och gomspalt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-02-24, 21:44
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar